Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AGB] Słychać turbinę tylko w zakresie od 2-4,5 tys.-czy tak ma być?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam pytanie. mam S4 2.7 Bit i słysze jak turbina chodzi od 2tyś do 4,5 czy tak ma być czy powinna ciagnąć do końca??

Opublikowano

A czy masz zamontowany wskaźnik ciśnienia doładowania ? Bo te odczucie, że tylko do 4,5 tys pompuje może byc mylne. Żebyś powiedział, że do 5 pompuje to napisałbym, że wszystko jest OK. Sprawdź to jeśli możesz i napisz. :th:

Opublikowano

nie mam wskażnika doładowania ale wiem np rano turbo chodzi tzn gwiżdze później ciszej a po za tym wydaje mi się jakby coś słabo ciągnęła z bmką 2.0 miałem troche problemu

Opublikowano

Ale rozumiem, że rozgrzewasz silnik przed pałowaniem - olej do minimum 70 stopni ?

Opublikowano

do 90 i czekam az olej się podniesie

Opublikowano

Dasz radę podjechac na spota warszawskiego we wotek ?

Gość MorgothV8
Opublikowano

Turbina chodzi cały czas (napędzana jest spalinami), jak zaczyna być ją wyraźnie słychac to może to oznaczać coś złego a nie dobrego (może się np. kończyć)

Opublikowano

postaram się jeśli spot będzie w godzinach nie pracujących taki chudy wężyk mi spadł z zaworu dv założyłem nowy na vagu pokazało mi sie przekroczenie ciśnienia doładowania hmmm

Opublikowano

Podjedź koiniecznie we wtorek. BMW 2.0 powinno mieć problemy z rozpoznaniem jaka marka go zrobiła , a nie odwrotnie :confused4:

2.0 ma blisko 9sek do sety, a Ty 5.6 subtelna różnica.

Turbiny nawet jeżeli bardzo gwiżdzą mogą jeszcze polatać(co nie znaczy że są w dobrej kondycji) mam znajomego który nie słyszy kompletnie pracy silnika w S4 bo turbiny zagłuszają wszystko. Już przejechał 15 tys w ten sposób.. sam nie wiem jak , ale to fakt. U mnie gwizdanie turbin szybko skonczyło sie ich wymianą.[br]Dopisany: 16 Marzec 2008, 22:02 _________________________________________________A i jeszcze pytasz czy powinna ciągnącć do końca, do 6.5 tys powinien iść jak przecinak.

Opublikowano

to podjade we wtorek bo coś hyma jest nie halo

Opublikowano

No jesli masz problemy z bmw 2.0, ktore powinno objezdzac bez problemu lekko dlubniete 1.9TDI to napewno jest cos niehalo...

Opublikowano

To jutro upalam eSe i to nie swoją :decayed: gites fajosko!!!!!!!!!

Opublikowano

Norbi my chyba się widujemy czasami w Piastowie masz czerwoną czy srebrną?

Opublikowano

Nie wiem co to wyjdzie z tego upalania...najgorzej bedzie jak zamknięte DVłu nie upuszczały powietrza i ciśnienie waliło w wirniki turbin....

Norbiak upala swoje srebrne padło... :naughty:

Opublikowano

warto wymienić te dv na blow off?

Opublikowano

warto wymienić te dv na blow off?

ech widzę, że długa droga przed tobą...nigdy w życiu...

Opublikowano

dv dają większe ciśnienie? :mysli:

Opublikowano

Do naszych aut tylko DV żadne bovy... i nie chodzi o to żeby dawały ciśnienie bo torobi turbina ale żeby trzymały cisnienie :th: :>

Opublikowano

ok a może są jakieś lepsze zawory dv niż te co my mamy?

Opublikowano

Są dobre od Audi TT 225KM z koncówka 710N

lub Forge 007 - poszukaj po necie troche

ale w twoim przypadku jak nie DV to jednak turbawy...chociaz trzymam kciuki aby to DV były :th:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...