daciek1 Opublikowano 1 Listopada 2011 Opublikowano 1 Listopada 2011 Witam! Pojawia mi sie błąd: 17521 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S1: Internal Resistance too High P1113 - 35-10 - - - Intermittent Na forum koledzy piszą, że sonda do wymiany lub zły styk na wtyczkach. Wymieniłem sonde na NGK, wtyczki wyczyściłem kontakt sprayem, ale błąd powraca. Co może być jeszcze przyczyną tego błędu?
mateogda Opublikowano 1 Listopada 2011 Opublikowano 1 Listopada 2011 Tak z ciekawości, jaką konkretnie sonde założyłeś? Sprawdzałeś jak nowa sonda pracuje w blokach pomiarowych?
szogun0 Opublikowano 1 Listopada 2011 Opublikowano 1 Listopada 2011 Obawiam się, że 1.8T jest wybredne i trzeba zakładać sondy takie jak należy, żadne zamienniki.
daciek1 Opublikowano 1 Listopada 2011 Autor Opublikowano 1 Listopada 2011 Sonda NGK dedykowana do audi 1.8t, nie pamiętam numeru ale nie uniwersalna. A tu mam prace sondy kanał 31, bieg jałowy, temp cat. 400 C http://vaglog.rtnet.pl/daciek1_61625.html a tu jest wykres można coś z tego wyczytać?
mateogda Opublikowano 1 Listopada 2011 Opublikowano 1 Listopada 2011 ... dedykowana do audi 1.8t... Tylko, że ANB ma inną sondę niż AEB i tu może być problem.
daciek1 Opublikowano 1 Listopada 2011 Autor Opublikowano 1 Listopada 2011 Tak zgadza sie AEB ma inną sonde, sprawdzałem w katalogu, ale różnią się wtyczkami, więc na pewno mam do ANB.
mateogda Opublikowano 1 Listopada 2011 Opublikowano 1 Listopada 2011 Skoro jesteś tak pewny tej sondy, zostaje chyba tylko sprawdzić okablowanie od sondy do ECU i ewentualnie sam sterownik.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się