snajper75 0 Opublikowano 25 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 _ ___ ____ __ ____ _ __ _| | / _ \ / ___| \ \ / / _` |/ _` | | | | | | | _ \ V / (_| | (_| | |___ |_| | |_| | \_/ \__,_|\__, |_____\___/ \____| 0v6 BETA |___/ [ Wszystkie dane ] [ Wykres XY ] [ Tylko tabela ] Group INFO: GROUP A: '001 | GROUP B: '013 | GROUP C: '018 Pełen plik CSV: DATA: Friday 25 November 2011 10:07:57 STEROWNIK: 038 906 019 BR 1.9l R4 EDC 0000SG 1064 Wybierz typ wykresu: Engine speed Injected quantity Spec. Inj. duration Coolant temp Cyl 1 Cyl 2 Cyl 3 Cyl 4 Cyl 1 Cyl 2 © Cyl 3 © Cyl 4 TIME 820-900 3.0-11.0 5-7 °Ck. 80-110°C TIME -2.8 to +2.8 mg/H -2.8 to +2.8 mg/H -2.8 to +2.8 mg/H -2.8 to +2.8 mg/H TIME 0 0 0 0 Marker STAMP /min mg/str CF C STAMP mg/str mg/str mg/str mg/str STAMP 8 0.72 903 ^ 1 6.6 5.6 54.9 0.01 0.19 -0.16 0.05 -0.09 0.36 10.0 10.0 (!) 6.0 (-) 10.0 9 1.75 903 0 6.9 5.6 54.9 1.08 0.14 -0.12 0.02 -0.07 1.42 10.0 10.0 10.0 10.0 10 2.78 903 0 6.9 5.6 54.9 2.07 0.16 -0.12 0.00 -0.09 2.42 10.0 6.0 (!) 10.0 (+) 10.0 11 3.86 903 0 6.6 5.6 54.9 3.14 0.21 -0.12 0.02 -0.16 3.50 6.0 10.0 (!) 6.0 (-) 10.0 12 4.94 903 0 6.6 5.6 54.9 4.22 0.16 -0.05 0.00 -0.14 4.58 10.0 10.0 10.0 10.0 13 6.02 903 0 6.6 5.6 54.9 5.32 0.14 0.00 -0.02 -0.12 5.67 10.0 10.0 10.0 10.0 14 7.06 903 0 6.9 5.6 54.9 6.35 0.16 -0.09 0.00 -0.09 6.69 10.0 10.0 10.0 10.0 15 8.14 903 0 6.6 5.6 54.9 7.42 0.19 -0.16 0.05 -0.09 7.78 10.0 10.0 (!) 6.0 (-) 6.0 16 9.22 903 0 6.6 5.6 54.9 8.50 0.16 -0.14 0.00 -0.07 8.86 10.0 10.0 10.0 6.0 17 10.27 903 0 6.6 5.6 54.9 9.58 0.19 -0.07 -0.02 -0.14 9.94 10.0 10.0 10.0 6.0 18 11.27 903 0 6.6 5.6 54.9 10.59 0.19 -0.09 0.00 -0.14 10.93 6.0 10.0 (!) 6.0 (-) 10.0 19 12.34 903 0 6.9 5.6 54.9 11.62 0.19 -0.07 -0.02 -0.09 11.98 10.0 10.0 10.0 10.0 20 16.60 903 0 6.3 5.6 54.9 16.96 0.21 -0.09 0.00 -0.14 17.31 10.0 10.0 10.0 10.0 21 17.68 903 0 6.6 5.6 54.9 18.04 0.24 -0.07 -0.02 -0.14 18.40 6.0 10.0 (!) 0.0 (-) 10.0 22 18.76 903 0 6.9 5.6 54.9 19.10 0.24 -0.09 0.00 -0.16 19.42 6.0 10.0 10.0 10.0 23 19.75 903 0 6.6 5.6 54.9 20.11 0.24 -0.09 0.00 -0.16 20.48 10.0 6.0 (!) 10.0 (+) 6.0 24 20.83 903 0 6.3 5.6 54.9 21.20 0.26 -0.26 0.12 -0.16 21.55 10.0 10.0 (!) 6.0 (-) 6.0 25 21.91 903 0 6.9 5.6 54.9 22.28 0.28 -0.21 0.12 -0.24 22.64 10.0 10.0 10.0 6.0 26 23.00 903 0 6.9 5.6 54.9 23.35 0.26 -0.12 0.07 -0.21 23.69 10.0 10.0 10.0 6.0 27 24.01 903 0 6.9 5.6 54.9 24.35 0.26 -0.02 -0.02 -0.26 24.71 10.0 10.0 10.0 10.0 28 25.07 903 0 6.9 5.6 54.9 25.43 0.24 0.00 -0.05 -0.19 25.80 10.0 10.0 (!) 