gooryl 0 Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 Witam jaki rozmiar ma ten wielki imbus orginalnie ? i jakim momentem potem dokręcić nowy ?tak przy okazji jakim momentem powinny być dokręcone koła ? Dostalem w prezencie klucz i chciałbym dokręcić wszystko tak jak być powinno pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALBINEK 3 Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 O które śruby chodzi ? o te od przegubu wewnętrznego ? Jeśli tak to mogą być dwa rodzaje imbusy lub gwiazdka.Siła dokręcania to przy kluczu dynamometrycznym o takim kluczu chyba piszemy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gooryl 0 Opublikowano 16 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 tak dokladnie o taki klucz mi chodziło.. sruba przegubu zewnętrznego chyba ( tego od strony koła ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALBINEK 3 Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 Tam idzie duży imbus , mam go w garażu . Teraz nie jestem w stanie sprawdzić . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gooryl 0 Opublikowano 16 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 właśnie próbowałem znaleść go w etce ale lipa.. nie ma rozmiaru a jutro jade odebrać te przeguby i mam powiedzieć gościowi jaki to rozmiar potrzebuje.. ehh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALBINEK 3 Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 Przy nowych przegubach powinienes dostać nowe sruby , więc sobie sprawdzi jaki jest tam imbus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gooryl 0 Opublikowano 16 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 podobno w nie ori dają już śrubę nasadową.. znalazłem kilka poradników jak to wymienić ale w żadnym nie ma rozmiaru właśnie tego klucza... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALBINEK 3 Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 Z tego wychodzi że nasad 27 mm. http://allegro.pl/przegub-zewnetrzny-audi-a4-a6-a8-passat-b5-duzy-i1922721973.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
angelo77 0 Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 Teraz dokładnie nie pamiętam, ale śrubę przegubu dokręcamy chyba momentem ok. 110 Nm + obrót 1800 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gooryl 0 Opublikowano 16 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 110 to nie troche za mało ? no to wiemy że nasad 27.. ale imbus ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
angelo77 0 Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 Czytaj dokładnie ze zrozumieniem. Śrubę dokręcamy momentem 110 Nm, zdejmujemy klucz dynanometryczny i dokręcamy śrubę jeszcze o pół obrotu, to chyba w sumie daje już dość duży moment. Jutro podam ci dokładne momenty dokręcania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gooryl 0 Opublikowano 16 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 imbus 14mm, a V6 chyba jest inny - 16mm ale glowy nie dam sobie uciac, na pewno jest 14stka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
angelo77 0 Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 W przegubach zewnętrznych występują dwa rodzaje śrub M14 i M16. Śruba musi być za każdym razem nowa. Śrubę M14 na klucz imbusowy 14 mm dokręcamy momentem 115 Nm i dalej dokręcamy o 1800. Śrubę M16 na klucz imbusowy 17 mm dokręcamy momentem 190 Nm i dokręcamy dalej o 1800. Podczas dokręcania samochód musi stać na kołach a druga osoba trzyma wciśnięty hamulec nożny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gooryl 0 Opublikowano 17 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 dzięki chłopaki klucz ma nr 14 , jutro zabieram się za wymiane dam znać jak poszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się