grzechu79 Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 witam. zakupiłem A4 AVANTA z 2000r. z silnikiem AJM 1.9 TDI i samochód jest wyposażony w elektryczne ogrzewanie postojowe, samochód jest sprowadzony ze szwecji, widać jakieś gniazdo przy rejestracji i drugie w nogach poasażera na boku od strony drzwi wielkości zwykłego gniazdka i jeszcze jest jakiś kabel z wtyczką pasującą do tej przy rejestracji, wystaje spod osłony pod silnikiem. moje pytanie: czy ktoś ma coś takiego w swojej furze albo ktoś niech coś kolwiek powie jak to ugryźć
Maxcudo Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 pierwsze takie coś widzę Z chęcią zobaczę jak się temat rozwinie :gwizdanie: Powiem, dziwna rzecz, nie widziałem jeszcze takowej rzeczy w prezentowanych b5 w klubie
marwyk Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 podłączaj do prądu i daj znać co się dzieje a na poważnie to zmierz rezystancje pomiędzy stykami i zobacz do czego ten kabel idzie
majeczka9 Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 Powinienes miec zainstalowana grzałke w misce olejowej.Skandynawi w okresie zimy podłaczaja takie wtyczki do specjalnych słupków na parkingach przed blokami i sobie grzeja auta nocami w minusowych temperaturach.rano odpala i ma od razu ciepło.Z tego co pamietam to grzanie było za free
doa-krzysiek Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 Każde auto ze szwecji ma takie coś, juz w dwóch tak miałem a teraz mam trzeciego na podwórku i też ma. Zaje....a sprawa na zimę, jak do roboty miałem na 6 to auto wieczorem podłączałem do gniazdka pod domem z włącznikiem czasowym od 4 i przychodząc do auta zaraz po odpaleniu już z nawiewów wieje ciepłe powietrze, silnik jest już nagrzany praktycznie na zimno nie pracuje. Dla mnie bomba. Prawie jak webasto chociaż prawie robi wielką różnicę. A ta wtyczka w środku jest na specjalną farelkę żebyś już szyb nie musiał skrobać - środek nagrzany już przed otwarciem drzwi. Mój brat siedzi w szecji i wiem że są tam gotowe zestawy które można dołożyć samemu do auta.[br]Dopisany: 20 Październik 2011, 20:58_________________________________________________A propo w szwecji każde auto ma jeden numer rejestracyjny od pierwszej rejstracji i w ten sposób w łatwy sposób możesz sprawdzić historię przebiegów i stanów licznika przy każdym. Jeśli masz tablice szwedzkie to można sprawdzić jaki przebieg miał przy ostatnim przeglądzie.
doa-krzysiek Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 Był przypadek w Polsce opisany na forum volvo ze zdjęciami z allegro na którym gościu sprzedawał volvo z przebiegiem ok 250tys km i było widać jego tablice, po sprawdzeniu wyszło że przy ostatnim przeglądzie miał ok 750tys km. SZOK
Patrykbor Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 Jeżeli to auto które kojaże to przebiegu małego nie ma ,choć mogę się mylić
doa-krzysiek Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 To jest chyba strona do sprawdzania auta, o ile dobrze pamiętam wpisujesz nr rej. i kod z obrazka i dalej po szwedzku i masz https://www21.vv.se/fordonsfraga/
grzechu79 Opublikowano 21 Października 2011 Autor Opublikowano 21 Października 2011 Każde auto ze szwecji ma takie coś, juz w dwóch tak miałem a teraz mam trzeciego na podwórku i też ma. Zaje....a sprawa na zimę, jak do roboty miałem na 6 to auto wieczorem podłączałem do gniazdka pod domem z włącznikiem czasowym od 4 i przychodząc do auta zaraz po odpaleniu już z nawiewów wieje ciepłe powietrze, silnik jest już nagrzany praktycznie na zimno nie pracuje. Dla mnie bomba. Prawie jak webasto chociaż prawie robi wielką różnicę. A ta wtyczka w środku jest na specjalną farelkę żebyś już szyb nie musiał skrobać - środek nagrzany już przed otwarciem drzwi. Mój brat siedzi w szecji i wiem że są tam gotowe zestawy które można dołożyć samemu do auta.[br]Dopisany: 20 Październik 2011, 20:58_________________________________________________A propo w szwecji każde auto ma jeden numer rejestracyjny od pierwszej rejstracji i w ten sposób w łatwy sposób możesz sprawdzić historię przebiegów i stanów licznika przy każdym. Jeśli masz tablice szwedzkie to można sprawdzić jaki przebieg miał przy ostatnim przeglądzie. ŁAŁ!! temat poruszył Was, ale do kolegi doa-krzysiek: to żeby to podłączyć to muszę pewnie kupić jakiś kabel z wtyczką pasującą do tej przy tablicy, podłączyć do gniazdka i grzać fure. A tak na marginesie można podłączyć na krótko tylko trzeba wiedzieć który to uziemienie skoro są trzy
janSerce Opublikowano 21 Października 2011 Opublikowano 21 Października 2011 Ta wtyczka w zderzaku to podłączenia do grzałki silnika, tak jak to koledzy wyżej opisali, system bardzo powszechny w całej skandynawi, sam z tego korzystam i daje rade nawet w wielkie mrozy. tu masz przykładowy link to aukcji wtyczki defa: http://allegro.pl/defa-komplet-kabli-do-grzalki-gniazdo-i-przewod-i1873809658.html, a tu mały opis co to jest DEFA: http://www.intercars.com.pl/show_str.php?id=321#miniplug
grzechu79 Opublikowano 22 Października 2011 Autor Opublikowano 22 Października 2011 dzięki koledzy za podpowiedzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się