Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRD] Problem z późnym doładowaniem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam od kilku dni jestem posiadaczem audi a4 b7 z 2006 roku 2.0 tdi brd przebieg 165 tys km

zdziwila mnie troche dynamika turbo wstaje ok 2700 obr. czy to normalne ?

Opublikowano

Te 170km nie jedzie :wink4: zrób program mu, odżyje

Opublikowano

Witam od kilku dni jestem posiadaczem audi a4 b7 z 2006 roku 2.0 tdi brd przebieg 165 tys km

zdziwila mnie troche dynamika turbo wstaje ok 2700 obr. czy to normalne ?

diagnostyka to podstawa,byc moze masz uklad podcisnienia slaby
Opublikowano

Ogolnie turbinki BRD to loteria :confused4:

byc moze korekta programu by sie przydała :good:

najpierw zapnij vaga zrob logi

Opublikowano

Witam

Tak jak koledzy mówią zrób faga najpierw a problem może również leżeć po stronie układu podciśnienia chodzi głównie o uszczelkę pod pokrywą zaworów (sprawdż czy nie ma jakiegoś pocenia wycieku) i te kabelki podciśnienia, które z niej wychodzą sprawdź ich szczelność czy nie są poluzowane zapocone. U mnie sprawa wygladała tak ze było chyba ok z tym wstawaniem turbo bo jechało już ładnie od ok. 2 tys ale po wymianie dówch PD Simens zaczeły się problemy bo jechało dopiero od 2100-2300 wymieniłem uszczelke bo była zapocona i powiem że jest lepiej niż było

ALE WIESZ BRD TO ZAWSZEJ JEST LOTERIA ALBO JEDZIE OSTRO ALBO SĄ WIECZNE PROBLEMY

Opublikowano

witam

jak muli od niskich obrotów a potem idzie to zbadaj turbinkę może być do roboty

pozdrowka

Opublikowano

pokrywe zaworow sprawdzilem jest ok przewody tez wygladaja dobrze najdziwniejsze jest to za na 1 i 2 biegu zbiera sie ostro od ok 2500 obr. a na 3 i 4 czuc ze ladnie przyspiesza juz od 2000 obr. a na 5 i 6 to az takiego kopa nie czuc nawet nie udaklo mi sie rozpedzic do 200km\h przed a4 jezdzilem 120d 177km i musze przyznac ze roznica w osiagach jest szokujaca na korzyść bmw

Opublikowano

pokrywe zaworow sprawdzilem jest ok przewody tez wygladaja dobrze najdziwniejsze jest to za na 1 i 2 biegu zbiera sie ostro od ok 2500 obr. a na 3 i 4 czuc ze ladnie przyspiesza juz od 2000 obr. a na 5 i 6 to az takiego kopa nie czuc nawet nie udaklo mi sie rozpedzic do 200km\h przed a4 jezdzilem 120d 177km i musze przyznac ze roznica w osiagach jest szokujaca na korzyść bmw

masz problem z autem zacznij od diagnozy
Opublikowano

Witam kolego jeżeli na 1 i2 idzie dopiero od 2500 tys i nie możesz rozpędzić się do 200 km/h to naprawdę jest coś nie tak jedź jak najszybciej do dobrego doktora na sprawdzenie. Ja dziś trochę swojego BRD pomęczyłem i powiem że u mnie auto totalna seria żadnych modów i na 1 i 2 to idzie już od 1800 ostro a co do rozpędzenia się do 200 km/h to umnie wygląda tak że przy 3 tys/obr. jest ok 180 km/h więc 200 bez żadnego problemu jak chcem

Kolego napisz jak może co ustaliłeś co dolegało dla twojego BRD dzięki z góry pozdrawiam niech moc zawsze będzie z tobą

Opublikowano

Kolego a ja wiem co masz :kox:

PD siemensa traca moc...i masz realnie pewnie teraz 140KM i 300Nm stad takie a nie inne objawy.

Leczymy tego pelno ostatnimi czasy ultradzwiekami. Niestety wychodzi ze co roku warto myc pompki bo moc ucieka jak diabli z kazdym kilometrem

Mala wydajnosc wtryskiwaczy...slaba detonacja - malo spalin do rozpedzania sprezarki...

Ostatnio mielismy passata z realnym przebiegiem 160tys km co ledwie 122KM mial zamiast 170 :)

Po czyszczeniu pompek wrocil do zywych....

Opublikowano

jaki jest koszt takiego zabiegu??

Opublikowano

800zl w tym hamownia przed, wyjecie pompek, mycie, zlozenie na nowych uszczelkach, regulacja hamownia po

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...