andy21 Opublikowano 5 Listopada 2011 Opublikowano 5 Listopada 2011 Witam!a mianowicie mam taki problem że słabo mi grzeje prawie że wogóle temp.mam ustawioną na np.27 a w aucie zimno wymieniłem termostat zrobiłem płukanie nagrzewnicy i przelot jest węże dochodzące do nagrzewnicy są gorące po wymianie płynu układ odpowietrzyłem lewym wężem tym z dziurka.no i nic schowek też demontowałem i sprawdzałem na te klapki i wszystkie chodzą czujnik temperatury wyczyściłem.Pomysły mi się skończyły myślę o wymianie nagrzewnicy bo może jest zapchana i ma zbyt mały przepływ :(a może climatronik jest do wymiany.ratujcie bo zima idzie pozdrawiam :>
Dev Opublikowano 5 Listopada 2011 Opublikowano 5 Listopada 2011 Odepnij przewody od nagrzewnicy i podlacz waz z woda zobacz jaka jest droznosc, vaga podlaczales? Zrob nastawy podstawowe i sprawdz czy wszystko wychodzi na 000
andy21 Opublikowano 5 Listopada 2011 Autor Opublikowano 5 Listopada 2011 Drożność jest ale taka sobie,vaga mam ale nie wiem za bardzo jak się robi te nastawy.Po podłączeniu waga nie chce mi się połączyć z climatronikiem.Może to on ma winę
ogion Opublikowano 6 Listopada 2011 Opublikowano 6 Listopada 2011 Jeśli nie chce Ci się łączyć z klimatronikiem, przeczytaj tego posta być może pomoże http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=5997.0
spawacz1 Opublikowano 6 Listopada 2011 Opublikowano 6 Listopada 2011 koleszko łatwo to sprawdzić czy to wina nagrzewnicy jak autko bedziesz miał rozgrzane czyli około90st. ustaw temp. na maksiora i sprawdz na wolnych obrotach jak grzeje, dodaj gazu trzymaj go jakiś czas na 2500 nawet3000 obrotów i jeśli powietrze wylatujące z kratek zrobi się gorące to nagrzewnica do wymiany płukanie czasami pomaga ale u mnie nie pomogło mósiałem wstawić nowa nagrzewnice i po problemie
andy21 Opublikowano 7 Listopada 2011 Autor Opublikowano 7 Listopada 2011 Mam nowy pomysł że może to być zawór lub czujnik który się znajduje pod dolotem do filtra powietrza obok przepustnicy przy grodzi on podobno regujuje ilość przepływanej cieczy przez nagrzewnice,może się zacina albo coś!co o tym sądzicie?
pastaldo Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 tam chyba niema żadnego zaworu regulującego przepływ przez nagrzewnice. Zrób porządne płukanie woda z octem na gorąco i zauwazysz różnicę. Dokładnie jak to zrobic gdzies komuś tłumaczyłem nie chce mi sie szukać ani powtarzać. Poszukaj.
sołtys85 Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 Na rozgrzanym silniku zobacz czy obydwa przwody idące do nagrzewnicy są tak samo gorace? Jeśli tak to olej czyszczeni nagrzewnicy bo wszystko jest ok tylko weź sie za badanie klapek sterujących przepływem powietrza.
pastaldo Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 Na rozgrzanym silniku zobacz czy obydwa przwody idące do nagrzewnicy są tak samo gorace? Jeśli tak to olej czyszczeni nagrzewnicy bo wszystko jest ok tylko weź sie za badanie klapek sterujących przepływem powietrza. nie koniecznie. Przepływ może być i będa oba gorące ale ścianki oklejone sa kamieniem i nie oddaje ciepła. U mnie były oba gorące a po odkamienieniu bardzo poprawiło grzanie. Co nie znaczy że z klapami tez może być coś nie tak
sołtys85 Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 Na rozgrzanym silniku zobacz czy obydwa przwody idące do nagrzewnicy są tak samo gorace? Jeśli tak to olej czyszczeni nagrzewnicy bo wszystko jest ok tylko weź sie za badanie klapek sterujących przepływem powietrza. nie koniecznie. Przepływ może być i będa oba gorące ale ścianki oklejone sa kamieniem i nie oddaje ciepła. U mnie były oba gorące a po odkamienieniu bardzo poprawiło grzanie. Co nie znaczy że z klapami tez może być coś nie tak Zgadza sie poprawić sie moze ale jak oba ciepłe to musi coś grzać a autor wątku w zasadzie wcale nie ma grzania.
pastaldo Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 Na rozgrzanym silniku zobacz czy obydwa przwody idące do nagrzewnicy są tak samo gorace? Jeśli tak to olej czyszczeni nagrzewnicy bo wszystko jest ok tylko weź sie za badanie klapek sterujących przepływem powietrza. nie koniecznie. Przepływ może być i będa oba gorące ale ścianki oklejone sa kamieniem i nie oddaje ciepła. U mnie były oba gorące a po odkamienieniu bardzo poprawiło grzanie. Co nie znaczy że z klapami tez może być coś nie tak Zgadza sie poprawić sie moze ale jak oba ciepłe to musi coś grzać a autor wątku w zasadzie wcale nie ma grzania. no ok niech będzie tylko że kolega pisał równiez że na klapy patrzył i chodza poprawnie. Wiec poza zakamieniona nagrzewnica nic mi nie przychodzi do glowy co może być nie tak. Ewentualnie zrobić nastawy podstawowe klap i to wszystko.
