krzysztofquattro Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Kolego z tego co słyszałem kanał 51 to mały obieg i dlatego temperatura na nim tak szybko rośnie , a 49 to duży obieg. Jeśli temperatura na 49 pokrywa się ze wskazaniem na zegarach to stawiam na zacinający termostat.
billwolf Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 To by miało sens. Jednak termostat jest sprawny na 99,9%. Podejrzewam że te wahania temperatury są spowodowane tym że kostka od czujnika temperatury jest cała ufajdana olejem ( kapie z góry ). Być może czasami nie ma dobrego przejścia i stąd te chwilowe wariacje temperatury. Jak tylko zrobi się ciut cieplej to muszę ją wyczyścić i zobaczymy. Zrobiłem dzisiaj eksperyment. Wyłączyłem klimatronik i zostawiłem włączony silnik, cały czas obserwując temperaturę na VAG. I po paru minutach bez problemu nagrzał się do 90C.
krzysztofquattro Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 To by miało sens. Jednak termostat jest sprawny na 99,9%. Podejrzewam że te wahania temperatury są spowodowane tym że kostka od czujnika temperatury jest cała ufajdana olejem ( kapie z góry ). Być może czasami nie ma dobrego przejścia i stąd te chwilowe wariacje temperatury. Jak tylko zrobi się ciut cieplej to muszę ją wyczyścić i zobaczymy. Zrobiłem dzisiaj eksperyment. Wyłączyłem klimatronik i zostawiłem włączony silnik, cały czas obserwując temperaturę na VAG. I po paru minutach bez problemu nagrzał się do 90C. Nagrzał Ci się w ten sposób na samym postoju?
machina Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 To by miało sens. Jednak termostat jest sprawny na 99,9%. Podejrzewam że te wahania temperatury są spowodowane tym że kostka od czujnika temperatury jest cała ufajdana olejem ( kapie z góry ). Być może czasami nie ma dobrego przejścia i stąd te chwilowe wariacje temperatury. Jak tylko zrobi się ciut cieplej to muszę ją wyczyścić i zobaczymy. Zrobiłem dzisiaj eksperyment. Wyłączyłem klimatronik i zostawiłem włączony silnik, cały czas obserwując temperaturę na VAG. I po paru minutach bez problemu nagrzał się do 90C. to chyba na kanale 51 i bez ogrzewania, żeby się nagrzał do 90 na kanale 49 to praktycznie nie realne na biegu jałowym przy tych temperaturach na zewnątrz i z włączonym ogrzewaniem.
saki1 Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 A u mnie czujnik 4 pinowy wymieniony oraz 2 pinowy również Temperatura na kanale 49 0 st C (czy stoje czy jeżdżę) na kanale 51 jak jeżdzę 50- 51 st C jak postoję to rośnie powoli do 60- 75 st C Co może mu dolegać ??
kiślo Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 mam przedliftowego adr-a 1.8 125km - wskazówka dobija do 70 nie wiecej (i tak się utrzymuje jakby mialo to byc 90) klimatronik sprawdzony pol godziny temu w jeździe na kanale 51 pokazuje dane zgodne z zegarkiem temp. czyli 68-70 czy w moim przedliftowym egzemplarzu 96r na kanale 49 powinienem odczytac jakies inne dane? bo na ta chwilę idę w zaparte że czujnik jest ok a termostat do wymiany.
machina Opublikowano 10 Lutego 2012 Opublikowano 10 Lutego 2012 A u mnie czujnik 4 pinowy wymieniony oraz 2 pinowy również Temperatura na kanale 49 0 st C (czy stoje czy jeżdżę) na kanale 51 jak jeżdzę 50- 51 st C jak postoję to rośnie powoli do 60- 75 st C Co może mu dolegać ?? Masz przedliftowy klimatronic i na nim nie będziesz miał temperatury płynu na kanale 49 tylko na 51. Termostat wymień i zapomnij o problemie.
krzysiek015 Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 A może być tak, że nieoryginalny czujnik ma inny opór i mimo właściwej temperatury pokazuje głupoty? Mam nieori czujnik i nieori termostat i nie mogę zagrzać go powyżej 73 stopni. wskazania na blacie i na 49 się zgadzają. Masakra jakaś!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się