Maxito Opublikowano 3 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2011 chyba skoczę na stacje kupie 5 l bezyny i spalę ten samochód żarcik spróbóję wyłóączyć klime bo podobno jak na klimi chodzi to wentylator lata cały czas idę grzebać dalej ...
benoos Opublikowano 3 Grudnia 2011 Opublikowano 3 Grudnia 2011 tak, ale nie na najwyższych obrotach, VAG jaką temperaturę pokazuje? dopiero po przekroczeniu 105 stopni powinien "zasuwać"
Maxito Opublikowano 3 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2011 więc 40 min w garażu i udało mi sie ustalić przy włączonej klinie wentylator się obraca nonstop po osiągnieciu 90 st włączyłem ogrewanie na hi i najwyzsze obroty dmuchawy temp spadła do 70st na wskazówkomirzu--- to chyba normalne ??? wąż górny hot dolny cieply więc termostat działa pytanie czy teraz jeździcie na włączonej klimie??? czy to może byc przyczyna spadku temp??? [br]Dopisany: 03 Grudzień 2011, 23:49_________________________________________________ tak, ale nie na najwyższych obrotach, VAG jaką temperaturę pokazuje? dopiero po przekroczeniu 105 stopni powinien "zasuwać" niestety nie mam vaga pod ręką więc nie sprawdzę odczytów jedynie tylko to co na "blacie"
stanley Opublikowano 3 Grudnia 2011 Opublikowano 3 Grudnia 2011 chyba skoczę na stacje kupie 5 l bezyny i spalę ten samochód żarcik spróbóję wyłóączyć klime bo podobno jak na klimi chodzi to wentylator lata cały czas idę grzebać dalej ... wskazowałoby to na czujnik temp. :gwizdanie: VAGowałeś dokładnie samochód na zimnym i ciepłym silniku ? [br]Dopisany: 03 Grudzień 2011, 23:54_________________________________________________ więc 40 min w garażu i udało mi sie ustalić przy włączonej klinie wentylator się obraca nonstop po osiągnieciu 90 st włączyłem ogrewanie na hi i najwyzsze obroty dmuchawy temp spadła do 70st na wskazówkomirzu--- to chyba normalne ??? wąż górny hot dolny cieply więc termostat działa pytanie czy teraz jeździcie na włączonej klimie??? czy to może byc przyczyna spadku temp??? [br]Dopisany: 03 Grudzień 2011, 23:49_________________________________________________ tak, ale nie na najwyższych obrotach, VAG jaką temperaturę pokazuje? dopiero po przekroczeniu 105 stopni powinien "zasuwać" niestety nie mam vaga pod ręką więc nie sprawdzę odczytów jedynie tylko to co na "blacie" Max, nie jestem szpecem, ale chyba czy klima włączona, czy nie, nie ma ona nic do tego....
Maxito Opublikowano 3 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2011 chyba skoczę na stacje kupie 5 l bezyny i spalę ten samochód żarcik spróbóję wyłóączyć klime bo podobno jak na klimi chodzi to wentylator lata cały czas idę grzebać dalej ... wskazowałoby to na czujnik temp. :gwizdanie: VAGowałeś dokładnie samochód na zimnym i ciepłym silniku ? [br]Dopisany: 03 Grudzień 2011, 23:54_________________________________________________ więc 40 min w garażu i udało mi sie ustalić przy włączonej klinie wentylator się obraca nonstop po osiągnieciu 90 st włączyłem ogrewanie na hi i najwyzsze obroty dmuchawy temp spadła do 70st na wskazówkomirzu--- to chyba normalne ??? wąż górny hot dolny cieply więc termostat działa pytanie czy teraz jeździcie na włączonej klimie??? czy to może byc przyczyna spadku temp??? [br]Dopisany: 03 Grudzień 2011, 23:49_________________________________________________ tak, ale nie na najwyższych obrotach, VAG jaką temperaturę pokazuje? dopiero po przekroczeniu 105 stopni powinien "zasuwać" niestety nie mam vaga pod ręką więc nie sprawdzę odczytów jedynie tylko to co na "blacie" Max, nie jestem szpecem, ale chyba czy klima włączona, czy nie, nie ma ona nic do tego.... nie wiem ??? może ma jakis wpływ wentylator wtedy chodzi i może schładza nie wim tak se tlumacze
tomek20stencel5 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Mówisz, że jak odkręciłeś korek to nic nie syknęło. Może wymień korek, czasami też mogłoby przez to chyba wariować.