dzik81 Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 Ja z grzaniem w mojej audi też walcze- bezskutecznie. Słuchaj a jak odpowietrzysz to nie leci gorace, bo u mnie leci, ale za pare dni znów k..wa zimne :wallbash:nagrzewnice płukałem, oba węze gorące, nowy termostat(na blacie 90), nowa pompa, pasek, klapy chodza i pupa Jedno mnie dziwi, że jak osiągnie 90 to dolny waz zimny i uwaga- płyn wywala do góry - USZCZELKA POD GŁOWICĄ czy może PAROWNIK zapowietrza od gazu bo słyszałem i taką opinie. Juz nigdy nie kupie audi bo to BADZIEWIE Miałem juz pare aut i po wymianie płynu nawet nie trzeba tego robić bo smo sie odpowietrza ale w AUDI NIE :wallbash:bo i po co lepiej rękawiczki kupić, a jak dasz do majstra to fiuu fiuu dopiero mogą byc koszty bo będzie po kolei wymieniał wszystko(może trafi)ale twój portfel biedny bedzie
pastaldo Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 Ja z grzaniem w mojej audi też walcze- bezskutecznie. Słuchaj a jak odpowietrzysz to nie leci gorace, bo u mnie leci, ale za pare dni znów k..wa zimne :wallbash:nagrzewnice płukałem, oba węze gorące, nowy termostat(na blacie 90), nowa pompa, pasek, klapy chodza i pupa Jedno mnie dziwi, że jak osiągnie 90 to dolny waz zimny i uwaga- płyn wywala do góry - USZCZELKA POD GŁOWICĄ czy może PAROWNIK zapowietrza od gazu bo słyszałem i taką opinie. Juz nigdy nie kupie audi bo to BADZIEWIE Miałem juz pare aut i po wymianie płynu nawet nie trzeba tego robić bo smo sie odpowietrza ale w AUDI NIE :wallbash:bo i po co lepiej rękawiczki kupić, a jak dasz do majstra to fiuu fiuu dopiero mogą byc koszty bo będzie po kolei wymieniał wszystko(może trafi)ale twój portfel biedny bedzie tu kolego mogli bysmy pogadac o parowniku. Jest opcja że masz nieszczelność i gaz idzie do układu chłodzenia. Nie w Audi ale w Golfie miałem tak. Raz jak przycisnąłem to wysadziło mi nagrzewnice. Myśleliśmy ze znajomym że uszczelka pod głowicą, potem jak wykluczyliśmy to że peknięta głowica lub blok. Okazało sie własnie że była peknięta obudowa parownika. Nie zwróciłem uwagi przed tym faktem ale przez jakiś czas przed tym wystrzałem było gorsze grzanie. Więc opcji z Parownikiem nie odrzucaj bo prawdopodobna przyczyna.
dzik81 Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 Dzięki Pastaldo :good:jak znajde czas jade do gazownika
pastaldo Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 Dzięki Pastaldo :good:jak znajde czas jade do gazownika u mnie wtedy było już bardzo wyraźnie widać jak włączyłem gaz i zapłon to otwierał się zaworek elektromagnetyczny i w zbiorniku płynu wyrównawczego bulgotało dosłownie. Gazierz powinien to bez problemu zdiagnozowac. Jak coś będziesz wiedział to daj znac.
dzik81 Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 W czwartek wieczorem będę wiedział,czy to parownik, to napisze
andy21 Opublikowano 8 Listopada 2011 Autor Opublikowano 8 Listopada 2011 Czyli co mówicie że niema żadnego zaworu!u mnie też klapki chodzą a audiola nie grzeje :mysli:Jutro mam od rana trochę czasu to coś pogzebie może mi się uda.Ale rozmawiałem z kolegą mechanikiem i mi powiedział że każdy samochód ma zawór i może on się przycinać od kamienia i innych syfów!kurka pomysły się kończą a tu coraz zimniej
pastaldo Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 Czyli co mówicie że niema żadnego zaworu!u mnie też klapki chodzą a audiola nie grzeje :mysli:Jutro mam od rana trochę czasu to coś pogzebie może mi się uda.Ale rozmawiałem z kolegą mechanikiem i mi powiedział że każdy samochód ma zawór i może on się przycinać od kamienia i innych syfów!kurka pomysły się kończą a tu coraz zimniej albo kolega mechanik się wyraził nieprecyzyjnie albo źle zrozumiałeś. Takim zaworem jest termostat ale ja bym go nie nazwał zaworem sterującym dopływem ciepłej cieczy do nagrzewnicy. Jeżeli trzyma Ci równo temp silnika to termostat jest ok no chyba że masz problem z dogrzaniem do 90*C to wtedy termostat walnął i jak najbardziej może słabo grzać.
andy21 Opublikowano 8 Listopada 2011 Autor Opublikowano 8 Listopada 2011 termostat wymieniałem już nawet dwa więc jest napewno ok!a powiedz mi odpowietrzanie układu robi się przy otwartym korku od zbiorniczka wyrównawczego czy zamkniętym?ja miałem zamknięty i przez ten wąż odpowietrzający leciała mi para a potem już płyn sikał!więc układ jest chyba odpowietrzony,węże od nagrzewnicy gorące to chyba jest drożna.Może jeszcze raz zdejmę ten schowek i popatrze czy działają mi te klapki.Mam też jeden mamkgament na klimatroniku nie działają mi przyciski góra dół(te strzałeczki)może to mieć jakiś związek z powietrzem ciepłe zimne? ale tak było już od kupna samochodu a na początku grzał!
pastaldo Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 Czyli termostat odpuść. Odpowietrzyłes poprawnie. Jesli sikneła woda to jest odpowietrzony. Oba węże gorące więc przepływ jest Ale: Tak jak pisałem odkamienić trzeba będzie chyba nagrzenice Druga sprawa klapy sprawdx na 100% niestety nie powiem która jest od ciepło/zimno Może byc i klimatronik walnięty ale to trzeba by sie podłaczyc VAGiem i sprawdzić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się