Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] wymiana silnika na AHU, nierówna praca


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Z racji takiej, że po dzwonie okazało się, że ciśnienie na cylindrach jest niskie, a silnik nie równo chodzi pomimo zmian zapłonu oraz wymian różnych pomp paliwa, został wymieniony silnik na AHU od passata b5. JAk wiadomo silnik ten różni się mocą, bowiem posiada 90 a nie 110km. Wraz z silnikiem została również wymieniona pompa paliwa niby pasująca do tego motoru, Turbo zostało od afn. Po podłączeniu wszystkiego, auto odpaliło za pierwszym razem, przez jakieś 10-15 s silnik pracuje pięknie, później zaczyna nim telepać i falują obroty. Auto tak jakby nie reaguje na zmianę zapłonu, dymi na biało. Możecie poradzić co to może być? Może komputer trzeba jakoś dostroić, bo nie był zmieniany, a silnik słabszy tylko turbina stara została..

Opublikowano

Cos nie tak wszystko pasuje P&P.Szukaj winy w dawce/kacie wtrysku.Badz silniku lub pompie

Opublikowano

pompa pasuje tez P&P,ale moc bedzie slabsza na tej konfiguracji.

Opublikowano

Lepiej by było żebyś przełożył sam słupek od AHU a cały osprzęt trzeba było od AFNa zostawić.

Tak też było zrobione, tylko wcześniej przed wykryciem niskiego ciśnienia na cylindrach moja pompa od afn zaczęła cieknąć i została zmieniona na inną, podobno pasująca do obecnego silnika AHU. Jakie powinny być dawki paliwa i kąt wtrysku dla takiego zestawu?
Opublikowano

50 kat wtrysku.

dawka jak druga pompa nie ruszana to powinna byc ok.

ale powinna byc okolo 4mg + -

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...