Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spadek temperatury płynu chłodzacego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na pewno to ORI z ASO a nie z jakiegoś allegro itp. ?

Opublikowano

Panowie

czujnik zakupiłem w Aso NOMA2 Katowice za cazłe 116 pln

no porażka jakaś z tą temperaturą termostat nowy wymieniony w zeszłym tygodniu

czujnik jakieś 3 msc temu

co jeszcze może być nie tak

pomocy bo bańkę na benzynę już znalazłem :tongue4:

Opublikowano

Tylko jeszcze pytanie czy termostat ori z ASO? Jeżeli tak to ja bym do nich jechał i powiedział żeby go sobie w d*pę włożyli i wymienili na porządny a Tobie oddali kasę za fatygę.

Wymienią go , ale ... jak masz fakturkę/paragon od mechanika który go zakładał ( przypuszczam , że nie masz bo robiłeś to sam , albo gdzieś po "znajomości") + pismo/reklamację od tegoż mechanika ... ASO wtedy sprawdzi ten termostat czy rzeczywiście jest uszkodzony , jeżeli tak rzeczywiście jest to go wymienią , jeżeli nie , nie wymienią go i na dodatek pokryjesz wszystkie koszty "tego sprawdzenia" :rolleyes:

Tylko jeszcze pytanie czy termostat ori z ASO?

No właśnie :gwizdanie: ... a może jakiś z allegro , ze sklepu "Skoda" ( którego można kupić w cenie 30% ORI ASO VW/AUDI ) itp. ...

Opublikowano

pany chyba wiem gdzie kupiłem jak mówię że Autoryzowana Stacja Obsługi to tak jest.

termostat bym se darował jest nowy się otwiera trzyma sprawdzałem po wężach. się uczepiliście tego nieszczęsnego termostatu wszyscy wymien na ori z ASO będzie wskazówka stała jak gajowemu c**j i co ???

c**j nie stoi...

dobra nic konstruktywnego nikt tu nie wymyślił i nie wymiśli ja widzę.

trza jechać do jakiegos magika i może coś poradzi

dam znać co wybadał

narta :cool1:

Opublikowano

Magik Ci powie, że wszystko jest ok i tyle... Jeżeli czujnik jest ok, a wszystko na to wskazuje to oznacza termostat który się za szybko otwiera (mówisz, że sprawdzałeś, jak to robiłeś - lałeś wrzątku na niego i sprawdzałeś czy się otwiera czy z termometrem podgrzewałeś i otwierał się przy 87C?) innej opcji no niestety ale nie ma...

Opublikowano

dziś to już ten samochód przeszedł sam siebie

poszedłem do garażu rozgrzałem do 96st :> :> :>w ręku vag

jadę się przejechać

1 2 but 180 160 a temperatura spada 90...

80...

70..

60..

49 :shocked: :shocked: :shocked:

na wskaźniku wskazówka poszla spać

przed ruszeniem sprawdziłem wąż twardy jak skała

po powrocie macha do góry wąż u góry mięki i ciepły dolny też ciepły

mówie nosz k**wa mać co do c**ja

nie mam już sił

a termostatu nie sprawdzałem tym sposobem bo dowiedziałe się o tym jak go zamontowałem.

jest gorzej niż było ;( ;( ;( ;(

Opublikowano

Dziwne, bardzo dziwne. Ja bym cały czas obstawiał ten termostat, bo co innego by to miało być. Jeszcze zapytam - jak wygląda olej i płyn chłodzący, wszystko normalnie czy jest coś dziwnego?

Opublikowano

Termostat padnięty , ew. mogło się coś dostać do termostatu ( jakiś kawałek plastiku itp. ) i jest lekko otwarty cały czas

Opublikowano

Dziwne, bardzo dziwne. Ja bym cały czas obstawiał ten termostat, bo co innego by to miało być. Jeszcze zapytam - jak wygląda olej i płyn chłodzący, wszystko normalnie czy jest coś dziwnego?

płyna febi na takim od początku jeździłem za każdym razem dolekawa nowego jest czysty jak łza

w oleju nie zauważyłem żeby był jakiś inny

w sumie jest 1% że nogłem trafić na ciulaty termostat :confused4:[br]Dopisany: 06 Grudzień 2011, 23:08_________________________________________________jutro zadzwonię do Aso i zapytam czy jest szansa reklamować ten termostat,

sprawdzę termostaty które demontowałem woda gorącą i zobaczymy

piatek znowu w garażu masakra ale co zrobić :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Opublikowano

nie zazdroszczę, ja miałem bardzo podobne objawy przed wymianą termostatu, po wymianie bajka!

