Biszczan Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 Witam, jak w temacie. Odłączyłem aku żeby wyczyścić odpływy pod aku i serwo. Podłączyłem go z powrotem, przekręcam kluczyk, ale nie zapala- wszystkie kontrolki się zapalają poza kontrolką od świec żarowych, oraz po próbie uruchomienia silnika wyświetla się komunikat- brems licht, brems licht mitte. Kiedyś odpinałem aku i nie było tego problemu- teraz po jego odłączeniu pojawiły się takie błędy: VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8E - Audi A4 B6 Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76 Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front 1726 Coding: 04255 Shop #: WSC 22284 3 Faults Found: 01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30 35-00 - - 18258 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ECU P1850 - 35-00 - - 18258 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ECU P1850 - 35-00 - - Proszę o porady ;(
kograman Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 01826 - Sensor for Steering Angle (G85) czujnik skrętu ? Grzebane coś było w maglownicy ? "brems licht" - z prostego tłumaczenia to światło stopu. Dziwne że pokazuje inne całkiem niezwiązane z sobą błędy. Po kasowaniu błędów powracają ? Światła stopu działają ? Na początek pokasuj błędy potem próba uruchomienia auta. Możesz spróbować jeszcze raz odłączyć akku na jakieś 10min (mi też kiedyś auto nie paliło po odłączeniu akku)
Biszczan Opublikowano 22 Listopada 2011 Autor Opublikowano 22 Listopada 2011 Błąd G85 nie da się skasować i wyskoczył po odłączeniu aku, niestety nie zwróciłem uwagi na światła, ale nie wiem czy mój staruszek nie przełożył bezpiecznika bo grzebał coś przy nich. Jutro za dnia go odepnę i zobaczę czy to coś zmieni.
kograman Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 Chyba na kanale 060 możesz sprawdzić wskazania czujnika skrętu czy dobrze pokazuje czy nie.
kkam Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 Supply Voltage Terminal 30 - brak zasilania, sprawdź bezpieczniki. mozesz się połączyć ze sterownikiem silnika?[br]Dopisany: 22 Listopad 2011, 20:58_________________________________________________a akumulator dobrze zamontowany? klemy oczyszczone?
Biszczan Opublikowano 22 Listopada 2011 Autor Opublikowano 22 Listopada 2011 Ze sterownikiem silnika nie mogłem się połączyć, klem nie ruszałem wyglądają dobrze raczej, ale skoro kiedyś po odpięciu klem nie byo problemó z ponownym podłączeniem i uruchomieniem wyczyszczę je i zobaczę rano czy to coś da
kkam Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 jeżeli nie możesz się połączyć ze sterownikiem silnika to prawdopodobnie nie dostaje tzw zasilania po stacyjce, na schematach zawsze 15. sprawdz bezpieczniki, bo wspomniales ze tam też cos było robione. [br]Dopisany: 22 Listopad 2011, 21:20_________________________________________________sprawdz tez odcięcie zaplonu/alarm jeżeli takowe posiadasz
Biszczan Opublikowano 22 Listopada 2011 Autor Opublikowano 22 Listopada 2011 Ok , w aucie nie mam alarmu, ale mam takie zabezpieczenie bez którego kontrolka świec się nie zapala( oczywiście było na miejscu gdy próbowałem odpalić silnik) 2 miesiące temu odpinałem klemy ale do ECU nie zagladałęm- wtedy było ok i też dziwne, bo ani godzina ani data się nie zmieniły a wczoraj tak.
Golem1 Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 czujnikiem skrętu (G85) się nie przejmuj po odłaczeniu aku często wywala ten bład jak uruchomisz auto to musisz preprowadzić adaptację i kontrolka zniknie i błedy też,najważniejsze to musisz wszystko posprawdzać z tym zabezpieczeniem i uruchomić auto.
Biszczan Opublikowano 22 Listopada 2011 Autor Opublikowano 22 Listopada 2011 Dokładnie:), bez uruchomienia auta nie zrobię adaptacji, ale nią zajmę się później
Golem1 Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 No właśnie, sprawdź sobie jutro za dnia wszystko dokładnie bo czasmi drobna pierdoła i nie można odpalić,podepnij się pod vag i zczytaj błędy czy jest coś związane z silnikiem i sprawdź sobie czy działa ci pompa paliwa po przekręceniu kluczyka będziesz ją słyszał.
