MAGIC87 7 Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 wróc do seryjnego programu to raz. zrob logi to dwa. jedz do ,, normalnego tunera'' Teraz własnie wychodza te kwiatki za 500 zł po garazach robione Nm górka i na łeb na szyje leci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 koksu doje... i tez mozesz miec przez to problem z vtg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
retrikal 1 Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 to nie jest czasem tak, że w piku dostaje overboosta i wchodzi w tryb awaryjny? może się tak to odbywać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike_G_A4 0 Opublikowano 17 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 kolego retrikal właśnie już mi ktoś mowił że turbo może przeładowywać i to jest problem. a co do zmiany softa to chyba właśnie tak zrobię że bedzie wizyta u renomowanego tunera żeby to na hamowni ustawił jak trzeba i bedzie dobrze a co do perełki to przecież to moja sprawa co z nią zrobię i proszę o wypowiedzi na temat problemu a nie krytykowanie co robie ze swoim autem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
retrikal 1 Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 no tak, ale dlaczego przeładowuje? może właśnie dlatego, że ktoś doj**ał koksu i turbo mówi papa... a co do krytykowania, to niestety, ale potwierdzasz kolejny raz schemat... garażowy chip za 500zł, a potem szukanie przyczyny w intercoolerze i pytania czy ktoś się z tym spotkał... odpowiedź brzmi tak - przy chipie za 5 stów to normalka, więc nie dziw się, że są takie, a nie inne opinie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p 3 Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 mnie to się zdaje ze problem jest w turbinie i łopatkach, ja i kolega mamy praktycznie te same programy robione przez jednego człowieka i jemu czasem zrobi to co tobie a mnie ani razu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike_G_A4 0 Opublikowano 18 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 No dobrze zgadzam się z tym że robienie chipa za 500 zł to nie jest rozważna sprawa ale było tam kilku chłopaków wcześniej i było u nich wszystko OK wiec i ja sie skusiłem ale dodam że oni tak delikatnie dokładali do swoich. Pierwsze co to auto idzie do poprawy programu a potem bede szukał przyczyn jeżeli nadal bedzie występował problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek 6 Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 Jedź do Rogala np w W-wie to ci i program ogarnie i ewentualną naprawę - czy czyszczenie turbo - ale tak jak ktoś już wspomniał ja bym najpierw uderzył do tej firmy która czyściła wcześniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
retrikal 1 Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 nie wiem czy widziałeś wykresy innych, którzy robili 'tam' programy, ale po Twoim wykresie widać, że program nie jest dobry...przejrzyj sobie wykresy na forum i zobaczysz różnicę...oczywiście abstrahując od wartości, które pokazała hamownia v-techu, bo te też do wiarygodnych nie należą... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIXI 15 Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 a co do perełki to przecież to moja sprawa co z nią zrobię i proszę o wypowiedzi na temat problemu a nie krytykowanie co robie ze swoim autem. Jeśli Ciebie kolego zabolała moja wypowiedź to po co zakładałeś taki temat i pisałeś że program ( gotowiec) robiłeś w garażu ..... Co do perełki .... to specjalnie napisałem żebyś zrozumiał , że żle zrobiłeś . AVF i Q to bardzo dobre połączenie a tu taka wpadka . Miałem Ciebie pochwalic za to Co do wypowiedzi nie na temat problemu to myślę że szkoda gadać a pisząc że zrobisz ze swoim autem co chcesz zaprzeczasz sam sobie pytając nas o poradę - pomoc ..... Zyczę kolego wszystkiego dobrego i myślę że nie czas i miejsce na strzelanie , bo tu każdy chce pomóc Tobie . Koniec OT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike_G_A4 0 Opublikowano 19 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 Dziś po podpięciu do kompa pokazało opis typu "regulacja zakresu doładowania poza granicami", fachura twierdzi że to zawor N75. Kolego PIXI zgadzam sie co do tego że program nie jest full profeska, ale gość sprawdzony i sam się prosiłem o taką zmianę, bo 1.9 + Q to jest słabe połączenie, ja wiem że diesel to nie silnik sportowy ale teraz ma dla mnie zadowalające osiągi. Choć wolałbym żeby ten wykres momentu był bardziej płaski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 Dziś po podpięciu do kompa pokazało opis typu "regulacja zakresu doładowania poza granicami", fachura twierdzi że to zawor N75. zrob logi dynamiczne , bedzie mozna cos wiecej powiedziec ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek 6 Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 "regulacja zakresu doładowania poza granicami" dalej wygląda na kierownice w turbinie - ale logi powiedzą wszystko - nie daj sobie w ciemno wymieniać N75 no chyba że na chwilę od kogoś dla sprawdzenia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike_G_A4 0 Opublikowano 20 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 no wlasnie mam go od znajomego ma 3 sztuki i beda proby a dzis na spcie sprobuje zrobic logi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 n75 w tych silnikach pada tak czesto jak samoloty w smolensku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Jak dla mnie to jest za duzo dołożonego koksu w pewnej parti i dlatego są przeładowania. Tak jak kolega Spanky mówił. Zrób logi dynamiczne i będzie wiadomo co i jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike_G_A4 0 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 Panowie problem się rozwiązał po założeniu wiekszego intercoolera, auto według mnie jest bardziej dynamiczne i turbo się przestało wieszać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 Panowie problem się rozwiązał po założeniu wiekszego intercoolera, auto według mnie jest bardziej dynamiczne i turbo się przestało wieszać. bez sensu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 Panowie problem się rozwiązał po założeniu wiekszego intercoolera, auto według mnie jest bardziej dynamiczne i turbo się przestało wieszać. problem powroci ... kwestia czasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike_G_A4 0 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 A i jeszcze jedno pytanie czy AVF ma 2 zaworki N75 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się