Lukasz120 Opublikowano 22 Listopada 2011 Autor Opublikowano 22 Listopada 2011 A nie powinno to wyglądac w taki sposób ? wszędzie na schematach podane jest że wężyk idący od pompy vacum ma założony trójnik i od niego jeden wężyk idzie do N18 ?. I nadal nie wiem za co odpowiada wężyk zaznaczony na niebiesko ? Czy nie jest on odpowiedzialny za sterowanie obiegiem zamkniętym klimy?
fusse Opublikowano 24 Listopada 2011 Opublikowano 24 Listopada 2011 i jak udalo sie dojsc o co chodzi? troche Ciezko sie z Toba wspolpracuje, wychylilbys glowe Ttroche glebiej i bys zobaczyl dokad idzie ten wezyk, n18 przeciez ejst zaraz kolo vacum pompy, przymocowany do węża dolotowego ktorego widac na zdjeciu (ten najgrubszy). jak nie ma n18 to moze ktos kiedys wylaczyl egr z auta, dlatego nie idzie podcisnienie do n18 .
Lukasz120 Opublikowano 29 Listopada 2011 Autor Opublikowano 29 Listopada 2011 Zrobione i podłączyłem tak jak napisałem a ten wężyk zaznaczony na niebiesko nie ma iść do n18 tylko tak jak zaproponowałem na rysunku, autko smiga dość ładnie, chociaż jeszcze musze zrobic logi tylko niestety mam problem z systemem a płacić 150 zł za to nie chce więc szukam dalej kogoś kto zrobi to za rozsądne pieniądze. Dzięki za pomoc.
glapsson Opublikowano 29 Grudnia 2011 Opublikowano 29 Grudnia 2011 Vag bez problemu chodzi na win7 a jak nie chodzi 311 to polski 4,9 na pewno chodzi również 64bit wyjmij kompa z podszybia i sprawdź połączenie wężyka do kompa i wewnątrz bo w tym roczniku czujnik jest w środku ECU poza tym reszta też musi być bezbłędnie podłączona bo jak nie to nie ujedziesz. Trochę masz daleko ale jak będziesz się przemieszczał w okolicach Śremu ( k. Poznania ) to daj znać mam identyczne 1996 w manualu i posiadam Vaga coś zaradzimy. Jaki masz numer sterownika silnika?........... aaa już nie trzeba jest w logach. a tak na marginesie na fotkach wężyki masz w opłakanym stanie .. podarty oplot powoduje bezwładność układu bo wężyki się zaciskają lub nadmuc**ją sugeruje wymianę na nowe ImageShack.us ważna jest również długość poszczególnych wężyków Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
michas28 Opublikowano 29 Grudnia 2011 Opublikowano 29 Grudnia 2011 Lukasz120 a jak rozwiązałes problem ze swiatłem wsteczny? masz jakis opis,porade co i jak podpiąć?
glapsson Opublikowano 29 Grudnia 2011 Opublikowano 29 Grudnia 2011 musisz zapiąć vaga i zrobić logi wszystkich grup np nie omawiana grupa 006 jest tak Group B: '006 Speed Brake Pedal Cruise Control Cruise present? TIME F/F47/F36 Cl/Br/Re/Ac/on/on STAMP km/h 0.00 47.0 0 0 0 11 1.0 te trzy zera to informacja co się dzieje po naciśnięciu pedału hamulca i sprzęgła ważne dla tempomatu ale również ma wpływ na moc auta informacja do komputera o wciśniętym hamulcu ogranicza dawki lampy światła itd 1996r nad linia lamp są switche S13 i S28 ten drugi to reverse czyli wsteczny Uploaded with ImageShack.us jak widać podłączenie jest bezpośrednie z szyny zasilania po stacyjce przez bezpiecznik i włącznik ( na skrzyni biegów) do odpowiednich żarówek w lampie.
tomati76 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 michas28 przerobienie wstecznego polega na wypięciu z okrągłej wtyczki dwóch kabli i dorobienie nowej wtyczki do skrzyni 5 pinowej w tym że wykorzystane są tylko 2 piny wieczorem podam kolor kabli
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się