kkam Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 dlaczego masz tak bardzo bipy na minusie?
Dranek Opublikowano 1 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2011 Ja tu nie widzę rewelacji, pyzatym że dawka jest ok, korekcje to takie sobie, bipów nie trzeba skorygować w sofcie przypadkiem? Jaki przebieg mają te PD bo chyba nie są nowe... :gwizdanie: Jeżeli sprawdzałeś moje logi z pierwszego postu przed wymianą pompek i porównasz je z tymi po wymianie to różnica jest jak dla mnie kolosalna. Pompki używane ale sprawdzone z 2005r, niestety przebieg nie znany. Wcześniej autem bujało i drżał na wolnych obrotach, a teraz jest idealnie. Co najważniejsze jestem chyba jedną z niewielu osób na forum które wsadzały wtryski od 2.0tdi do 1.9tdi. Czemu sądzisz, że biby trzeba korygować softem? Jeżeli faktycznie jest taka potrzeba to to zrobię, ale chciałbym wiedzieć jakie mają być prawidłowe. Z tego co pamiętam jak gość mi go "Vagował" po wymianie pompek mówił że bipy są równe i są w normie.
lukaszlsw Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 jak pisałem poprzedniego posta to myślałem że nowe wsadziłeś dopiero doczytałem że to używki, i uważam że ich stan nie jest rewelacyjny, Co do bipów to gdzieś kiedyś obiło mi się o uszy że po wymianie na inny numer trzeba zrobić korektę w sofcie bo auto może dużo palić i mieć problem z zapalaniem. Najlepiej uderz do jakiegoś tunera i się dowiedz dokładnie
zbojna Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Nie ma co sie czepiac, jezeli pali dobrze, chodzi bez zarzutu ja bym nic nie ruszal tylko lal dobre paliwko i cieszyl sie z jazdy, no chyba ze ci zalezy na podniesieniu mocy...Bipy sa troche wyzsze poniewaz mocniejsze pompki, a na wynik korekcji przeciez nie skladaja sie same wartosci pompek ale tez ogolnie mowiac stanu silnika. Pozdr
Dranek Opublikowano 2 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2011 Tak jak kolega Zbojna napisał będę lał dobre paliwko i cieszył się z jazdy. Rano pali bardzo dobrze, a podnosić mocy na razie nie zamierzam. Wyjeżdżę bak i napiszę czy spalanie wzrosło. Co do korekcji to też się nie przejmuję, za 600zł nowych pompek bym nie kupił. Z resztą na forum jest bardzo dużo postów odnośnie drgań silnika, bujania i innych podobnych, mało kto sobie z nimi poradził. Najczęściej ludzie wymieniają poduszki, plecionkę i koło dwumasowe, dopiero później myślą o pompkach. Każdy kto ma z tym problem może porównać swoje logi z moimi z 1-go posta. Jeżeli będą podobne to jest duże prawdopodobieństwo że wymiana pompek uleczy ich furmanki... Moim zdaniem najważniejsza jest gr.1 i wartość podawanej dawki paliwa, jeżeli jest poniżej 3mg i do tego skacze to właśnie to powoduję drgania. Korekcję to sprawa drugorzędna i znowu kolega Zbojna trafił w sedno pisząc: a na wynik korekcji przeciez nie skladaja sie same wartosci pompek ale tez ogolnie mowiac stanu silnika. Facet przy wymianie pompek pokazywał mi delikatnie wyrobione gniazda w których siedzą wtryski, ale tylko po jednej stronie. Mówił że nie ma tragedii ale to też może mieć przecież jakiś wpływ. Ponoć jest to wada wszystkich jednostek z pompowtryskiwaczami i chodzi o to że są one mocowane tylko z jednej strony. Mają wtedy delikatny luz i wyrabiają powoli te gniazda. Może moje wypociny pomogą komuś w walce z drgawkami auta na wolnych obrotach.
michail55 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 dokladnie ja tez mam zamiar zmienic pompki na te z koncowkami BQ od 2.0 TDI ponoc elegancko samochod zaczyna smigaac a jeszcze pod tuning mechaniczny jest ideal. ale moj problem jest taki drga mi buda to juz wiadomo drga na rozgrzanym silniku na zimnym nie. kat synchro rozrzadu jest miedzy 1,7 a 2,2 wiec za duzo bedzie ustawiany po swietach ciekawe czy to cos da jak nie to pompiarz i jazda tylko jeszcze takowego musze znalezc. tutaj jest temat dotyczacy mojego wozu z logami pozdro http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=227880.msg2780893;topicseen#msg2780893
Dranek Opublikowano 28 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2011 Witam. Minął miesiąc i prawie 1000km przejechane na nowych pompkach BK. Zupełnie nic się nie dzieję oprócz tego, że spalanie wzrosło o 0,4l. Wpływ na to miało na pewno większa dawka paliwa w nowych pompkach oraz spadek temperatury na zewnątrz. Zauważyłem również, że po wymianie na BK w ogóle nie kopci po odpaleniu po nocy! Na starych wtryskach nawet przy wyższych temperaturach puszczał dymka. Jestem zadowolony z wymiany i polecam taki zabieg osobą które mają taki problem z drganiami co ja miałem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się