Biszczan Opublikowano 22 Listopada 2011 Autor Opublikowano 22 Listopada 2011 To były wszystkie błędy które mi wyskoczyły: VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8E - Audi A4 B6 Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76 Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front 1726 Coding: 04255 Shop #: WSC 22284 3 Faults Found: 01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30 35-00 - - 18258 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ECU P1850 - 35-00 - - 18258 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ECU P1850 - 35-00 - - Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 820 043 C Component: A4 Klimaautomat 0711 Coding: 00000 Shop #: WSC 63351 1 Fault Found: 01206 - Signal for Duration of Ignition: OFF 27-00 - Implausible Signal Address 09 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 907 279 E Component: int. Lastmodul RDW 0204 Coding: 00001 Shop #: WSC 63351 1 Fault Found: 01800 - Light Switch (E1) 27-00 - Implausible Signal Skipping Address 15-Airbags Address 16 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 953 549 L Component: Lenksáulenmodul 0308 Coding: 00042 Shop #: WSC 63351 No fault code found. Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 920 900 G Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D22 Coding: 00000 Shop #: WSC 00184 WAUZZZ8E02A078645 AUZ6Z0A0191973 1 Fault Found: 01314 - Engine Control Module 49-00 - No Communications Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 959 433 AE Component: Komfortgerát T01 0315 Coding: 06976 Shop #: WSC 63351 No fault code found. Address 56 ------------------------------------------------------- Controller: :E0 K35 195 Component: symphony II NP2 0005 Coding: 00003 Shop #: WSC 63351 No fault code found. End -------------------------------------------------------
Golem1 Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 920 900 G Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D22 Coding: 00000 Shop #: WSC 00184 WAUZZZ8E02A078645 AUZ6Z0A0191973 1 Fault Found: 01314 - Engine Control Module 49-00 - No Communications ten bład jest dla ciebie właściwy masz brak komunikacji z modułem sterowania silnika nie wiem czy nie jest on związany z tym twoim zabezpieczeniem
Biszczan Opublikowano 24 Listopada 2011 Autor Opublikowano 24 Listopada 2011 Tak, ten błąd zawsze się pojawiał także tym się nie przejmuję. Za niedługo idę do auta i zobaczymy co tam zdziałam;)[br]Dopisany: 23 Listopad 2011, 09:03_________________________________________________Odłączenie aku na 10min. nie pomogło, wymieniłem też bezpiecznik od świec i od sterownika w ECU, ale to też nic nie pomogło. Wciąż nie mogę uruchomić silnika.
kkam Opublikowano 24 Listopada 2011 Opublikowano 24 Listopada 2011 sprawdz czy na sterowniku silnika pojawia sie napiecie po przekreceniu stacyjki. cienki czarny kabelek.
Biszczan Opublikowano 24 Listopada 2011 Autor Opublikowano 24 Listopada 2011 Jeżeli będzie napięcie na sterowniku to co dalej działać? . Od brata słyszałem, że jego koledze kiedyś immo się rozkodował gdy odłączył aku i jakimś programem( nie wiem czy VAGiem) to naprawił
Golem1 Opublikowano 24 Listopada 2011 Opublikowano 24 Listopada 2011 Ale kontrolka od immo ci gaśnie czy świeci się cały czas,po przekręceniu kluczyka powinna zniknąć po kilku sekundach a nawt jak immo jest uwalone to powinien ci odpalić i po 2s.zgasnąć ale to też może być inny przypadek. Rozumię że paliwo ci dochodzi-sprawdź może tutaj czy działa ci pompa na zbiorniku paliwa,bo już mi się pomysły kończą co to może być.Rozumię że ten błąd w grupie 17 o braku komunikacji ze sterownikiem silnika miałeś też wcześniej jak ci auto normalnie paliło.
Biszczan Opublikowano 24 Listopada 2011 Autor Opublikowano 24 Listopada 2011 U mnie ona nie świeci się wcale- dlatego, że ktoś poprzedniemu właścicielowi zrobił te zabezpieczenie właśnie.
Golem1 Opublikowano 24 Listopada 2011 Opublikowano 24 Listopada 2011 acha rozumię że usunął immo a co do tego błedu to był zawsze?i jeszcze jedno czy przed odłączeniem aku normalnie ci silnik odpalał i pracował? czy może jakieś problemy z pompkami miałeś?
Biszczan Opublikowano 24 Listopada 2011 Autor Opublikowano 24 Listopada 2011 błąd w grupie 17 był cały czas a autko przed odłączeniem odpalało normalnie. Zastanawia mnie jedno: wczoraj gdy robiłem autoscan to nie pojawił mi się błąd : 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-00 - - co było spowodowane tym zabezpieczeniem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się