6.0 (-) 6.0 Bezpośredni link do wykresu: vagLOG 2009 powered by vw-passat.pl[br]Dopisany: 25 Listopad 2011, 10:50_________________________________________________nie wiem jak się to poprawnie wkleja tu jest link jak ktoś by był łaskaw http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php?wykres=bG9nLzM5OTYuY3N2LDIsMTQsOCwxLDI1LCwsLCwsb2ZmLCwsLCxvZmYsLCwsLDEuOWwgUjQsRU5E[br]Dopisany: 25 Listopad 2011, 10:54_________________________________________________http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php?wykres=bG9nLzM5OTcuY3N2LDIsMTQsOCwxLDI1LCwsLCwsb2ZmLCwsLCxvZmYsLCwsLDEuOWwgUjQsRU5E[br]Dopisany: 25 Listopad 2011, 10:56_________________________________________________http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php?wykres=bG9nLzM5OTkuY3N2LDIsMTQsNTQsNCw2OSwsLCwsLG9mZiwsLCwsb2ZmLCwsLCwxLjlsIFI0LEVORA==[br]Dopisany: 25 Listopad 2011, 10:59_________________________________________________http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php?wykres=bG9nLzQwMDEuY3N2LDIsMTQsMjcsMiwzMSwsLCwsLG9mZiwsLCwsb2ZmLCwsLCwxLjlsIFI0LEVORA== Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek 0 Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 Po pierwsze kolego to miałeś za zimny silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snajper75 0 Opublikowano 25 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 I przez to że był zimny to nic nie idzie wypatrzeć z tych logów ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek 0 Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 Jeśli masz nie dogrzany silnik to widać większą dawkę paliwa masz tam bodajże 6,7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snajper75 0 Opublikowano 25 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 A po za tym nie widać nic niepokojącego ? bo trochę mułowata jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zimny Chirurg 2 0 Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 Jeśli masz nie dogrzany silnik to widać większą dawkę paliwa masz tam bodajże 6,7 Co z tym niedogrzaniem to jak to jest ze dawkuje niby więcej. Ile więcej tego paliwa? Bo ja mam uwalony termostat ze nawet do 70 nie dobija a spalanie na poziomie ok 6,9l w miescie. Czyli całkiem normalne. Rok temu w poprzedniej zimie jeszcze jak termostat działał to miałem w zime ok 8,7l w mieście. Teraz tez juz mamy mrozno i tez nie zauwazyłem jakiegos drastycznego wzrostu spalania.Tak ze silnik nie ma 90 stopmni ma chyba min. wpływ na paliwo. Tak jest przynajmniej u mnie. U mnie szczerze to nie ma zadnego znaczenia. Zaznacze ze z wyj. termostatu reszta sprawna w 100%. No i niestety trzeba dodać ze AJMy niestety ale lubią paliwo. Pozdro ZC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snajper75 0 Opublikowano 25 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 e tam lubią w 7 litrach się spokojnie mieścił a teraz po wymianie uszczelki 9 litrów wypije , a czemu ??