laki83 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2011 no nie wiem jak u ciebie ale u mnie jest tak że nie im chłodniej tym gorzej..ja moge te drgania podzielic na 2 rodzaje..jak jest chłodniej i klima nie chłodzi to drga mocniej ale jak jest gorąco i klima chłodzi to drga bardzo leciutko ale w trakcie tego upału jak tylko klime wyłącze na guziku to drga znowu mocniej tak jak w tym momencie jak klima niechłodzi z powodu niższej temp na zewnątrz.masz tak samo?aha moge ci powiedziec że przepustnica to niema nic do tego..bo tez o tym myslałem..była czyszczona i adoptowana i nic nie pomogło...jak wróce do pl bo teraz jestem za granicą to bede próbował zamienic przepływke..jak coś pomoze to zaraz dam ci znac.dobrze że jest ktoś jeszcze co ma ten sam problem bo przynajmniej możemy wykluczać co niektóre pomysły....grzes1150 powiedz mi czy z wymianą poduch pod silnikiem jest duzo roboty?chodzi mi o to jakby z drugiego auta spróbować przełożyc dla sprawdzenia
Kubeł Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Nie mam dokładnie tak samo, włączona klima tak jak u ciebie zmniejsza drgania, ale zależą one również od temperatury na dworze. Myślę jednak że to kwestia zawieszenia silnika lub skrzyni biegów, czyli poduszek, ewentualnie plecionki wydechu. Moja koncepcja jest taka, że włączona klima zmienia częstotliwość drgań na wyższe i tym samym redukuje drgania na "budzie". Widzisz, ja moje A4 mam od przebiegu 50 tys., kupiłem jako 3-latka, naprawdę świeże auto, raczej nie powinno nic z osprzętu silnika polecieć, a drga od początku jak je mam. Podejrzewam że raczej jest mechaniczne uszkodzenie z wyżej wymienionych elementów (poduchy/plecionka), ale ogólne oględziny nic nie wykazały, trzeba będzie pewnie demontować wszystko i sprawdzać. Poduchy czasem bez ich wyjęcia nie zdradzają uszkodzeń, plecionka również czasem jest trudna do wyczajenia. Ech...
laki83 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2011 no ja raz słyszałem że niby poduchy można sprawdzić szybkim szarpaniem samochodem tzn.tak jakby chciec szybko ruszyc ale nie puszczac sprzegła do konca.tak jakby ''skakac''do przodu.raz chłopaki ze spota mi tak sprawdzili i jako tako poduchy wykluczyli
czorny_07 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 przy podobnych objawach w 1.6, mechanik zdjagnozowal u mnie poduche, ale nie wiem która
Stolkien Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Witam. szukam i proszę taki sam problem... Dołączam się o chłopaków. Drgania wyczuwalne na kierownicy. z tego co udało mi się ustalić to nie przepływka, nie Katalizator po konsultacjach z Nosbem może to być pompa paliwa, regulator ciśnienia, Ze swoich pomiarów zauważyłem że czasy wtrysków falują na jałowym biegu przy -3 stopniach celcjusza czasy skakają 3.70ms-2.70ms-3.40ms i tak cały czas. Poza tym przy pełnym bucie czas wtrysku wynosi ok 28ms. to BAAAAARDZO długi czas (za długi). W sprawnym aucie naszego kolegi MArcin607 czasy wtrysku nie falują trzymają się równo 3.40-3.70 ms Muszę teraz na dniach zmierzyć ciśnieni na listwie wtryskowej (czy nie faluje Ciśnienie) czuję w kościach że będzie falowało. Jeśli tak to : albo pompa paliwa/albo filtr paliwa / albo regulator ciśnienia. Dam znać co ustalę.
Onkel Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 U nas regulator jest w filtrze.... Chyba, że coś pomyliłem i jest w nim cos innego ale pamiętam jak zamawiałem to kosztował on 85zł MANN bo ma w sobie ten regulator.
WIŚNIA Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 nie wiem czy to przypadek ale po wymianie na mobil 1 5w40 tez zdarza mi sie usłyszec to terkotanie rano. napinacz i lancuch 15 tyś przebiegu. robie przymiarke do castrola :> Powodzenia z castrolem
laki83 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2011 Witam. szukam i proszę taki sam problem... Dołączam się o chłopaków. Drgania wyczuwalne na kierownicy. z tego co udało mi się ustalić to nie przepływka, nie Katalizator po konsultacjach z Nosbem może to być pompa paliwa, regulator ciśnienia, Ze swoich pomiarów zauważyłem że czasy wtrysków falują na jałowym biegu przy -3 stopniach celcjusza czasy skakają 3.70ms-2.70ms-3.40ms i tak cały czas. Poza tym przy pełnym bucie czas wtrysku wynosi ok 28ms. to BAAAAARDZO długi czas (za długi). W sprawnym aucie naszego kolegi MArcin607 czasy wtrysku nie falują trzymają się równo 3.40-3.70 ms Muszę teraz na dniach zmierzyć ciśnieni na listwie wtryskowej (czy nie faluje Ciśnienie) czuję w kościach że będzie falowało. Jeśli tak to : albo pompa paliwa/albo filtr paliwa / albo regulator ciśnienia. Dam znać co ustalę. no ja te drgania czuje nie tylko na kierownicy ale na d*pie tez jak siedze....Stolkien filtr paliwa możesz wykreslic bo miałem filtr wymieniany.przed wymianą i po wymianie bez zmian
Stolkien Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 hmmm. pompa? regulator? trzeba ciśnienie sprawdzić.
laki83 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2011 no ja za bardzo nie mam takiej możliwosci...do tego wystarczy vag?[br]Dopisany: 07 Grudzień 2011, 21:24_________________________________________________ no ja za bardzo nie mam takiej możliwosci...do tego wystarczy vag? chłopaki jest jeszcze jedna sprawa...dzisiaj i czasami czuje że podczas przyspieszania przy ok 2000obr mam jakieś drzenie a raczej mrowienie na pedale gazu..czuje jakby chwilowo mi mrówki zaczeły latać po stopie..co to może być?może to byc powiązane z moimi innymi kłopotami z autem?
tomek20stencel5 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Hmm, a co z dwumasem, odzywa się? Szarpie albo stuka przy ruszaniu?
laki83 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2011 niewiem jakie są objawy jak dwumas trafia szlag..jesli chodzi o to co pytasz to żadnego stukania i szarpania nie ma.czasami mi lekko szarpnie przy zmianie biegu ale tylko czasami.i wtedy mam wrazenie jakby mi sprzegło slizgało.ale z drugiej strony przy gwałtownym przyspieszaniu nie czuje spadku mocy i auto przyspiesza równo[br]Dopisany: 09 Grudzień 2011, 17:39_________________________________________________ja to auto to chyba na złom wywale...wczoraj jak wracałem do polski auto było dość sporo załadowane to przy przyspieszaniu z nizszych obrotów auto zaczeło nie wiem jak to nazwać..drgac trzepać sie.wrazenie tak jakby coś biło...co o tym myslicie?w połączeniu z innymi przypadłościami można bliżej zdiagnozowac co mu jest?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się