Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Problem z silnikiem


daw2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, mam problem z moim 1Z już od dluższego czasu mianowicie jak mu na 1 biegu przygazuje powyzej 4 tys to robi sie za mna ogromna chmura czarno-siwego dymu, silnik zaczyna nierowno pracowac a czasem nawet zgasnie i ciezko go odpalic. Jezeli nie zgasnie to telepie nim dosc długo chyba ze przegazuje do 3 tys i wtedy wszystko wraca do normy....Co się dzieje? Filtry nowe nie zapowietrza sie napewno na 4 biegu mozna ciągnac do odciecia i nic sie nie dzieje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

barszczyna... hydrosztosy sie podwieszaja... zalecenia. w szukajce zandziesz tematów od groma z identycznym problem i rady....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodziło mi o maksymalne obroty...Mam 216 i program więc na pierwszym biegu to nie problem jak się rusza z krzyżówki tylko potem trzeba zjeżdzać na chodnik :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeli dobrej firmy olej nie pomoze to wymian hydrosztosy na noje i nie bedziesz musiał zjeźdźac na pobocze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem szklanki wałek rozrząd i nadal jest do samo. Przed wymiana potrafił juz przy 3000 zawiesic sie:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daw2

Mam to samo, silnik po programie, wtryski z Afn. Wymieniłem wałek, 2x szklanki, olej Motul, nowa pompa oleju i wiesza się. Też jak zacznie telepać i zgaśnie to nie odpali i trzeba poczekać chwilę aż mu przejdzie. Chłopaki z forum Leona twierdzą że to wtryski się wieszają, to samo mi powiedział koleś z serwisu ale mi to nie pasuje bo na wtryskach z 1z też się wieszał. Temat drążę już chyba z 2 lata i nie mam opcji co to może być. Na forum nie ma rozwiązania tego problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rany......4000.....To nie benzyna....Przy tych obrotach silnik wariacji dostaje....Zmień auto....A tak poważnie takie same objawy miałem kiedyś w golfie 3 z tym samym silnikiem....Ale dałem sobie spokój.....mniej gazu i było ok))))))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja też nigdy tak wysoko nie kręcę no może sporadycznie ale prawie wcale, dziwny objaw ale dobry serwis powinien pomóc a skąd jesteś Grzesiekkbc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się zawiesił dzis podczas jazdy na 3 biegu w okolicach 2800 obr . 90 stopni na silniku. Olej mobil. Po 20 km jazdy to się juz nie zdarza. Wtryski mam 216 i to roczne . Na starych bylo to samo. A w głowicy nie ma jakiś zaworów regulacyjno-zwrotnych? Po wymianie szklanek klepia ok 5 sekund. Szklanki ina. Cisnienie oleju nie przekracza 6,5 bar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam jest jakiś zawór ale czy by to było to? Kiedyś o nim czytałem ale on z tego co mi mówili mechanicy odpowiada za to by olej się nie cofał.

I właśnie po takich mechanikach poprawiam to co zje bali.

Pozdro

To jest zawór ciśnieniowy który ma na celu obniżenie ciśnienia oleju w zasadzie w większości samochodów jest taki zawór.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znajduje sie w podstawie filtra oleju i występuje 2 rodzaje podstaw więc nie wiadomo jakie kto ma zdjęcie mogę wysłać na maila.

Nie jest dostępna jako cześć wymienna raczej wchodzi w rachubę kupno całej używanej podstawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam jest jakiś zawór ale czy by to było to? Kiedyś o nim czytałem ale on z tego co mi mówili mechanicy odpowiada za to by olej się nie cofał.

Jak olej może się cofać w szczelnym, ciśnieniowym układzie, w którym obieg oleju jest mechanicznie wymuszany przez pompę oleju? :|

Ten zaworek puszcza olej na "boczny" tor w celu obniżenia ciśnienia oleju (pompa oleju jest na stałe połączona z silnikiem więc aby przy wysokich obrotach nie wytworzyła zbyt wysokiego ciśnienia to stosuje się taki zaworek).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja słyszałem że w pompie jest zawór regulacyjny a nie w obudowie...Ale to by mialo sens skoro niektorzy pompe zmienili i nie pomogło. Musi być jakaś przyczyna tego zjawiska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...