Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Jakie są różnice między AFN a AJM


lester0071

Rekomendowane odpowiedzi

co znaczy kiepski dół ??

znaczy ze w dolnym zakresie obrotow mozna wyjsc z auta i isc obok wkreca sie dopiero od 2000 - samym programem dorobisz do 150 km bezpiecznie potem turbina lepsz, wieksze wtryski i jazda wyzej!!

:polew: :polew: :polew: Dobre bardzo dobre ,kiepski dół to znaczy ze jak przesadzisz z moca to sie silnik moze rozwalic,dolna czesc silnika jest malo wytrzymala :kwasny:

To murzyn miał chyba taką przygode
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co znaczy kiepski dół ??

znaczy ze w dolnym zakresie obrotow mozna wyjsc z auta i isc obok wkreca sie dopiero od 2000 - samym programem dorobisz do 150 km bezpiecznie potem turbina lepsz, wieksze wtryski i jazda wyzej!!

:polew: :polew: :polew: Dobre bardzo dobre ,kiepski dół to znaczy ze jak przesadzisz z moca to sie silnik moze rozwalic,dolna czesc silnika jest malo wytrzymala :kwasny:

To murzyn miał chyba taką przygode

Jemu padło turbo co spowodowało uszkodzenie silnika :kwasny:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co znaczy kiepski dół ??

znaczy ze w dolnym zakresie obrotow mozna wyjsc z auta i isc obok wkreca sie dopiero od 2000 - samym programem dorobisz do 150 km bezpiecznie potem turbina lepsz, wieksze wtryski i jazda wyzej!!

:polew: :polew: :polew: Dobre bardzo dobre ,kiepski dół to znaczy ze jak przesadzisz z moca to sie silnik moze rozwalic,dolna czesc silnika jest malo wytrzymala :kwasny:

cały czas byłem zdania że właśnie chodzi o rozwalenie silnika ale jak przeczytałem dziś to że chodzi o obr. to zwątpiłem i już nie zabierałem głosu w tej sprawie :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Mam AJM i jestem z osiągów baaaarrrrrddddzzzzzoooo zadowolony :th:.Co do elastyczniści jest rewelacyjna.Ciągnie zdecydowanie poniżej 2000 tyś obrotów Nie rozumiem niektórych wypowiedzi :shocked: ?Do tej pory jeździłem benzyną 2.0 na wielowtrysku elastyczność była gorsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co znaczy kiepski dół ??

znaczy ze w dolnym zakresie obrotow mozna wyjsc z auta i isc obok wkreca sie dopiero od 2000 - samym programem dorobisz do 150 km bezpiecznie potem turbina lepsz, wieksze wtryski i jazda wyzej!!

:polew: :polew: :polew: Dobre bardzo dobre ,kiepski dół to znaczy ze jak przesadzisz z moca to sie silnik moze rozwalic,dolna czesc silnika jest malo wytrzymala :kwasny:

cały czas byłem zdania że właśnie chodzi o rozwalenie silnika ale jak przeczytałem dziś to że chodzi o obr. to zwątpiłem i już nie zabierałem głosu w tej sprawie :wink4:

to chyba ja tu poszedlem za daleko z moja teoria aczkolwiek jesli chodzi o obroty to tez mam takie odczucia ale to jak kazdy diesel - musi podzialac turbinka!! Tukan a jaka jest wada w konstrukcji ze dol silnika jest kiepski - moglbys rozwinac to sie czegos dowiemy!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Mam AJM i jestem z osiągów baaaarrrrrddddzzzzzoooo zadowolony :th:.Co do elastyczniści jest rewelacyjna.Ciągnie zdecydowanie poniżej 2000 tyś obrotów Nie rozumiem niektórych wypowiedzi :shocked: ?Do tej pory jeździłem benzyną 2.0 na wielowtrysku elastyczność była gorsza.

jakbyś pojechał czymś co ma 300NM i więcej to dopiero byś wiedział co to znaczy elastyczność.

Radzę skorzystać z pomocy Rogala :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co znaczy kiepski dół ??

znaczy ze w dolnym zakresie obrotow mozna wyjsc z auta i isc obok wkreca sie dopiero od 2000 - samym programem dorobisz do 150 km bezpiecznie potem turbina lepsz, wieksze wtryski i jazda wyzej!!

To od ilu ma się wkręcać? Od 1000????????? :polew:

Moim skromnym zdaniem AJM-a wcale nie trzeba rezać, żeby fajnie jechać. 285Nm przy 1900ob/min w zupełności wystarczy, żeby fajnie wgniatało w fotelik. No chyba, że ktoś ma zajechaną padlinę....

A nawiązując do tematu różnica w jeździe między zdrowym AJM a AFN jest OGROMNA!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co znaczy kiepski dół ??

znaczy ze w dolnym zakresie obrotow mozna wyjsc z auta i isc obok wkreca sie dopiero od 2000 - samym programem dorobisz do 150 km bezpiecznie potem turbina lepsz, wieksze wtryski i jazda wyzej!!

