spiidy Opublikowano 26 Października 2011 Opublikowano 26 Października 2011 Witam, szukam już od jakiegoś czasu rozwiązania ale nie znalazłem zadnego wątku z takim problemem jak mój.. 1 Od jakiegoś dłuższego czasu mam twardy pedał hamulca ale jakoś hamuje, po nacisnieciu pedała słychac "syk" jak by powietrza po czym robi się on twardy, syk ten dochodzi z pod kierownicy tak jak by z pedała ale nie mogę dokladnie zlokalizowac jego źródła. Wymieniłem łącznik w sciance miedzy servem a vacum, uszczelnilem kruciec który się ruszał na vacum i szukam dalszych możliwości, pedał nadal twardy. 2- Nonstop od paru dni świeci mi się kontrolka ABS i ESP a do tego swieci się dość często światło stopu, a gdy swieci się swiatło stopu to komp. odcina pedał gazu i moge sobie go trzymac a auto zwalnia, dopiergo gdy odpuszcze i wcisnę go znowu zaczyna reagować. Wymieniłem czujnik stopu ale nic się nie zmieniło z tym że zauważyłem ze pedał hamulca ma luz około centymetra.. i wystarczy ze delikatnie drgnie i już czujnik chyba mysli ze pedał jest wcisniety więc kazda dziura i stop się swieci.. i teraz mam pytania: 1- Czy to że pedał jest tak jak by łuźny może miec związek z tym ze jest twardy prawdopodobnie przez zepsute serwo lub vacum ? Czy jest jakas mozliwość naciągniecia go ? 2- Co znajduje się pod kierownicą, skąd uciekać może powietrze po nacisnieciu pedała hamulca.. lub może powietrze jest tam gdzies zasysane do węzyków w ktorych powinno byc podcisnienie.. 3- Czy ma ktoś moze jakis schemat układu podcisnienia w hamulcach żebym mógł pojsc po schemacie i zobaczyc skąd moze dobiegać ten dzwięk .. 4- Po wyjsciu z vacum za silnikiem z grubej rurki odchodzi również chuda rurka która biegnie w stronę turbiny/ filtra powietrza i tam gdzieś się chowa, dokąd ona biegnie ? Moze z nią być coś nie tak i byc powodem twardego pedała ? Chcialem się troche zorientowac znim zaczne wszystko rozbierac moze nakrece filmik zeby pokazac jak to wygląda ...
spiidy Opublikowano 26 Października 2011 Autor Opublikowano 26 Października 2011 Vagowalem auto pare dni przed pojawieniem się kontrolek abs,esp i problemu ze stopem i nic nie było wiec najwyzej pokaze błąd czujnika ale twardy hamulec i syk przy wciskaniu pedała był wcześniej .. W tym tygodniu prawdopodobnie znowu uda mi się zvagowac auto tak dla pewności
majkel_majki Opublikowano 26 Października 2011 Opublikowano 26 Października 2011 Jak dla mnie nieszczelne serwo, syk masz spod kierownicy bo ono właśnie na tej wysokości wchodzi do kabiny.
Dev Opublikowano 26 Października 2011 Opublikowano 26 Października 2011 Servo trzeba sprawdzic, czesto gnije
Gość mmcv Opublikowano 26 Października 2011 Opublikowano 26 Października 2011 na 99% serwo ... pada w AWX z 2001-2002.
wrclaguna Opublikowano 27 Października 2011 Opublikowano 27 Października 2011 Servo trzeba sprawdzic, czesto gnije Zwlaszcza jak w podszybiu sa zatkane odplywy i woda stoi
spiidy Opublikowano 27 Października 2011 Autor Opublikowano 27 Października 2011 No ok zamówilem juz serwo , jakis zamiennik o ile dobrze pamietam firmy TRW lub oryginał do skody superb bo po vinie powiedzieli że bedzie to samo a cena.. ok 7 stów .. a czy to że pedał hamulca nie jest odbijany do konca ( tak by zamknął czujnik hamulca do konca brakuje około 1 cm) to też bedzie skutkiem rozwalonego serva ? do czasu wymiany serva podłożyłem pod czujnik/ na pedał hamulca kawalek korkowej maty zeby czujnik co chwile się nie zapalał i mimo ze stop juz się nie swieci to kontrolki abs i esp nadal swiecą..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się