krzysiek015 Opublikowano 15 Listopada 2011 Opublikowano 15 Listopada 2011 Witam, Temat był już wielokrotnie poruszany ale znalazłem w książce sam naprawiam, żeby po ustawieniu kąta tłoczenia za pomocą ciśnieniomierza udać się do ASO w celu przeprowadzenia dynamicznej próby początku tłoczenia pompy. Ja ustawiłem sobie VAGiem i z tego co wiem to wartość 60 ujdzie tyle, że ja to ustawiałem na biegu jałowym. Nie znalazłem nic o dynamicznych logach dla tego kąta. Czy autor mół mieć na myśli sprawdzenie VAgiem tych wskazań podczas pracy silnika? I jeszcze coś, z tego co czytam forum i wątki tego dotyczące to zauważyłem, że zdecydowana większość majsterkowiczów posługuje się wartościami 48-54 itd ale trafiłem też na fanów wykresów granicznych i ci ostatni w swoich zmaganiach z uporem starają się, żeby żółte linie przecinały się na tej środkowej (koloru nie pamiętam). Moim zdaniem to błąd ponieważ prawidłowo ustawiony kąt np 50 da na wykresie punkt powyżej tej środkowej linii. Czy mam rację? Dziękuję.
damian81Z Opublikowano 15 Listopada 2011 Opublikowano 15 Listopada 2011 na ten wykres ma tez wpływ temperatura paliwa w 9 polu http://vaglog.rtnet.pl/index.php?o=tdi_timing
krzysiek015 Opublikowano 16 Listopada 2011 Autor Opublikowano 16 Listopada 2011 A na wskazania w BS nie ma wpływu temperatura paliwa? Ktoś odpowie na pierwszą część mojego postu?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się