benoos Opublikowano 4 Grudnia 2011 Opublikowano 4 Grudnia 2011 po osiągnieciu 90 st włączyłem ogrewanie na hi i najwyzsze obroty dmuchawy temp spadła do 70st na wskazówkomirzu--- to chyba normalne ??? taki zabieg wychładza silnik, stosuje to w busie jak mi rośnie temperatura w korku latem; w Audi po wymianie termostatu robiłem testy, pamiętam ,że w czasie jazdy na HI i nawiewach (to była zima) auto nabrało temperaturę i utrzymywało 90 stopni; może na postoju jest inaczej, chociaż teoretycznie silnik się mocniej grzeje, nie próbowałem szczerze mówiąc pytanie czy teraz jeździcie na włączonej klimie??? czy to może byc przyczyna spadku temp??? ja jeżdżę na ECON, spróbuj, ale nie sądzę żeby miało to taki wypływ na temepraturę
ROBERT Opublikowano 4 Grudnia 2011 Opublikowano 4 Grudnia 2011 po osiągnieciu 90 st włączyłem ogrewanie na hi i najwyzsze obroty dmuchawy temp spadła do 70st na wskazówkomirzu--- to chyba normalne ??? Podczas pracy na wolnych obrotach , tym bardziej w zimie , po włączeniu ogrzewania na HI ( a nawet wystarczy 24-26oC ) temp. będzie spadać ( tym bardziej w dieslu ) . Podczas jazdy temp. nie powinna praktycznie w ogóle spaść
tomek20stencel5 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Tak jest, na postoju silnik się grzeje o wiele mniej niż w czasie jazdy dlatego może spadać. Podłącz go pod vaga ustaw w środku powiedzmy 21-22C u przejedź się, nie powinno być wielkich odchyleń od 90C.
Maxito Opublikowano 4 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2011 dziś jadę do kumpla pożyczyć vaga to sprawdzę jak na wyłączonej klimie, podłącze po drodze i sprawdzę wskazania potem sprawdzę wskazania rano i się okaże czy to czujnik jeszcze mi bruździ[br]Dopisany: 04 Grudzień 2011, 13:05_________________________________________________ zapytam jeszcze jak długo jeżdzicie zanim na liczniku pokaże 90 st mi to zajmuje prawie 30 min to chyba za długo??? dziś sprawdzałem z kumplem na vagu i w g62 pokazał 87st , 90st ale też spadlo do 81st, tem zew +2,5 st czy to normalne odczyty tak też macie ??? [br]Dopisany: 30 Listopad 2011, 22:27_________________________________________________wie ktoś jaki jest nr ori termostaty do 1.9??? już Ci w sierpni pisałem, ale powtórzę 044121113 Termostat 038121119B pierścień uszczeln. u mnie osiągnięcie 90stopni to jakieś 6-10km spokojnej jazdy, przy tej pogodzie a masz może nr czyjnika temperatury???
ROBERT Opublikowano 4 Grudnia 2011 Opublikowano 4 Grudnia 2011 ...ustaw w środku powiedzmy 21-22C u przejedź się ... 22oC to najbardziej optymalne nastawienie temp. na klimatroniku ( najszybciej nagrzejesz w środku i jednocześnie silnik w miarę też szybko się zgrzeje ) a masz może nr czyjnika temperatury??? 059 919 501 A + N 903 168 02 ( oring )
Maxito Opublikowano 4 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2011 ...ustaw w środku powiedzmy 21-22C u przejedź się ... 22oC to najbardziej optymalne nastawienie temp. na klimatroniku ( najszybciej nagrzejesz w środku i jednocześnie silnik w miarę też szybko się zgrzeje ) a masz może nr czyjnika temperatury??? 059 919 501 A + N 903 168 02 ( oring ) ale nie jestem do końca przekonany czy jak wymienię ten czujnik wszystko wróci do normy wiem czy to pomoże obawiam się nieszczelności układu
ROBERT Opublikowano 4 Grudnia 2011 Opublikowano 4 Grudnia 2011 ale nie jestem do końca przekonany czy jak wymienię ten czujnik wszystko wróci do normy wiem czy to pomoże obawiam się nieszczelności układu Najpierw dokładnie sprawdź ten czujnik VCDSem , porównaj G2 z G62 na zimnym , na ciepłym , obserwuj wskazaniu jednego i drugiego podczas jazdy ( chodzi o to czy nie ma jakiś nagłych skoków temp. )
