Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Wyłączająca się TURBINA


Mike_G_A4

Rekomendowane odpowiedzi

wróc do seryjnego programu to raz.

zrob logi to dwa.

jedz do ,, normalnego tunera''

Teraz własnie wychodza te kwiatki za 500 zł po garazach robione

Nm :facepalm: górka i na łeb na szyje leci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego retrikal właśnie już mi ktoś mowił że turbo może przeładowywać i to jest problem. a co do zmiany softa to chyba właśnie tak zrobię że bedzie wizyta u renomowanego tunera żeby to na hamowni ustawił jak trzeba i bedzie dobrze a co do perełki to przecież to moja sprawa co z nią zrobię i proszę o wypowiedzi na temat problemu a nie krytykowanie co robie ze swoim autem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak, ale dlaczego przeładowuje? może właśnie dlatego, że ktoś doj**ał koksu i turbo mówi papa...

a co do krytykowania, to niestety, ale potwierdzasz kolejny raz schemat...

garażowy chip za 500zł, a potem szukanie przyczyny w intercoolerze i pytania czy ktoś się z tym spotkał... odpowiedź brzmi tak - przy chipie za 5 stów to normalka, więc nie dziw się, że są takie, a nie inne opinie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie to się zdaje ze problem jest w turbinie i łopatkach, ja i kolega mamy praktycznie te same programy robione przez jednego człowieka i jemu czasem zrobi to co tobie a mnie ani razu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobrze zgadzam się z tym że robienie chipa za 500 zł to nie jest rozważna sprawa ale było tam kilku chłopaków wcześniej i było u nich wszystko OK wiec i ja sie skusiłem ale dodam że oni tak delikatnie dokładali do swoich. Pierwsze co to auto idzie do poprawy programu a potem bede szukał przyczyn jeżeli nadal bedzie występował problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedź do Rogala np w W-wie to ci i program ogarnie i ewentualną naprawę - czy czyszczenie turbo - ale tak jak ktoś już wspomniał ja bym najpierw uderzył do tej firmy która czyściła wcześniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy widziałeś wykresy innych, którzy robili 'tam' programy, ale po Twoim wykresie widać, że program nie jest dobry...przejrzyj sobie wykresy na forum i zobaczysz różnicę...oczywiście abstrahując od wartości, które pokazała hamownia v-techu, bo te też do wiarygodnych nie należą...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co do perełki to przecież to moja sprawa co z nią zrobię i proszę o wypowiedzi na temat problemu a nie krytykowanie co robie ze swoim autem.

Jeśli Ciebie kolego zabolała moja wypowiedź to po co zakładałeś taki temat i pisałeś że program ( gotowiec) robiłeś w garażu ..... :thumbdown:

Co do perełki .... to specjalnie napisałem żebyś zrozumiał , że żle zrobiłeś . AVF i Q to bardzo dobre połączenie a tu taka wpadka . Miałem Ciebie pochwalic za to :wallbash: Co do wypowiedzi nie na temat problemu to myślę że szkoda gadać :thumbdown: a pisząc że zrobisz ze swoim autem co chcesz zaprzeczasz sam sobie pytając nas o poradę - pomoc .....

Zyczę kolego wszystkiego dobrego i myślę że nie czas i miejsce na strzelanie :foch: , bo tu każdy chce pomóc Tobie .

Koniec OT :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś po podpięciu do kompa pokazało opis typu "regulacja zakresu doładowania poza granicami", fachura twierdzi że to zawor N75.

Kolego PIXI zgadzam sie co do tego że program nie jest full profeska, ale gość sprawdzony i sam się prosiłem o taką zmianę, bo 1.9 + Q to jest słabe połączenie, ja wiem że diesel to nie silnik sportowy ale teraz ma dla mnie zadowalające osiągi. Choć wolałbym żeby ten wykres momentu był bardziej płaski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś po podpięciu do kompa pokazało opis typu "regulacja zakresu doładowania poza granicami", fachura twierdzi że to zawor N75.

zrob logi dynamiczne , bedzie mozna cos wiecej powiedziec ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"regulacja zakresu doładowania poza granicami"

dalej wygląda na kierownice w turbinie - ale logi powiedzą wszystko - nie daj sobie w ciemno wymieniać N75 no chyba że na chwilę od kogoś dla sprawdzenia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to jest za duzo dołożonego koksu w pewnej parti i dlatego są przeładowania. Tak jak kolega Spanky mówił. Zrób logi dynamiczne i będzie wiadomo co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie problem się rozwiązał po założeniu wiekszego intercoolera, auto według mnie jest bardziej dynamiczne i turbo się przestało wieszać.

bez sensu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie problem się rozwiązał po założeniu wiekszego intercoolera, auto według mnie jest bardziej dynamiczne i turbo się przestało wieszać.

problem powroci ... kwestia czasu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...