arturo198787 Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 Witam od kilku dni jestem posiadaczem audi a4 b7 z 2006 roku 2.0 tdi brd przebieg 165 tys km zdziwila mnie troche dynamika turbo wstaje ok 2700 obr. czy to normalne ?
Kowi87 Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 Te 170km nie jedzie zrób program mu, odżyje
Piotrek98igo Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 Witam od kilku dni jestem posiadaczem audi a4 b7 z 2006 roku 2.0 tdi brd przebieg 165 tys km zdziwila mnie troche dynamika turbo wstaje ok 2700 obr. czy to normalne ? diagnostyka to podstawa,byc moze masz uklad podcisnienia slaby
MAGIC87 Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 Ogolnie turbinki BRD to loteria byc moze korekta programu by sie przydała najpierw zapnij vaga zrob logi
klattaa Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 Witam Tak jak koledzy mówią zrób faga najpierw a problem może również leżeć po stronie układu podciśnienia chodzi głównie o uszczelkę pod pokrywą zaworów (sprawdż czy nie ma jakiegoś pocenia wycieku) i te kabelki podciśnienia, które z niej wychodzą sprawdź ich szczelność czy nie są poluzowane zapocone. U mnie sprawa wygladała tak ze było chyba ok z tym wstawaniem turbo bo jechało już ładnie od ok. 2 tys ale po wymianie dówch PD Simens zaczeły się problemy bo jechało dopiero od 2100-2300 wymieniłem uszczelke bo była zapocona i powiem że jest lepiej niż było ALE WIESZ BRD TO ZAWSZEJ JEST LOTERIA ALBO JEDZIE OSTRO ALBO SĄ WIECZNE PROBLEMY
raf79 Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 witam jak muli od niskich obrotów a potem idzie to zbadaj turbinkę może być do roboty pozdrowka
arturo198787 Opublikowano 25 Października 2011 Autor Opublikowano 25 Października 2011 pokrywe zaworow sprawdzilem jest ok przewody tez wygladaja dobrze najdziwniejsze jest to za na 1 i 2 biegu zbiera sie ostro od ok 2500 obr. a na 3 i 4 czuc ze ladnie przyspiesza juz od 2000 obr. a na 5 i 6 to az takiego kopa nie czuc nawet nie udaklo mi sie rozpedzic do 200km\h przed a4 jezdzilem 120d 177km i musze przyznac ze roznica w osiagach jest szokujaca na korzyść bmw
Piotrek98igo Opublikowano 26 Października 2011 Opublikowano 26 Października 2011 pokrywe zaworow sprawdzilem jest ok przewody tez wygladaja dobrze najdziwniejsze jest to za na 1 i 2 biegu zbiera sie ostro od ok 2500 obr. a na 3 i 4 czuc ze ladnie przyspiesza juz od 2000 obr. a na 5 i 6 to az takiego kopa nie czuc nawet nie udaklo mi sie rozpedzic do 200km\h przed a4 jezdzilem 120d 177km i musze przyznac ze roznica w osiagach jest szokujaca na korzyść bmw masz problem z autem zacznij od diagnozy
klattaa Opublikowano 27 Października 2011 Opublikowano 27 Października 2011 Witam kolego jeżeli na 1 i2 idzie dopiero od 2500 tys i nie możesz rozpędzić się do 200 km/h to naprawdę jest coś nie tak jedź jak najszybciej do dobrego doktora na sprawdzenie. Ja dziś trochę swojego BRD pomęczyłem i powiem że u mnie auto totalna seria żadnych modów i na 1 i 2 to idzie już od 1800 ostro a co do rozpędzenia się do 200 km/h to umnie wygląda tak że przy 3 tys/obr. jest ok 180 km/h więc 200 bez żadnego problemu jak chcem Kolego napisz jak może co ustaliłeś co dolegało dla twojego BRD dzięki z góry pozdrawiam niech moc zawsze będzie z tobą
rob555 Opublikowano 29 Października 2011 Opublikowano 29 Października 2011 Kolego a ja wiem co masz PD siemensa traca moc...i masz realnie pewnie teraz 140KM i 300Nm stad takie a nie inne objawy. Leczymy tego pelno ostatnimi czasy ultradzwiekami. Niestety wychodzi ze co roku warto myc pompki bo moc ucieka jak diabli z kazdym kilometrem Mala wydajnosc wtryskiwaczy...slaba detonacja - malo spalin do rozpedzania sprezarki... Ostatnio mielismy passata z realnym przebiegiem 160tys km co ledwie 122KM mial zamiast 170 Po czyszczeniu pompek wrocil do zywych....
arturo198787 Opublikowano 29 Października 2011 Autor Opublikowano 29 Października 2011 jaki jest koszt takiego zabiegu??
rob555 Opublikowano 30 Października 2011 Opublikowano 30 Października 2011 800zl w tym hamownia przed, wyjecie pompek, mycie, zlozenie na nowych uszczelkach, regulacja hamownia po
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się