Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Wyłączająca się TURBINA


Mike_G_A4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam panowie mam taki mały problem posiadam A4B6 z 2002 z silnikiem 1.9 TDI 131 km z napędem quattro w zeszłym roku była regenerowana turbina, czyszczony cały intercooler oraz EGR, w lipcu dostała virusa, na hamowni wyszło mi 182 km i 416 Nm i pojawił się pewien problem auto przy ostrym przyspieszaniu jedzie gora do 160 km/h przy spokojnym rozpędzi się do 200 km/h i koniec totalny brak mocy, wyłączam silnik, odpalam i jadę dalej i wszystko jest OK. Dodam że turbo jest czyste i się nie blokuję z powodu zabrudzeń było sprawdzane. Może ktoś z was już spotkał się z podobnym problemem. I jeszcze jedno czy wymiana Intercoolera pomoże w tej sprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczyn może być wiele(czujniki, przewody, etc). Zrób logi, to zobaczymy gdzie jest błąd i co trzeba naprawić.[br]Dopisany: 17 Listopad 2011, 13:41_________________________________________________

I jeszcze jedno czy wymiana Intercoolera pomoże w tej sprawie.

Moze tak, a może nie. Zrob logi i wrzuc je tutaj :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie z logami jest problem bo nie bardzo mam je jak zrobić. Ale postaram się coś zorganizować.

Ty decydujesz. Możesz po kolei wszystko wymieniać i ładować forsę w kolejne części. Albo kupić kabel za 50PLN i zrobić logi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie to "klasyczny" notlauf :gwizdanie:

:vaglogi:

... Dodam że turbo jest czyste i się nie blokuję z powodu zabrudzeń było sprawdzane.

Możesz powiedzieć w jaki sposób to zostało sprawdzone ? :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

" Możesz powiedzieć w jaki sposób to zostało sprawdzone ? " Szczerze mówiąc to nie wiem bo znajomy mechanik kazał odpalić turbo świsło jak przy przyspieszaniu i tyle nie patrzyłem co robi.

[br]Dopisany: 17 Listopad 2011, 15:03_________________________________________________Szczerze mowiąc nie wiem jak to z nimi jest bo pierwszy pomiar pokazał 168 Km. W każdym razie odczycia z jazdy są o niebo lepsze niż przed no ale sprzęgło cierpi i już niedługo dokończy swojego żywota.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieźle pewnie przy takim przebiegu momentu dwumas dostaje po d.pie. Kolego przygotowałbym się na wymianę, no i to co napisałeś o tym mechaniku powyżej - stara dobra szkoła mechaników :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc to nie wiem bo znajomy mechanik kazał odpalić turbo świsło jak przy przyspieszaniu i tyle nie patrzyłem co robi.

log dynamiczny grupy 011 szybko wszystko wyjaśni , założę się , że gwizdałka dostaje nieźle po pupie :gwizdanie: :cool1:

Na "oko" czy na "słuch" itp. nikt , nigdy nie sprawdzi czy VTG się przycina

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wypowiadam się jak to zrobił bo nie wiem jest to moj znajomy więc myślę, że wała ze mnie nie robi pozatym ma sprzęt do czyszczenie ultra dźwięki czy coś tam to móglby mnie naciągnąc na 300 za czyszczenie. Może uda mi sie na spocie z niedziele zrobić logi to wrzucę bo znajomy ma kabel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pozatym ma sprzęt do czyszczenie ultra dźwięki czy coś tam to móglby mnie naciągnąc na 300 za czyszczenie.

:shocked: a ten szlam co niby wyczyścił gdzie się znalazł dalej? zastanów się? i jak to zrobił bez wyjęcia turbo? może i znajomy dobry ale nieświadomie może spartolić co nieco :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe o ile zawyzona ta moc pomimo, ze tylko przez chwilke jest te 400nm :naughty:

no właśnie... przecież to na prawdę tylko chwilka, a tak szybko potrafi zabić dwumasę... :)

zrób coś z tym, bo niebawem wydatki mogą być sporo większe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:doh1: ja pitole , człowieku po co te kombinacje ..... szkoda kasy i samochodu masz taką perełkę AVF w Q :kox: zastanów się [br]Dopisany: 17 Listopad 2011, 19:45_________________________________________________Zrób logi i jak turbina kuleje po "czyszczeniu" to wal na reklamacje ...a co do "programu" z garażu to wróc do serii lub zrób u kogoś kto to ogarnie jak trzeba ( masz na forum polecanych tunerów ) .

Wiem , powiesz ze znów kasę trzeba szykować - ale jak nie zrobisz czegoś dobrze za pierwszym razem to wiesz co ................ :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...