Ksiadz Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 Witam! Otwieram ponowny wątek, zapytanie do Was, po wczorajszej rozmowie, dyskusji ze znajomym, mechanikiem. Wymieniłem spory czas temu skrzynie biegów, z mojej oryginalnej 5 biegowej na 6 biegową z kabrio A4 1.8 T 2004 rok. Wszystkie graty były od niej, prócz wybieraka. Autko chodziło super, było później mapowane. I właśnie od tego momentu zaczeły się problemy, przynajmniej tak mi się wydaje. Samochodem trzęsie jak zaczyna ciągnąć, albo na obciążeniu, do tego dochodzi dziwne wycie. Zdiagnozowaliśmy, że to może być dwumas, który potrafi sobie przestać pracować jeśli autko było wzmacniane. Zakupiłem nowy komplet, ale jeszcze nie wymieniłem, zabieram się jutro do tego. Wczoraj natomiast miałem rozmowe właśnie ze znajomym, który miał udział w zmianie skrzyni i dopiero wczoraj mi powiedział ciekawostkę, że jego zdaniem to wał jest uwalony i on rozwala całą skrzynie. Powiedział też, że niby jak się instaluje wał to trzeba pamiętać jakie śruby gdzie szły czy coś takiego bo później będzie problem, właśnie taki jak mam chyba teraz. Opierdzieliłem go zdrowo, że dopiero teraz o tym wspomina a nie wcześniej, zanim montowaliśmy. I pytanie do Was, czy jest tak jak twierdzi czy to jakaś bajka, bzdura? Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się