maciejas002 Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 Witam Poprosiłem kolegę o pomoc by zdiagnozował mi auto, miał VAGa jakiegoś alpha, wersja 0.4 czy coś takiego, jako że on ma Opla podpiął się do mnie i znalazł coś takiego: 3 DTC's Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent 00741 - Shareware Version. To Decode all DTC's 27-00 - Please Register/Activate 00519 - Shareware Version. To Decode all DTC's 28-00 - Please Register/Activate Nie jestem specmajster od komputerów ani tym bardziej od VAG'a, czy ktoś może poradzić o co chodzi ? Poszukałem trochę na forum, o 00575 doczytałem że może to być N75 i/lub wężyki, pytanie tylko które powinienem sprawdzić-wymienić i jak to zrobić(tj.sprawdzić czy coś z nimi nie tak). Czy N75 da się wyjąć bez rozbierania przodu? Niedawno robiłem rozrząd i poprosiłem mechanika by zerknął na to jak rozbierze, mówił że jest ok, ale jak widać komputer pokazuje co innego. Reszty błędów trochę nie kapuję, 00741 - mnie się nic nie świeciło na zegarach, właściwie auto jeździ normalnie, z tym że brak mu mocy, turbinka syczy od niskich obrotów, ale to chyba ok? :> Dorzucam zdjęcie motoru, wskazałby ktoś uprzejmy w paint'cie które ew.wężyki wymienić czy może powinienem zrobić coś jeszcze zanim przystąpię do napraw, bo może to nie to? Szkoda roboty, każdy wie a moc musi być http://img100.imageshack.us/img100/5589/p1010675t.jpg Z góry dziękuję za pomoc
vauxhall95 Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 Zrob log,ale cos z doladowaniem nie tak
maciejas002 Opublikowano 31 Października 2011 Autor Opublikowano 31 Października 2011 Nie mam i nie wiem jak może jakoś spróbuje kogoś podpytać. Jak będę mieć świeży materiał dam znać od razu.
dante0018 Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 Z 00575 to jest o tyle problem że winne temu może byc wiele rzeczy. Dlatego najlepiej zrobic logi. 00741 to Brake Pedal Position Monitor Kontrola Pedału Hamulca. 00519 to chyba czujnik G71 ale to może byc spowodowane problemem z doładowaniem. podmień N75 z N18 albo jakiś napewno działający N75 i sprawdź czy auto lepiej jezdzi.
goldi Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 Dokładnie jak koledzy napisali dodatkowo możesz sprawdzic wężyk idący do ecu czy nie jet zaolejony lub pęknięty a dokładnie jak napisał patryk logi dynamiczne przynajmniej grupy 11 a najlepiej komplet wszystko masz w tym dziale jak i co
maciejas002 Opublikowano 31 Października 2011 Autor Opublikowano 31 Października 2011 Z 00575 to jest o tyle problem że winne temu może byc wiele rzeczy. Dlatego najlepiej zrobic logi. 00741 to Brake Pedal Position Monitor Kontrola Pedału Hamulca. 00519 to chyba czujnik G71 ale to może byc spowodowane problemem z doładowaniem. podmień N75 z N18 albo jakiś napewno działający N75 i sprawdź czy auto lepiej jezdzi. Czy blad dotyczacy hamulca moze miec cos wspolnego z wypalona zarowka w 3cim swiatle stop ? Czy ten blad jest powazny? Da sie mu jakos zaradzic czy to kwestia shift+delete ? Logi jak beda to napisze, poki co jutro 1.11.2011 i nocka w pracy, jak mi sie uda z kims zrobi logi to dam znac, zajrze do FAQ jakie jeszcze zrobic proczy grupy 11 to chyba jeszcze 3 o ile dobrze kojarze
dante0018 Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=8564.0;highlight=00741 http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=1510&highlight=00741 Poczytaj, moze ci pomoze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się