Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[INNE] Odczyt wtrysków do oceny brf


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam czy ktos mógł by rzucić okiem na odczyt moich wtrysków ...bo ja nie mam pojęcia co te cyferki oznaczają...

czy sa do wymiany czy czyszczenie ultradźwiękiem im cos pomorze??

prosze was drodzy koledzy o pomoc...oto te logi...

Sunday,06,November,2011,17:05:45:36838

VCDS Version: Release 10.6.3

Data version: 20101206

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine (03G 906 016 HQ)

17:05:08 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)

-0.33 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1

0.21 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2

-0.16 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3

0.26 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4

17:05:08 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)

-0.33 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1

0.21 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2

-0.19 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3

0.28 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4

17:05:08 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)

-0.31 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1

0.21 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2

-0.14 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3

0.26 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4

Opublikowano

Korekcje w grupie 013 są prawidłowe więc napisz najpierw co niepokojącego się dzieje z autem i pamiętaj, że brakuje jeszcze logów grup 018 i 023 jeśli chcesz sprawdzić same pompowtryski. Sterownik silnika pokazuje jakieś błędy ?

Opublikowano

A nie jest to oznaka nierownej pracy silnika, jak te wartosci sa raz w minusie, a raz w plusie? :mysli:

Opublikowano

wiec tak...auto kupilem kilka dni temu i przy jezdzie okolo 1800-2000 obrotow szarpie silnikiem ale tylko jak ustawie pedał gazy wlasnie na tych obrotach i bede staral sie jechac rowno jednym tempem....jesli przed tymi obrotami wcisne pedal gazu mocniej to nie ma odczucia szarpania...wywalilo blad przepływki i kopci na czarno dosc powaznie przy kazdym ze tak powiem depnieciu...wiec poczytalem forum i doszlem do wniosku ze padniety EGR,wypiolem wtyczke od EGR-a i problem szarpania zniknol,nic nie szarpie nic nie przerywa,wziolem sie i wyszyscilem go ale to nie pomoglo dalej szarpie i kopci...

wiec mysle ze szarpanie to wina egr-ale pewny nie jestesm(wtyczka wypieta i problem znika)

i teraz przestraszyłem sie tego kopcenia ze wtryski moze sie juz koncza dla tego porobilem logi-dodam ze to byl moj pierwszy raz z vcds-em i dal tego nie wiedzialem co i jak porobic...

aaa i tak jak pisal kolega wyzej silnik na biegu jalowym jakby czasami poszarpywał ,i jesli ustawi sie go w przedziale 1800-2000 odr to czuc ze silnik inaczej pracuje i poszarpuje bardziej,przejdzie sie te obroty i silnik wraca do normalności..

jakies sugestie koledzy :)

Opublikowano

Mozliwe wlasnie ze klapa EGR przepuszcza niewlasciwe ilosci spalin (rozne powody moga byc dlaczego) - wiec wydaje mi sie ze czyszczenie nic tu nie da, tylko wymiana na nowa.... :confused4:[br]Dopisany: 29 Październik 2011, 16:12_________________________________________________Chyba ze ktorys z kolegow zna sposoby na naprawe elektroniki w EGRze.

Opublikowano

tez tak mysle ze jest jakies uszkodzenie mechaniczne egr-u...

auto idzie do polecanego warsztatu na a4/a6 forum wiec zobaczymy co zdiagnozuja...

Opublikowano

Jak nic nie zdiagnozują to przynajmniej wklej tu wszelkie logi jakie posiadasz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...