Maxito Opublikowano 4 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2011 no i mam Vaga 5053 od mometu jak go pożyczyłem podpiołem i wio 100 kmh wedlug tego waga temp na silniku poz.7 są 4 odczyty 75,59st brak 17,09st 83,69st licznik tylko jeden pomiar 81,00st jeżeli porownać go z odczytem z silnika w poz 4 to różnica jakieś 2,69st. na postaju z włączoną klimą podskoczył do 87st na silinku na liczniku 84 albo 3 zobaczę jutro rano na zimnym siśnienie w układzie jest bopo zgaszeniu silnika odkręciłem korek sykło i płyn się podniósł powiedzcie czy dobrze sprawdzam tą temp.??? SILNIK POZ 7 LICZNIK POZ 3
ROBERT Opublikowano 4 Grudnia 2011 Opublikowano 4 Grudnia 2011 G62 - 007 w silniku ; G2 - 003 w liczniku ( poz. 1 ) Ten "brak" i skok na 17oC między 75 a 83oC wg. mnie świadczy o uszkodzeniu czujnika ( sekcji ) G62 , sprawdź wtyczkę Ja na Twoim miejscu jeszcze podjechałbym do kogoś w pobliżu co ma VCDS/VAG i podczas jazdy poobserwował wskazania G62 i G2
Maxito Opublikowano 5 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2011 G62 - 007 w silniku ; G2 - 003 w liczniku ( poz. 1 ) Ten "brak" i skok na 17oC między 75 a 83oC wg. mnie świadczy o uszkodzeniu czujnika ( sekcji ) G62 , sprawdź wtyczkę Ja na Twoim miejscu jeszcze podjechałbym do kogoś w pobliżu co ma VCDS/VAG i podczas jazdy poobserwował wskazania G62 i G2 NIE NIE źle mnie zrozumiałeś w tym miejscu pokazuje jakieś 4 pomiary z różnych miejsc nie opisałem tego jako jeden lub z jednego miejsca podczas jazdy temperatura na vagu nie wskazywała jakichkolwiek skoków czy drastycznych spadków [br]Dopisany: 05 Grudzień 2011, 00:02_________________________________________________i pomiary poranne na zimnym silniku SILNIK POZ 7 16,19ST BRAK 18,89ST 18,89ST LICZNIK POZ 3 10,00ST jak myslicie różnica 8,89st to norma czy za dużo ??? nie wiem gdzie mam znalść informacje dotyczace jaka może być tolerancja kiedyś mi to kolega sprawdzał ale ja niesety jużnie pamietam może ktoś z was wie[br]Dopisany: 05 Grudzień 2011, 09:30_________________________________________________"jeżeli odczyt z G2 i G62 jest jednakowy - uszkodzeniu uległ termostat. jeżeli odczyt z G2 i G62 różni się - uszkodzeniu uległ jeden z tych czujników [zazwyczaj G2 i G62 są połączone ze sobą]." znalazłem coś takiego teraz niech mi wytlumaczy mądra głowa jak to rozumieć g2--83,69 g62--81 różne termostat ok czyjnik do wymiany ALE JAK GO WYMIENIE TO JAKIE BĘDZIE POKAZYWAL ODCZYTY ŻEBY BYŁO DOBRZ?????????????? jak beda takie same to termostat do wymiany??? nie kumam toku myślowego autora ????
tomek20stencel5 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Szczerze mówiąc to różnica 2C to moim zdaniem jeszcze nie tragedia i nie wskazuje na uszkodzenie czujnika. Jeżeli wskazania temperatury nie wariują - np. jest 85 a zaraz 50 czy 110, tylko stoją na równym poziomie to wydaje się, że czujnik jest ok. To wygląda bardziej na termostat, ale też już nie rozumiem zbytnio - wymieniłeś teraz na ten oryginał czy nie? Co do rozumowania to jest ok, bo jeżeli G2 i G62 pokazywałyby co innego (a pokazują mniej więcej to samo) to oznacza że termostat trzeba wymienić. Jeżeli byłaby duża rozbieżność pomiędzy G2 i G62 to oznaczałoby zielony czujnik do wymiany (bo w tym jednym czujniku, a właściwie jednej obudowie są czujniki G2 i G62). Jak nie wymieniłeś termostatu to on jest pierwszy na odstrzał, mi właśnie na to wygląda.
ROBERT Opublikowano 5 Grudnia 2011 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Czujnik temp. jest ok Termostat jest uszkodzony
stanley Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Czujnik temp. jest ok Termostat jest uszkodzony a niby wymieniał dwa dni temu na ori :gwizdanie:
tomek20stencel5 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 No właśnie to jest kurna najdziwniejsze...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się