Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] ...CzArNy GaNgStA ++TeRaZ mOdY++


michail55

Rekomendowane odpowiedzi

AUDI A4 B6 2004/2005r

Silnik 1.9 TDI 130ps AVF

Kolor: Czarny Gangsta :cool1:

Typ: Sedan/Limuzyna

Przebieg: 190tys.

WYPOSARZENIE

-Klimatyzacja 2-strefowa

-Orginalnie polakierowane dokładki

-FIS (NiePelny)

-Pakiet chrom

-Elektryczne szyby 4x

-Abs / Esp

-6x Airbag

-Immobilaiser

-Regulacja kierownicy

-Felgi orginal Audi 16 cali

-Alarm + Zamek centralny + Domykanie z pilota

-Naglosnienie Seria Audi

-Tempomat

-Elektryka lusterek + grzanie

-Kierownica skóra 3 ramienna

-RNS-E (Audi Navigation Plus)

-Weluuuuuuuuuuuuuuuur :kox:

i nie ma juz samochodzika :no4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zegary defi z centralką (EGT, BOOST, TEMP.OIL)

a po co Ci EGT do Diesla :naughty:

plany fajne i seryjnie tez cos juz w sobie ma. poka foto :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zegary defi z centralką (EGT, BOOST, TEMP.OIL)

a po co Ci EGT do Diesla :naughty:

plany fajne i seryjnie tez cos juz w sobie ma. poka foto :good:

Jak to po co EGT ?:> zeby nie wydmuchac uszczelki pod głowica jak bedzie szedł w moc :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

beda fortki jutro sie zbiore i zrobie to wam powrzucam he narazie nie jest za pieknie bo wszystko jest seryjne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to po co EGT ?cheesy zeby nie wydmuchac uszczelki pod głowica jak bedzie szedł w moc gwizdanie

przeciez w dieslu nie ma az takich temperatur jak w PB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plany zacne :good: Ale jak chcesz tylko -30mm to szkoda kasy na gwint, lepiej kupić same sprężyny, ew sprężyny z amorkami. Wg mnie gwint kupuje się do dużej gleby, żeby auto podnieść na zimę a -30mm to jeszcze nie hardcore i można na zimę zostawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30mm gwint to na poczzaetk bo zima a na wakacje wiecej pojdzie do tego jeszce mam w najbardziej odleglych planach airride

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to po co EGT ?cheesy zeby nie wydmuchac uszczelki pod głowica jak bedzie szedł w moc gwizdanie

przeciez w dieslu nie ma az takich temperatur jak w PB

i tu się mylisz..ja u siebie miałem na starym snilniku prawie 1100stopni..mało ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a chipa miales? po programie w miare jedzie ja mam 173ps i jest ok :wink: co planujesz next?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...