Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spadek temperatury płynu chłodzacego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

mam problem z temperaturą płynu chłodzącego

wymieniłem

płyn

termostat

czujnik

i dalej nie trzyma 90 stopni

jak jeżdżę do 70km/h to temperatura trzyma,tak 15-20 min i spadek

powyżej tej prędkości już spada tak 2, 3 mm od wskazania 90 stopni

w korku temperatura trzyma.

Nie mam już pomysłu płyn nie ubywa , oleju też nie przybywa.

Pany może coś jeszcze sprawdzić???

Opublikowano

Termostat wymieniony na ori?

No właśnie :?:

Czujnik tak samo :?:

Opublikowano

czujnik termostat ori kupione u sprawdzonego klubowicza TOM77

na vagu żadnych błędów nie pokazało

Opublikowano

TOM nie ma ORI części :cool1:

jedź do najbliższego ASO i kup ORI a nie zamienniki , zapewne zapodałeś termostat Wahler'a :rolleyes:

Opublikowano

TOM nie ma ORI części :cool1:

jedź do najbliższego ASO i kup ORI a nie zamienniki , zapewne zapodałeś termostat Wahler'a :rolleyes:

a co ten jest do d*py?

Opublikowano

a co ten jest do d*py?

No najwidoczniej :cool1:

Termostat i czujnik temp. kupujemy tylko i wyłącznie ORI w ASO ( było już to powiedziane nie raz , ale niestety niektórzy lubią kombinować )

Opublikowano

podepne sie :)

tez mam podobny problem ze spadajaca temperatura czujnik mam wymieniony na vagu brak bledow wiec czas na termostat

Czy moglby ktos napisac numer termostatu dla a4 2006 2,0 TDI BPW ?

Z gory dziekuje :)

Opublikowano

A zapytam jeszcze jak długo jeżdzicie zanim na liczniku pokaże 90 st

mi to zajmuje prawie 30 min to chyba za długo???

dziś sprawdzałem z kumplem na vagu i w g62 pokazał 87st , 90st ale też spadlo do 81st,

tem zew +2,5 st czy to normalne odczyty tak też macie ???

[br]Dopisany: 30 Listopad 2011, 22:27_________________________________________________wie ktoś jaki jest nr ori termostaty do 1.9???

Opublikowano

a co ten jest do d*py?

No najwidoczniej :cool1:

Termostat i czujnik temp. kupujemy tylko i wyłącznie ORI w ASO ( było już to powiedziane nie raz , ale niestety niektórzy lubią kombinować )

nie jest to regułą :wink4:

Opublikowano

a co ten jest do d*py?

No najwidoczniej :cool1:

Termostat i czujnik temp. kupujemy tylko i wyłącznie ORI w ASO ( było już to powiedziane nie raz , ale niestety niektórzy lubią kombinować )

nie jest to regułą :wink4:

stanley kupie u ciebie termostat do mnie ?

Opublikowano

a co ten jest do d*py?

No najwidoczniej :cool1:

Termostat i czujnik temp. kupujemy tylko i wyłącznie ORI w ASO ( było już to powiedziane nie raz , ale niestety niektórzy lubią kombinować )

nie jest to regułą :wink4:

stanley kupie u ciebie termostat do mnie ?

kupisz, ale nie wiem czy są na miejscu :wink4:

zadzwonię do Ciebie jutro

BTW

kumpel kupił termos w ASO i był lipny, kupił wahlera u TOMa i trzyma temp zaje*iście do dzisiaj ( i na VAGu, i na blacie)

Opublikowano

zapytam jeszcze jak długo jeżdzicie zanim na liczniku pokaże 90 st

mi to zajmuje prawie 30 min to chyba za długo???

dziś sprawdzałem z kumplem na vagu i w g62 pokazał 87st , 90st ale też spadlo do 81st,

tem zew +2,5 st czy to normalne odczyty tak też macie ???