Sprawdź termostat w garażu na postoju, odpal auto i niech się rozgrzewa, dolny wąż powinien być cały czas zimny, dopiero przy temp 87 stopni termostat powinien sie otworzyć i dolny wąż robić ciepły. Jak zacznie szybciej tzn, że termostat za szybko otwiera, albo przepuszcza

Opublikowano

nie zazdroszczę, ja miałem bardzo podobne objawy przed wymianą termostatu, po wymianie bajka!

Sprawdź termostat w garażu na postoju, odpal auto i niech się rozgrzewa, dolny wąż powinien być cały czas zimny, dopiero przy temp 87 stopni termostat powinien sie otworzyć i dolny wąż robić ciepły. Jak zacznie szybciej tzn, że termostat za szybko otwiera, albo przepuszcza

sprawdzałem tak jak piszesz i otworzył się po 87 st

dziwne było wczoraj że przed wyjazdem było ciśnienie na wężach a po powrocie z przejażdzki węże flaki???

być może pompa wody mi nawala i nie robi ciśnienia

Opublikowano

to na razie bym zostawi ten termostat, bo wygląda na dobry

gdybyś miał padnięta pompę wody, to nie było by obiegu płynu chłodzącego, to myślę że silnik by się raczej przegrzewał niż wychładzał :mysli:

przypatrz się dobrze pompie wody i wszystkim wężom, kolankom, czujnikom itp w których krąży woda, czy nie masz nieszczelności, powinien zostawać biały osad po płynie

Opublikowano

dziś wieczorem musiałem na chwilę wyskoczyć wieć wsiadłemw Audi i przez całą drogę jazda ok 20 min wskazówkanie drgneła a temperatura na Vagu nie przekroczyło 40 st więc myślę że termostat się zaciłął :mysli:

bo węże oba i góra i dół ciepłe jednakowo

czy przyjną mi reklamację na ten termostat w aso ???

słyszałem że jak mechanik tego nie zrobi to mogę zapomnieć o zwrocie kasy lub wymianie

chyba że coś tam wpadło i go zblokowało :mysli:

Opublikowano

... czy przyjną mi reklamację na ten termostat w aso ???

... słyszałem że jak mechanik tego nie zrobi to mogę zapomnieć o zwrocie kasy lub wymianie

Musisz mieć reklamację od jakiegoś mechanika :wink4:

... więc myślę że termostat się zaciłął :mysli:

... chyba że coś tam wpadło i go zblokowało :mysli:

Dobrze kombinujesz :cool1: ... wyjmij go i zajrzyj , miałem taki przypadek

Opublikowano

dziś dwoniłem do ASO i ku mojemu zdziwieniu aso już zamówiło mi nowy termostat jutro mam go odebrać :decayed:

trochę na ściemniałem i obejdzie się bez przedstawiania rachunku z warsztatu :kox:

dowiedziałem się że gdybym miał fakturę to wymieniłi by mi to w gratisie na servisie w aso ciekawe :cool1:

nawet tak poszli na rękę że dosteje nowy bez konieczności zdawania go przy odbiorze mogę go zwrócić jak mi go wymienią u mechanika :wink4: :wink4:

więc jutro mnie znów czeka rozbiórka ale o tyledobrze że termostat jest otwarty więc i z bloku płyn zejdzie więc mniej bedę musiał dolewać

życzcie mi powodzenia bo jak znowu trafie na c**jowy termostat to se w łeb strzelę,

i oby nie okazało się że coś go zablokowało

Opublikowano

i

termostat zablokowany plastikiem z ktućca który trzyma termostat

krucieć ma wyłamane dwa zaczepy :wallbash: :wallbash: :wallbash:

jeden znalazłem drugi???? niewiadomo

muszę kupić teraz ten plastikowy krucieć wie ktoś w jaki sposób ma być zabudowany termostat w tym krućcu czy te zerwane zaczepy mają jakieś konkretne zadanie ?

pewnie tak skoro tam był

ma ktoś rysunek jak zabudować prawidłowo termostat w tym plastikowym krućcu żebym znowu nie spierdolił :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...