Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Bose-jak sprawdzić?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam! mam pytanko....niedawno kupiłem samochód,poprzedni właściciel przy sprzedaży auta powiedział ze jest w nim nagłośnienie bose....jak ma to sprawdzić?...po załączeniu radia nie pojawia się logo .... na głośnikach tez nie widzę logo ...jak można to jeszcze sprawdzić?

Opublikowano

Jeśli masz faktycznie bose to powinny być loga na osłonach głośników i wyświetlać się napis bose przy włączaniu radia. Dodatkowo możesz sprawdzić vagiem kodowanie-> będziesz miał pewność. :hi:

Opublikowano

nie wyświetla mi się napis i na głośnikach ,tez nie mam loga.. pozostaje tylko chyba sprawdzić vagiem

Opublikowano

Jeśli to bose to w kodowaniu czwarta cyfra powinna być jednyką:

00x?x: Soundsystem -Korrektur

0 - Standard (kein Bose-Soundsystem)

1 - Bose-Soundsystem

Opublikowano

jak się sprawdza tym vagiem?...jestem jeszcze laikiem w tych sprawach

Opublikowano

mi się wydaje ze poprzedni własciciel zrobił cię w jajko, skoro nie ma ani logo na osłonkach, ani nie pojawia się logo przy włączeniu radia to mi się wydaje że to nie jest bose

Opublikowano

witam! mam pytanko....niedawno kupiłem samochód,poprzedni właściciel przy sprzedaży auta powiedział ze jest w nim nagłośnienie bose....jak ma to sprawdzić?...po załączeniu radia nie pojawia się logo .... na głośnikach tez nie widzę logo ...jak można to jeszcze sprawdzić?

Otwórz boczek po lewej stronie w bagażniku i jeśli będziesz miał pod zmieniarką na obudowie suba napis nokia to zostałeś nabity w butelkę :wink4:

Opublikowano

zmieniarkę mam po prawej stronie w bagażniku lecz nie w schowku

Opublikowano

ok :) spróbuje tak zrobić

Opublikowano

nie widziałem jeszcze chyba bose bez logo na osłonkach to po 1, po 2 skoro się nie wyświetla napis to chyba poważnie zrobił Cię w bambuko i może to tylko nagłośnienie NOKIA

Opublikowano

zmieniarkę mam po prawej stronie w bagażniku lecz nie w schowku