[br]Dopisany: 25 Listopad 2011, 13:19_________________________________________________ _ ___ ____ __ ____ _ __ _| | / _ \ / ___| \ \ / / _` |/ _` | | | | | | | _ \ V / (_| | (_| | |___ |_| | |_| | \_/ \__,_|\__, |_____\___/ \____| 0v6 BETA |___/ [ Wszystkie dane ] [ Wykres XY ] [ Tylko tabela ] Group INFO: GROUP A: '001 | GROUP B: '013 | GROUP C: '018 Pełen plik CSV: DATA: Friday 25 November 2011 10:07:57 STEROWNIK: 038 906 019 BR 1.9l R4 EDC 0000SG 1064 Wybierz typ wykresu: Engine speed Injected quantity Spec. Inj. duration Coolant temp Cyl 1 Cyl 2 Cyl 3 Cyl 4 Cyl 1 Cyl 2 © Cyl 3 © Cyl 4 TIME 820-900 3.0-11.0 5-7 °Ck. 80-110°C TIME -2.8 to +2.8 mg/H -2.8 to +2.8 mg/H -2.8 to +2.8 mg/H -2.8 to +2.8 mg/H TIME 0 0 0 0 Marker STAMP /min mg/str CF C STAMP mg/str mg/str mg/str mg/str STAMP 8 0.72 903 ^ 1 6.6 5.6 54.9 0.01 0.19 -0.16 0.05 -0.09 0.36 10.0 10.0 (!) 6.0 (-) 10.0 9 1.75 903 0 6.9 5.6 54.9 1.08 0.14 -0.12 0.02 -0.07 1.42 10.0 10.0 10.0 10.0 10 2.78 903 0 6.9 5.6 54.9 2.07 0.16 -0.12 0.00 -0.09 2.42 10.0 6.0 (!) 10.0 (+) 10.0 11 3.86 903 0 6.6 5.6 54.9 3.14 0.21 -0.12 0.02 -0.16 3.50 6.0 10.0 (!) 6.0 (-) 10.0 12 4.94 903 0 6.6 5.6 54.9 4.22 0.16 -0.05 0.00 -0.14 4.58 10.0 10.0 10.0 10.0 13 6.02 903 0 6.6 5.6 54.9 5.32 0.14 0.00 -0.02 -0.12 5.67 10.0 10.0 10.0 10.0 14 7.06 903 0 6.9 5.6 54.9 6.35 0.16 -0.09 0.00 -0.09 6.69 10.0 10.0 10.0 10.0 15 8.14 903 0 6.6 5.6 54.9 7.42 0.19 -0.16 0.05 -0.09 7.78 10.0 10.0 (!) 6.0 (-) 6.0 16 9.22 903 0 6.6 5.6 54.9 8.50 0.16 -0.14 0.00 -0.07 8.86 10.0 10.0 10.0 6.0 17 10.27 903 0 6.6 5.6 54.9 9.58 0.19 -0.07 -0.02 -0.14 9.94 10.0 10.0 10.0 6.0 18 11.27 903 0 6.6 5.6 54.9 10.59 0.19 -0.09 0.00 -0.14 10.93 6.0 10.0 (!) 6.0 (-) 10.0 19 12.34 903 0 6.9 5.6 54.9 11.62 0.19 -0.07 -0.02 -0.09 11.98 10.0 10.0 10.0 10.0 20 16.60 903 0 6.3 5.6 54.9 16.96 0.21 -0.09 0.00 -0.14 17.31 10.0 10.0 10.0 10.0 21 17.68 903 0 6.6 5.6 54.9 18.04 0.24 -0.07 -0.02 -0.14 18.40 6.0 10.0 (!) 0.0 (-) 10.0 22 18.76 903 0 6.9 5.6 54.9 19.10 0.24 -0.09 0.00 -0.16 19.42 6.0 10.0 10.0 10.0 23 19.75 903 0 6.6 5.6 54.9 20.11 0.24 -0.09 0.00 -0.16 20.48 10.0 6.0 (!) 10.0 (+) 6.0 24 20.83 903 0 6.3 5.6 54.9 21.20 0.26 -0.26 0.12 -0.16 21.55 10.0 10.0 (!) 6.0 (-) 6.0 25 21.91 903 0 6.9 5.6 54.9 22.28 0.28 -0.21 0.12 -0.24 22.64 10.0 10.0 10.0 6.0 26 23.00 903 0 6.9 5.6 54.9 23.35 0.26 -0.12 0.07 -0.21 23.69 10.0 10.0 10.0 6.0 27 24.01 903 0 6.9 5.6 54.9 24.35 0.26 -0.02 -0.02 -0.26 24.71 10.0 10.0 10.0 10.0 28 25.07 903 0 6.9 5.6 54.9 25.43 0.24 0.00 -0.05 -0.19 25.80 10.0 10.0 (!) 6.0 (-) 6.0 Bezpośredni link do wykresu: vagLOG 2009 powered by vw-passat.pl[br]Dopisany: 25 Listopad 2011, 10:50_________________________________________________nie wiem jak się to poprawnie wkleja tu jest link jak ktoś by był łaskaw http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php?wykres=bG9nLzM5OTYuY3N2LDIsMTQsOCwxLDI1LCwsLCwsb2ZmLCwsLCxvZmYsLCwsLDEuOWwgUjQsRU5E[br]Dopisany: 25 Listopad 2011, 10:54_________________________________________________http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php?wykres=bG9nLzM5OTcuY3N2LDIsMTQsOCwxLDI1LCwsLCwsb2ZmLCwsLCxvZmYsLCwsLDEuOWwgUjQsRU5E[br]Dopisany: 25 Listopad 2011, 