To od ilu ma się wkręcać? Od 1000????????? :polew:

Moim skromnym zdaniem AJM-a wcale nie trzeba rezać, żeby fajnie jechać. 285Nm przy 1900ob/min w zupełności wystarczy, żeby fajnie wgniatało w fotelik. No chyba, że ktoś ma zajechaną padlinę....

A nawiązując do tematu różnica w jeździe między zdrowym AJM a AFN jest OGROMNA!!!

a czemu nie od 1000??

a nawiazujac do tematu to bys cos rozwinol bo ze jest roznica to my wiemy - jak chcesz pisac ze ogromna to daj sobie spokoj!! co do twojej teori na temat zajechanej padliny to z tego co wiem to raczej wtedy sie wlasnie nie robi softa, do softa potrzebny jest zdrowy silnik szczegolnie jak chcesz duzo krecic!! mozna sie pomylic i sie do tego przyzanlem a jak nie masz wiedzy na jakis temat to sobie daj spokoj!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czemu nie od 1000??

A co to F1? 285Nm przy 1900ob/min :wink4:

Może przesadziłem z tym "ogromna" , ale tak sie składa, że mam w domostwie AJM-a i AFN-a - różnica w dynamice jest między nimi na pewno większa, niż między seryjnym AJM/AWX(130KM).

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam afn i nie chce na pompowtryskach, a oto argumenty:

jest tanszy w eksploatacji, mniej czuly na jakosc paliwa (nie zawsze zalezna od nas), pali mniej oleju napedowego i jest mniej skomplikowany technicznie przez co wiecej mozna zrobic przy nim samemu majac nowe czesci, i powiedzmy szczerze: jest najmniej awaryjny z silnikow TDI, przy zlej eksploatacji dreczy go tylko turbosprezarka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko to prawda-potwierdzam w 100% , ale ja i tak skuszę się na AJMa i wtedy zdam relację z uzytkowania motoru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam afn i nie chce na pompowtryskach, a oto argumenty:

jest tanszy w eksploatacji, mniej czuly na jakosc paliwa (nie zawsze zalezna od nas), pali mniej oleju napedowego i jest mniej skomplikowany technicznie przez co wiecej mozna zrobic przy nim samemu majac nowe czesci, i powiedzmy szczerze: jest najmniej awaryjny z silnikow TDI, przy zlej eksploatacji dreczy go tylko turbosprezarka

To tez prawda, ale kazdy motor jest dobry jak sie dba o niego :cool:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale ja i tak skuszę się na AJMa i wtedy zdam relację z uzytkowania motoru.

majac AFN i zmieniasz na AJM ....hmmmmm ujme to tak : zamienil stryjek siekierke na kijek ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiedzmy tak mr.Spanky mój motór AFN nie jest już 1 młodości, moze w moim przypadku nie chodzi tylko o sam silnik ale i o wyposażenie jaki będzie miał nowy car. jak coś będzie nie teges zawsze mozna wrócić do starego kondona

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiedzmy tak mr.Spanky mój motór AFN nie jest już 1 młodości, moze w moim przypadku nie chodzi tylko o sam silnik ale i o wyposażenie jaki będzie miał nowy car. jak coś będzie nie teges zawsze mozna wrócić do starego kondona

ale co to ma wspolnego .... kup sobie dobrze wyposazony rocznik 2000 z silnikiem AVG [brat blizniak AFN'a] i wilk syta i owca cala ... :naughty:

zreszta mr.Iverson to jest Twoja decyzja ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kup sobie dobrze wyposazony rocznik 2000 z silnikiem AVG
ciężko takiego dostać :decayed:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mnie wszystkie PD maja jedna wade o ktorej pisalem. glosnosc. i jezeli mialbym do wyboru tak AVG i AJM to zdecydowanie wolalbym AVG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przewaga AJM jest taka że moment obrotowy serii jest sporo wyższy i to sie czuje w jezdzie..sa mocniejsze i lepiej sie czipsuja.

wada- rzeczywiscie zdarza sie że moze pasc pompowtryskiwacz ( ja wymienialem) koszt ok 400 zl za regenerowany..tak samo moze zreszta pasc/lać wtryskiwacz w silniku z pompą.

W Pompowstyskiwaczach ulec uszkodzeniu moze ulkad elektrozaworu. konstrukcja reszty jest ponoc wieczna.

Silnik to fakt jest nieco głosniejszy, splanaie auta po czipsie u mnei srednio na miescie 7,4 trasa 5,5..a nie jezdze jak emeryt.

co do jakosci paliwa, to chyba trzeba by lac chrzczoną gnojówe zeby zalatwic ten uklad. jesli leje sie na pewnych stacjiach - nie ma obaw ale trzeba chyba czesciej wymiewiac filtr paliwa - ja co 25 tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do głośności to chyba nie do końca tak jest;)

kolega podjechał obok mnie afn_em to aż sam się zdziwił jak ajm cicho pracuje :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nono, moze ma walniete popyhacze w AFN, i mu klepie. przeciez AFN przy AJM chodza cichutko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...