hoody1 Opublikowano 2 Listopada 2011 Opublikowano 2 Listopada 2011 Witam, nawet przy bardzo wolnej jeździe, gdzie nie ma mowy o utracie przyczepności, przy skręcie w prawo miga kontrolka ESP i system hamuje auto. Zawiesznie i zbieżność sprawdzone wszystko ok. Komputer nie wykrywa żadnych błędów.. pomóżcie co może być za przyczyna? czasami broi mi włącznik kierunkowsakzów,po włączeniu migacza w prawo miga kierunek lewy czo może to mieć coś wspólnego?
wrclaguna Opublikowano 2 Listopada 2011 Opublikowano 2 Listopada 2011 Podpinales pod VAGA i nie ma bledow ? Do sprawdzenia czujnik hamulca pod pedalem .
hoody1 Opublikowano 2 Listopada 2011 Autor Opublikowano 2 Listopada 2011 jaki by miał czujnik hamulca wpływ na to? dzieje się to tylko przy skręcie w prawą strone i w momencie kiedy nie używam hamulca
wrclaguna Opublikowano 2 Listopada 2011 Opublikowano 2 Listopada 2011 Moze byc tez walniety czujnik kata skretu w tasmie AIR BAG .
hoody1 Opublikowano 2 Listopada 2011 Autor Opublikowano 2 Listopada 2011 jak to sprawdzić? VAG tego nie wykryje? jaki koszt?
wrclaguna Opublikowano 2 Listopada 2011 Opublikowano 2 Listopada 2011 jak to sprawdzić? VAG tego nie wykryje? jaki koszt? Wystarczy wejsc w Modul kierownicy i sprawdzic w blokach pomiarowych , wszystko jest na Forum Samego czujnika nie kupisz tylko razem z tasma .
Lukasch44 Opublikowano 2 Listopada 2011 Opublikowano 2 Listopada 2011 Kolega w Golfie IV miał podobne objawy i winowajcą właśnie okazała się w/w taśma
marwyk Opublikowano 2 Listopada 2011 Opublikowano 2 Listopada 2011 Czujnik można przełożyć z padniętej taśmy, przerabiałem to
antonio Opublikowano 2 Listopada 2011 Opublikowano 2 Listopada 2011 ściągałeś kierownicę ostatnio lub czy coś podobnego robiłeś przy niej?
hoody1 Opublikowano 2 Listopada 2011 Autor Opublikowano 2 Listopada 2011 nie kierownicy nie ściągałem, ostatnia rzecz jaką robiłem to wymiana łączników stabilizatora
antonio Opublikowano 2 Listopada 2011 Opublikowano 2 Listopada 2011 to tak jak koledzy podpowiadali... sprawdzić trzeba czujnik kąta skrętu
hoody1 Opublikowano 2 Listopada 2011 Autor Opublikowano 2 Listopada 2011 ale jak czujnik byłby walnięty to VAG tego nie pokaże?
bumper7204 Opublikowano 3 Listopada 2011 Opublikowano 3 Listopada 2011 a jak nagrzeje się silnik to wyłącza się?bo miałem taki problem (mam ten sam model audi co TY)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się