10:56_________________________________________________http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php?wykres=bG9nLzM5OTkuY3N2LDIsMTQsNTQsNCw2OSwsLCwsLG9mZiwsLCwsb2ZmLCwsLCwxLjlsIFI0LEVORA==[br]Dopisany: 25 Listopad 2011, 10:59_________________________________________________http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php?wykres=bG9nLzQwMDEuY3N2LDIsMTQsMjcsMiwzMSwsLCwsLG9mZiwsLCwsb2ZmLCwsLCwxLjlsIFI0LEVORA== [br]Dopisany: 25 Listopad 2011, 18:16_________________________________________________Da radę coś wyczytać niepokojącego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Ja nie sądzę że AJM lubi paliwo:) Moja jak była w seri to jakbym nie jezdził przy pałowaniu itp więcej niż 7l nie spaliła:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaloo24 0 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Ja nie sądzę że AJM lubi paliwo:) Moja jak była w seri to jakbym nie jezdził przy pałowaniu itp więcej niż 7l nie spaliła:) ale chyba w trasie tyle ci pali ... ja mam AJM w tipie i srednie mam 8l a w miscie ok 9.5 teraz jak zaczyna byc zimno. i duzo na forum widzialem wypowiedzi ze te silniki sa akurat pliwozerne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszlsw 2 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 wszystkie PD są paliwożerne, w porównaniu do TDI na pompie którym można spokojnie zejść do 6 w mieście. Obecnie w arlu (150km) wychodzi mi 8 po mieście i 6 na trasie, 1Z na pompie na takich samych odcinkach palił mi 6l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snajper75 0 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Ja nie sądzę że AJM lubi paliwo:) Moja jak była w seri to jakbym nie jezdził przy pałowaniu itp więcej niż 7l nie spaliła:) ale chyba w trasie tyle ci pali ... ja mam AJM w tipie i srednie mam 8l a w miscie ok 9.5 teraz jak zaczyna byc zimno. i duzo na forum widzialem wypowiedzi ze te silniki sa akurat pliwozerne. Na trasie paliła max 5.5 wiadomo spokojna jazda ale nie 90 km/h a w mieście 7l więc nie gadajcie głupot mam ja już 3 lata a nie 3 dni [br]Dopisany: 01 Grudzień 2011, 20:50_________________________________________________Na baku jak jechałem na wakacje zrobiłem 1200km!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszlsw 2 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 wszystko zależy jakie miasto jak kto jeździ jakie dystanse pokonuje. Ja bym skończył tą niepotrzebną dyskusje, pali tyle ile trzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snajper75 0 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Ale zawsze mógł by mniej , przy tych cenach ON Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 Tak jak kolega snajper75 pisal. Tak samo jak u niego moja niunia palila. Teraz kilkukrotnie jak wyliczalem srednia na 700km wychodzi mi 6,93l. Wiadomo automat wiecej spali. W tej chwili jest 177km 381nm przy 1.45 Bara:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się