Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Zmiana z automatu na manual - brak reakcji na gaz. Proszę o pomoc.


Lukasz120

Rekomendowane odpowiedzi

DSC00454.jpg

A nie powinno to wyglądac w taki sposób ? wszędzie na schematach podane jest że wężyk idący od pompy vacum ma założony trójnik i od niego jeden wężyk idzie do N18 ?. I nadal nie wiem za co odpowiada wężyk zaznaczony na niebiesko ? Czy nie jest on odpowiedzialny za sterowanie obiegiem zamkniętym klimy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i jak udalo sie dojsc o co chodzi?

troche Ciezko sie z Toba wspolpracuje, wychylilbys glowe Ttroche glebiej i bys zobaczyl dokad idzie ten wezyk, n18 przeciez ejst zaraz kolo vacum pompy, przymocowany do węża dolotowego ktorego widac na zdjeciu (ten najgrubszy). jak nie ma n18 to moze ktos kiedys wylaczyl egr z auta, dlatego nie idzie podcisnienie do n18 .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobione i podłączyłem tak jak napisałem a ten wężyk zaznaczony na niebiesko nie ma iść do n18 tylko tak jak zaproponowałem na rysunku, autko smiga dość ładnie, chociaż jeszcze musze zrobic logi tylko niestety mam problem z systemem a płacić 150 zł za to nie chce więc szukam dalej kogoś kto zrobi to za rozsądne pieniądze. Dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vag bez problemu chodzi na win7 a jak nie chodzi 311 to polski 4,9 na pewno chodzi również 64bit

wyjmij kompa z podszybia i sprawdź połączenie wężyka do kompa i wewnątrz bo w tym roczniku czujnik jest w środku ECU

poza tym reszta też musi być bezbłędnie podłączona bo jak nie to nie ujedziesz.

Trochę masz daleko ale jak będziesz się przemieszczał w okolicach Śremu ( k. Poznania ) to daj znać mam identyczne 1996 w manualu i posiadam Vaga coś zaradzimy.

Jaki masz numer sterownika silnika?........... aaa już nie trzeba jest w logach.

a tak na marginesie na fotkach wężyki masz w opłakanym stanie .. podarty oplot powoduje bezwładność układu bo wężyki się zaciskają lub nadmuc**ją

sugeruje wymianę na nowe

afnkh.th.jpg ImageShack.us

ważna jest również długość poszczególnych wężyków

afn2.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

afn3.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lukasz120 a jak rozwiązałes problem ze swiatłem wsteczny? masz jakis opis,porade co i jak podpiąć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz zapiąć vaga i zrobić logi wszystkich grup

np nie omawiana grupa 006

jest tak

Group B: '006

Speed Brake Pedal Cruise Control Cruise present?

TIME F/F47/F36 Cl/Br/Re/Ac/on/on

STAMP km/h

0.00 47.0 0 0 0 11 1.0

te trzy zera to informacja co się dzieje po naciśnięciu pedału hamulca i sprzęgła

ważne dla tempomatu ale również ma wpływ na moc auta informacja do komputera o wciśniętym hamulcu ogranicza dawki

lampy światła itd 1996r

nad linia lamp są switche S13 i S28 ten drugi to reverse czyli wsteczny

instalacjap.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

jak widać podłączenie jest bezpośrednie z szyny zasilania po stacyjce przez bezpiecznik i włącznik ( na skrzyni biegów) do odpowiednich żarówek w lampie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...