Kristoph 0 Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Witam ! Przymierzam sie do wymiany tylnich hamulców chodzi dokładnie o tarcze i klocki (jeszcze niewiem jak z bębnami), tylko nie zabardzo wiem jak do tego sie zabrać, potrafie wymienic tarcze z klockami tylko nie wiem jak będzie z tarczo-bębnami. I jakiej firmy zakupić zestaw ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepik 1 Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Kolego oprócz tarcz i klocków zaleca się wymianę łożysk i pierścieni abs-u (możesz też przełożyć za starych tarcz), nie jest prostą sprawą odkręcenie tłoczka do czego potrzeba już specjalny klucz. Co do firmy to na forum jest dużo na ten temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar_92 0 Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Tarcze i klocki polecam,,Jurid,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepik 1 Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Tarcze i klocki polecam,,Jurid,, Napisz coś więcej co to za firma i jaki koszt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar_92 0 Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Mam już w trzecim samochodzie tej firmy i z czystym sumieniem mogę polecić, co do ceny to jakieś 120szt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepik 1 Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Mam już w trzecim samochodzie tej firmy i z czystym sumieniem mogę polecić, co do ceny to jakieś 120szt 120 zł za jedna tarczę? a klocki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristoph 0 Opublikowano 27 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Kolego oprócz tarcz i klocków zaleca się wymianę łożysk i pierścieni abs-u (możesz też przełożyć za starych tarcz), nie jest prostą sprawą odkręcenie tłoczka do czego potrzeba już specjalny klucz. Co do firmy to na forum jest dużo na ten temat Jest jakiś temat/tutorial jak wymieniać na forum ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar_92 0 Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Kolego napisz do TOM77, pracuje w hurtowni i dla klubowiczów ma dobre ceny , na pewno coś poleci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemots 0 Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Kolego napisz do TOM77, pracuje w hurtowni i dla klubowiczów ma dobre ceny , na pewno coś poleci Mi TOM77 do A3 na tył tarcze z klockami sprzedał za 178zł więc ceny ma super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogion 0 Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 Witam ! Przymierzam sie do wymiany tylnich hamulców chodzi dokładnie o tarcze i klocki (jeszcze niewiem jak z bębnami), tylko nie zabardzo wiem jak do tego sie zabrać, potrafie wymienic tarcze z klockami tylko nie wiem jak będzie z tarczo-bębnami. I jakiej firmy zakupić zestaw ? Jakie "tarczo-bębny"?? W a4 z tyłu są tylko hamulce tarczowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czorny_07 2 Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 Niedawno zmieniałem klocki z tył, nie musiałem zmieniać tarcz, tylko przetoczyłem, klocki kupiłem boscha za bodajże ~70 zl, robocizna to pestka, a klucz do wciskania tłoczka kosztował 30zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 a klucz do wciskania tłoczka kosztował 30zł a klucz do szlifierki kupisz za 5 zł :decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepik 1 Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 Niedawno zmieniałem klocki z tył, nie musiałem zmieniać tarcz, tylko przetoczyłem, klocki kupiłem boscha za bodajże ~70 zl, robocizna to pestka, a klucz do wciskania tłoczka kosztował 30zł W jaki sposób przetaczałeś tarcze? Trzeba je ściągać z auta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 zawsze sie ściąga najlepiej przed je wypiaskowac ale jest problem, którymi są łozyska tarcze przetacza sie za jednym mocowaniem w uchwycie jak bedziesz przekłądał to bedzie lipa, ogólnie tych tarcz sie nie przetacza bo jest problem i z piaskowaniem a co za tym idzie z dokłądnym mocowaniem na tokarce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepik 1 Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 Kiedyś widziałem w warsztacie jak "przetaczali" tarcze z przodu na aucie, myślałem że z tyłu też tak można. Nie chciałbym jeszcze ruszać łożysk, które nie dają oznak zużycia a ściągnięcie tarcz chyba się z tym wiąże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przepychacz 0 Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 ...każda tarcza ma też podaną min grubość, jeśli się nie mylę to w B5 z tyłu jest to 8mm. Sprawdź ile masz i ile zbiorą Ci tokarką, ale z doświadczenia wiem że przeważnie wychodzi poza minimum..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepik 1 Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 Kusi mnie, żeby wymienić komplet klocki i tarcze tylko że do tego dochodzą jeszcze łożyska i pierścienie abs-u a to już zwiększa koszta do +/- 500 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 niestety, tyle to kosztuje w Q jest o tyle łatwiej że nie ma łozyska w tarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przepychacz 0 Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 ..patrząc z drugiej strony..robisz raz porządnie i masz święty spokój na bardzo długo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
donzibi 0 Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 prośba o radę -nie mogę "wcisnąć" tłoczka z tyłu w celu wymiany klocków,tłoczek się kręci ale w miejscu...wcisnąć sztylem z młotka próbowałem i bez efektu-proszę o radę ,ktoś pisał o kluczu do wciskania cylinderka,ale jeżeli kręcić idzie -tyle że w miejscu,stosowałem różne "przyżądy" do wciśnięcia w/w i nic ,popuściłem leciutko odpowietrznik hamulcowy,ale również bez efektu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się