podki 0 Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Witam! Świeci się kontrolka przepalonej żarówki, a w rzeczywistości wszystko jest ok! Proszę o pomoc, z góry dziekuję. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
steve69 15 Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Czy poza tą kontrolką na FIS wyświetlany jest jakiś komunikat? -- Pozdrawiam. Sławek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieciajek 4 Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Sprawdź po kolei wszystkie zarówki na postoju i jakie mają waty bo może któraś jest mniejsza i z tąd ten błąd. Jak pozycja jest oki to włączaj pokolei kolejno drogowe, halogeny, stop wstaczne i patrz co wywołuje błąd. Stawiam na jedną z żarówek która nie ma tej samej mocy co pozostałe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamisG 0 Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Taki błąd może wyskoczyć gdy wymienisz żarówkę która pobiera mniejsza moc niż zalecana fabrycznie... może świecić dobrze ale Fis czyta zmniejszony pobór mocy jako błąd... doradzam to co kolega wyżej chyba ze pobawiłeś się w zmianę na LED-y to tak samo automatycznie pobieraja mniej pradu co za tym idzie FIS wykrywa ze cos sie jest nie tak jak fabryka kazala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
podki 0 Opublikowano 9 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Na FIS pojawia się tylko ta przepalona żarówka, dzieje się to zaraz po uruchomieniu silnika. Pojawiło się to z dnia na dzień, nie wymieniałem żadnej żarówki, wszystko działa. Ale faktycznie sprawdzę jutro jeszcze dokładniej wszystkie żarówki czy świecą tak samo. Bardzo dziękuje za wszystkie rady. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Golem1 1 Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Sprawdz też gniazdo gdzie osadzona jest żarówka oraz przewody,czasami tak jest że kabelek gdzieś jest poluzowany i pojawia się komunikat mimo działającej żarówki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
steve69 15 Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Na FIS pojawia się tylko ta przepalona żarówka, dzieje się to zaraz po uruchomieniu silnika... No to gdy pojawi się ta ikona przepalonej żarówki, to naciśnij krótko przycisk "CHECK". Powinien pojawić się na FIS komunikat, który powie o którą dokładnie żarówkę chodzi. -- Pozdrawiam. Sławek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieciajek 4 Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 To w B6 jest taki wypas że pokaże ktora żarówka się spaliła? aż sprawdzę czy w B5 tego nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
julo23 8 Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Na FIS pojawia się tylko ta przepalona żarówka, dzieje się to zaraz po uruchomieniu silnika... No to gdy pojawi się ta ikona przepalonej żarówki, to naciśnij krótko przycisk "CHECK". Powinien pojawić się na FIS komunikat, który powie o którą dokładnie żarówkę chodzi. -- Pozdrawiam. Sławek A widzisz kolego... Tego nie wiedziałem. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
podki 0 Opublikowano 10 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Po naciśnięciu przycisku "CHECK'' pojawia się komunikat "kennzeichenbeleuchtung'' czyli podświetlenie tablicy rejestracyjnej i faktycznie nie działa wcześniej nie zwróciłem na to uwagi. Bardzo dziękuję za pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiesgaj 0 Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Fajnie że już po kłopocie.Ale moduł wyświetla na fis-ie nie różnicę mocy w żarówkach. Pomiar polega na obwodzie zamkniętym przez żarnik a nie moc. Można do mijania podłączyć żarówkę 21W od np.kierunku a moduł nie wyświetli błędu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się