michcio1985 Opublikowano 29 Października 2011 Opublikowano 29 Października 2011 panowie w niedługim czasie chce zagazować civica 1.4 90KM (99r.) czy ktoś z was mógłby merytorycznie doradzić konkretny zestaw który bezproblemowo da rade w tym autku? za sugestie typu "hondy nie lubią gazu" z góry dziękuje......
grzemo Opublikowano 29 Października 2011 Opublikowano 29 Października 2011 sterownik stag + reduktor ac R01 + wtryski hana + kumaty gazownik i będziesz zadowolony.
michcio1985 Opublikowano 31 Października 2011 Autor Opublikowano 31 Października 2011 dzwoniłem dziś do gościa proponuje instalke za 2200zł na stagu ale nic pozatym sie nie dowiedziałem tak mi zamieszał musze zadzwonić jeszcze raz
grzemo Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 W tym silniku lpg musi być ustawione perfekcyjnie gdyż zawory są bardzo wrażliwe na wypalenie (nie ma samoregulacji luzów)
michcio1985 Opublikowano 31 Października 2011 Autor Opublikowano 31 Października 2011 hmm......dużo roboty z ustawieniem odpowiedniego luzu na zaworach nie ma ,czyli jeżeli to byłby głowny mankament to nie taki problem...tak czy nie? gość wstawia sterownik Stag300 parownik Zavoli i czerwone Valteki co o tym myśleć?
farell Opublikowano 1 Listopada 2011 Opublikowano 1 Listopada 2011 Do niedawna jeździłem właśnie zagazowaną Hondą Civic 1999r. 1.4 90KM STAG. Jak z samą instalacją nigdy nie było problemów, tak regulacja zaworów kłaniała się często. Pominę fakt że mało któremu mechanikowi udawało się równo je ustawić mimo że twierdzili wcześniej, że to żaden problem.
grzemo Opublikowano 1 Listopada 2011 Opublikowano 1 Listopada 2011 hmm......dużo roboty z ustawieniem odpowiedniego luzu na zaworach nie ma ,czyli jeżeli to byłby głowny mankament to nie taki problem...tak czy nie? gość wstawia sterownik Stag300 parownik Zavoli i czerwone Valteki co o tym myśleć? Zamiast valteków założył bym hana , wychodzi trochę drożej (w megapolu już po 82 zł) ale warto, spokój i bezproblemowe działanie bezcenne.
Robi1 Opublikowano 1 Listopada 2011 Opublikowano 1 Listopada 2011 ja hondą civic 1.4 is 1998 z plastikowym kolektorem przejechałem na gazie 190tkm a instalację miałem starszej generacji z "gwizdkami" w kolektorze w razie strzału. moja rada jest taka abyś co 30 tkm ustawiał zawory ja to robiłem w autoryzowanej stacji hondy i nie jest to takie drogie jak by się wydawało a robili to perfekcyjnie. po każdym ustawieniu samochód miał odczuwalnie większą moc.
michcio1985 Opublikowano 1 Listopada 2011 Autor Opublikowano 1 Listopada 2011 odczuwalnie większą moc powiadasz........w takim razie musze teraz wyregulować zawory bo coś mi sie wydaje że za słabo ciągnie, do 120km/h jako tako ,a powyżej masakra jakby hamulec był zaciągnięty. no a przedewszystkim przed założeniem instalki musi cykać jak mały świerszczyk. wracając do wtrysków.. czytałem żeczerwone valteki nie są najlepsze(trwałość) ale za to dość tanie w eksploatacji,za grosze można je zregenerować i dalej śmigać. magic jety i hany to już inna półka cenowa, ale czy cena idzie za jakością?
przemek4net Opublikowano 4 Listopada 2011 Opublikowano 4 Listopada 2011 W tym silniku lpg musi być ustawione perfekcyjnie gdyż zawory są bardzo wrażliwe na wypalenie (nie ma samoregulacji luzów) e tam... to bardzo dobry silnik do gazu... przejechalem ponad 100tys civiciem na LPG (troche starszy - przedliftowym modelem - silnik d14a2) Honda wg swojego manuala zaleca sprawdzanie luzow gdyz nie sa samoregulowalne (luz korygowany jak w maluchu - srubka i nakretka kontrujaca) ale nie ma to nic wspolnego z gazem. Z moich doswiadczen wynika ze na przestrzeni ponad 100tys km na LPG nie zaobserwowalem zjawiska kasowania sie luzow (a jezeli juz to ich powiekszania) Ogolnie nie mialem najmniejszych problemow z lpg mimo ze to instalka podcisnieniowa byla Pozdrawiam, Przemek
michcio1985 Opublikowano 4 Listopada 2011 Autor Opublikowano 4 Listopada 2011 ten silnik konstrukcyjnie jest prosty ,wydaje mi sie właśnie że zwykła instalacja dałaby tu dobry efekt. przy podciśnieniowej instalacji potrzebna jest jedynie sprężanie i iskra przy odpowiednio dobranej mieszance. taka moja teoria,spraktykowana w audi b3
wrocek66 Opublikowano 4 Listopada 2011 Opublikowano 4 Listopada 2011 Potraktuj montaż HANA jako dobrą inwestycję w którą warto zainwestować . Większa dokładność , powtarzalność , wydajność . Stag 300 i reduktor AC lub Zavoli też sa dobrym wyborem . Ale nic nie zastąpi dobrego montera , którego przede wszystkim powinieneś poszukać .
przemek4net Opublikowano 4 Listopada 2011 Opublikowano 4 Listopada 2011 ten silnik konstrukcyjnie jest prosty ,wydaje mi sie właśnie że zwykła instalacja dałaby tu dobry efekt. przy podciśnieniowej instalacji potrzebna jest jedynie sprężanie i iskra przy odpowiednio dobranej mieszance. taka moja teoria,spraktykowana w audi b3 w hondzie od okolo polowy 97r silnik mial o ile sie nie myle plastikowy kolektor co w razie strzalu podnosi potencjalne koszta... nie wiem czy do tego nie ma jakis cudawianek ze zmienna dlugoscia dolotu co w instalacjach podcisnieniowych tylko komplikuje... suma sumaru przy tym aucie nie cudowalbym tylko montowal instalacje wtryskowa...
michcio1985 Opublikowano 5 Listopada 2011 Autor Opublikowano 5 Listopada 2011 cudować nie zamierzam i jak wstawie to wtryskową....dobrze że mam aluminiowy kolektor strzał może być aż tak potężny że rozpruje plastik???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się