krzyniek Opublikowano 14 Marca 2008 Opublikowano 14 Marca 2008 nono, moze ma walniete popyhacze w AFN, i mu klepie. przeciez AFN przy AJM chodza cichutko. nie wiem ale różnicę było słychać, poprostu zagłuszał mojego
Musashi Opublikowano 14 Marca 2008 Opublikowano 14 Marca 2008 to mu rozrzad klepie. w AFN pompki niezle klepia. AWX i AVF tez sa glosniejsze od AFN, jako tako je wygluszyli w 2.0tdi.
audia4s4 Opublikowano 14 Marca 2008 Opublikowano 14 Marca 2008 Jak zadbany AFN to ładnie chodzi, chociaz podoba mi sie ten dzwięk PD
darulez Opublikowano 14 Marca 2008 Opublikowano 14 Marca 2008 moja opinia jest jak ktos chce isc w moc to tylko PDka, z AJMa mozna wyciagnac 180-190 KM a przy tym ma mocniejsze graty ( wcale nie taki slaby dol), mocniesze korby, sprzeglo itp. na samym sofcie przy zdowej motorowni da rade ciagnac 150 KM i 360 Nm. dalszym ograniczeniem tu jest turbo..bo jest za male na wieksze cisnienia..a pozniej przepustowoc seryjnych pompek. jesli ktos woli auto z mniejszymi kosztami uzytkowania, trwalsze ,troche mniej spalajace ale o mniej dynamicznych osiagach - to silnik na VP.
emilmuha Opublikowano 14 Marca 2008 Opublikowano 14 Marca 2008 co do głośności to chyba nie do końca tak jest;) kolega podjechał obok mnie afn_em to aż sam się zdziwił jak ajm cicho pracuje :gwizdanie: kolega chyba o moim afnie pisze. to prawda moj afn pracuje jak traktor ale nadrabia to swistem turbinki. bo w moim tdi slychac glosno gwizdzaca turbine przy delikatny dodawaniu gazu i nie trzeba byc na podziemym parkingu zeby to uslyszec. i tusie kolega zdziwil ze tak wyraznie to slychac :gwizdanie: turbina pracuje w mojej oooo juz ponizej 2000 obr a nie tak jak inni pisza ze powyzej musi pracowac.
Musashi Opublikowano 15 Marca 2008 Opublikowano 15 Marca 2008 przeciez turbina kreci sie caly czas.rozpoczyna doladowywac ok 1600-1700 obr/min, troche ponizej obrotow momentu maksymalnego. a slyszalnosc turbinki rowniez moze nie byc powodem do radosci, moze lozyska halasuja...albo masz dziure w dolocie a jesli silnik rzeczywiscie glosno chodzi, powinienes sie zainteresowac przyczyna, nie jest to prawidlowy objaw. mozesz sie, ktoregos dnia zdziwic gdy motorownia odmowi posluszenstwa
krzyniek Opublikowano 15 Marca 2008 Opublikowano 15 Marca 2008 co do tego świstu turbiny to mnie nie powiem zdziwiło mnie, moje zdanie jest takie że coś jest nie tak jak powinno. ps.emilmuha jedziesz na spota i porównasz sobie z jakimś afn_em
emilmuha Opublikowano 15 Marca 2008 Opublikowano 15 Marca 2008 juz porownywalem i moj silnik pracuje glosniej. ale moj kolega ma w a3 ma taki sam silnik i pracuje identycznie jak moj glosno i przy dodawaniu gazu wyraznie slychac turbine. jesli chodzi o turbine to bylem u kilku mechanikow i kazdy mowil to samo ze nic sie nie dzieje a zrobilem juz prawie 70 tysi a silnik i turbina pracuja tak samo bez zadnych zmian od czasu zakupu. wiec jesli by to byly lozyska albo cos innego to by juz dawno sie rozlecialo. niestety nie moge jechac we wtorek bo praca na to nie pozwala
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się