Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Uszkodzone liczniki - naprawiać czy wymianiać ???


Gepard

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

niestety dopadła mnie bolączka posiadaczy zegarów Magneti Mareli - padły zupełnie, generalnie na desce mam jakąś dyskotekę :cry:

Proszę o radę czy naprawiać, czy wymianiać ???

Jeżeli naprawiać - to gdzie jest sprawdzony elektronik, który da sobie z nimi radę i nie będzie to naprawa na chwile - prosze o jakies namiary

Jeżeli wymianiać - to pytanie jak wyżej .... tam jest problem z wbudowanym immo w zegary - ale jeżeli znacie kogoś kto to opanuje to proszę o info .. no i gdzie mogę dostać odpowiedni zegar używany

Oznaczenia obecnego to 8D0 920 900 R JAEGER - czy mogę zastosować zamiennie VDO - jak tak to jakie powienien mieć oznaczenie ????

I jeżeli ktoś juz przerabiał taki problem jak mój .... z jakim orientacyjnym kosztem powinienem się liczyć ???

Pozdrawiam i czekam na wiadomości,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli wymianiać - to pytanie jak wyżej .... tam jest problem z wbudowanym immo w zegary - ale jeżeli znacie kogoś kto to opanuje to proszę o info .. no i gdzie mogę dostać odpowiedni zegar używany

z immo to sobie chłopaki radzą - przynajmniej w W-wie rezaja ostro a skad zegary???

chyba najlepiej rynek wtórny - Allegro itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Widzę, że nie tylko ja miałem pecha z zegarami. Moje auto to A4 avant 1.9 TDI 115 KM, 2001r. U mnie sytuacja wygladała dokładnie tak jak to opisuje kolega Gepard. Dyskoteka z podświetleniem i latające wskazówki. Okazało się, że padł procesor zegarów w związku z czym nie było innej możliwości jak zakupić drugie zegary i złożyć z nich jedne - sprawne. (Jeśli procesor jest sprawny można je pdobno naprawić) Po 2 miesiącach poszukiwania używanych zegarów (do benzyniaka bez problemu, natomiast do mojego 0, dosłownie 0!), których cena osyluje w granicach 500 zł, kupiłem nowe, oryginalne za 912 zł. Warunkiem takiej ceny było oddanie starych zegarów, inaczej koszt zakupu wyniósłby ok. 1600 zł :). Dobry elektronik samochodowy bez problemu przełoży wszystko tak żeby było ok. Koszt ok. 250 zł. (we Wrocławiu)

Widzę, że kolega Gepard z Bydgoszczy także nie będe podawał namiarów na sklep i servis we Wrocławiu :wink:

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo tyle,że mi na początku wogóle nie działają,a dopiero jak auto sie porządnie nagrzeje zaczyna sie "dyskoteka",a po dłuższej jeżdzie zaczynają chodzić prawie poprawnie.Jak rozwiązaliście ten problem ? Wymiana na nowe ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo tyle,że mi na początku wogóle nie działają,a dopiero jak auto sie porządnie nagrzeje zaczyna sie "dyskoteka",a po dłuższej jeżdzie zaczynają chodzić prawie poprawnie.Jak rozwiązaliście ten problem ? Wymiana na nowe ?

Dokładnie takie objawy ja również miałem. Za jakiś czas nawet po rozgrzaniu przestaną Ci działać. Dla mnie wygląda to na padnięty procesor, a co za tym idzie albo znajdziesz używke i gościu złoży Ci z dwóch jedne sprawne albo kupisz nowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nieda się załatwić używki i poprostu jej wstawić bez składania ?? Czemu trzeba z dwóch używanych robić jeden sprawny ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nieda się załatwić używki i poprostu jej wstawić bez składania ?? Czemu trzeba z dwóch używanych robić jeden sprawny ???

Bo tam się rozchodzi coś o immobilizer, który w naszych autach jest właśnie w zegarach. O szczegóły musisz jednak pytać fachowców bo ja się nie znam :)

[ Dodano: 12-01-2007, 14:08 ]

U mnie mimo, że kupiłem nowe gość musiał przekładał jakieś bebechy ze starych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

912 zł za zegary + 250 za montaż.

stary to jest jakaś cena z kosmosu!! Zegary na allegro kupisz za 300-400zł bez problemu nie uszkodzone a żeby je zamontować:

-z mechanicznego punktu widzenia to jest banał

-z elektronicznego punktu widzenia, trzeba przegrać pin ze starych zegarów(choć może masz go zapisany jak masz książkę serwisową i cały kompet dokumentów) i wgrać go do nowych zegarów, których pin też musisz znać. Roboty za max 20min i za to 250zł? w życiu :P

A tak naprawde jeśli masz znajomego dobrego elektronika to Ci to bez probelmu zrobi za grosze(mówie o naprawie starych zegarów uszkodzonych)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi dobry elektronik robił z tym 3 dni i powiedział,że jakiś procesor jest walnięty i niemożliwa jest naprawa :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fahrer Informations System (System Informacji Kierowcy)

To coś w zegarach, podaje różne ciekawe rzeczy dla kierowcy (predkosc srednia, spalanie itp)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej mam taki sam problem ale u mnie tas swiruje tylko czasami z rana w ciągu tygodnia 2-3 razy i jak ja mam a4 2000 grudzien AHH i orginalnie bez

"

Płeć:

Wiek: 33

Germany

Województwo: pomorskie

Imię: Przemas

Model: A2

Silnik: -

Rodzaj napędu: -

Nadwozie: -

Rocznik: -

Spalanie:

Wiadomości: 6127

Uszkodzone liczniki - naprawiać czy wymianiać ???

« Odpowiedz #13 : 14 Styczeń 2007, 18:29 » Cytuj

--------------------------------------------------------------------------------

Fahrer Informations System (System Informacji Kierowcy)

To coś w zegarach, podaje różne ciekawe rzeczy dla kierowcy (predkosc srednia, spalanie itp) "

to da sie taki do mojego zamontować??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...