[br]Dopisany: 30 Listopad 2011, 22:27_________________________________________________wie ktoś jaki jest nr ori termostaty do 1.9???

już Ci w sierpni pisałem, ale powtórzę ;)

044121113 Termostat

038121119B pierścień uszczeln.

u mnie osiągnięcie 90stopni to jakieś 6-10km spokojnej jazdy, przy tej pogodzie

Opublikowano

zapytam jeszcze jak długo jeżdzicie zanim na liczniku pokaże 90 st

mi to zajmuje prawie 30 min to chyba za długo???

dziś sprawdzałem z kumplem na vagu i w g62 pokazał 87st , 90st ale też spadlo do 81st,

tem zew +2,5 st czy to normalne odczyty tak też macie ???

[br]Dopisany: 30 Listopad 2011, 22:27_________________________________________________wie ktoś jaki jest nr ori termostaty do 1.9???

już Ci w sierpni pisałem, ale powtórzę ;)

044121113 Termostat

038121119B pierścień uszczeln.

u mnie osiągnięcie 90stopni to jakieś 6-10km spokojnej jazdy, przy tej pogodzie

u mnie jakieś 10-14km- może dlatego, że mam zaślepiony EGR lub też delikatniej jadę przy dogrzewaniu silnika ( 2300 obr/min nie przekraczam ) :wink4:

Opublikowano

u mnie jakieś 10-14km- może dlatego, że mam zaślepiony EGR lub też delikatniej jadę przy dogrzewaniu silnika ( 2300 obr/min nie przekraczam ) :wink4:

delikatniej się nie da ;) hehe

dochodzi kilka innych kwestii jak postój auta na dworze lub w garażu, ustawienie ogrzewania i nawiewu, ja mam na 19* i jednej kresce nawiewu zazwyczaj przy pierwszym ruszaniu

Opublikowano

zapytam jeszcze jak długo jeżdzicie zanim na liczniku pokaże 90 st

mi to zajmuje prawie 30 min to chyba za długo???

dziś sprawdzałem z kumplem na vagu i w g62 pokazał 87st , 90st ale też spadlo do 81st,

tem zew +2,5 st czy to normalne odczyty tak też macie ???

[br]Dopisany: 30 Listopad 2011, 22:27_________________________________________________wie ktoś jaki jest nr ori termostaty do 1.9???

już Ci w sierpni pisałem, ale powtórzę ;)

044121113 Termostat

038121119B pierścień uszczeln.

u mnie osiągnięcie 90stopni to jakieś 6-10km spokojnej jazdy, przy tej pogodzie

dzięki za przypominajke

za dużo masł i skleroza się wkradła [br]Dopisany: 01 Grudzień 2011, 00:03_________________________________________________i po wymianie ori termostat po 15 min 90st

za dlugo nie jeżdziłem i nie wiem czy pomogło sprawdzę przez weekend i dam znać

widziałem że poprzedni termostat przed wymiana na Watler też był wymieniony na Walthera więc poprzedni też by podróbką

Opublikowano

Jakby co to Wahler :cool1:

Teraz na ORI będzie wszystko ok :wink4:

Opublikowano

panowie nie pomogł :wallbash: :wallbash: :wallbash:

już brak mi sił

nie dawał mi to spokoju więc o 20 wsiadłem w Audi i ...

po 19 km 90st

do 25 km 90st potem spadek na grubość wskazówki ale po chwili znowu 90st

co 5km taka sama sytuacja spada na chwilę i się podnosi

przejechałem tak 92km ze stała prędkością 100kmh im dłużej jeździłem tym wskazówka dłużej przebywała poza 90st później co 2-3 km wskazówka spadała.

jak wróciłem do garażu macha w górę i otworzyłem korek od zbiorniczka ciśnienie nie sykło :mysli:

górny wąż gorący ale można trzymać

dolny zimny

co dziwne wentylator za***rdala słyszałem że wentylator przy niskich temperaturach nie powinien się włączać w zimie na dworze 4,5st.

i nie wiem teraz czy jest problem z wetylatorem ??? zobaczę na zimnym silniku

i druga sprawa gorsza może mam nieszczelny układ gdzieś się może dostawać powietrze.

Panowie miał ktoś podobny problem wymiana termostatu nie pomogło co robić dalej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...