ROBERT Opublikowano 10 Grudnia 2011 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Mówiłem ( kiedyś miałem identyczny przypadek ) Musisz teraz kupić ten króciec , termostat jest właśnie tak jakby wkręcony w ten króciec , bolce się ułamały i jeden z nich zablokował termostat ... z ułamanymi bolcami też można założyć termostat ( ale będzie się przesuwał przy montażu i może późnej cieknąć , przede wszystkim będzie się przesuwał oring ) , oczywiście po wcześniejszy usunięciu tych kawałków plastiku z układu chłodzenia ( jeden masz , był w termostacie , a drugi przypuszczam jest jeszcze gdzieś w ukł. i prędzej czy później też dostanie się do termostatu ( chyba , ze jakoś go "znajdziesz" ) króciec 038 121 121 B ~ 36 zł w ASO
Maxito Opublikowano 10 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2011 krucieć wypieniony termostat zalożyłem znowu nowy ten co mi dali w aso i temperatura na vagu na silniku jakieś 83st -82st na liczniku 80st-79st na wzkaźniku w liczniku pokazuje 90st ale spada i się podnosi czyli termostat to już nie wieżę że jest j**nięty to już 3 termostat :wallbash: już brak mi sił jeszcze wynienie ten czujnik może on pokazuje zaniżone wartośći już nie wiem sam co robić
ROBERT Opublikowano 10 Grudnia 2011 Opublikowano 10 Grudnia 2011 krucieć wypieniony termostat zalożyłem znowu nowy ten co mi dali w aso i temperatura na vagu na silniku jakieś 83st -82st na liczniku 80st-79st na wzkaźniku w liczniku pokazuje 90st ale spada i się podnosi czyli termostat to już nie wieżę że jest j**nięty to już 3 termostat :wallbash: już brak mi sił jeszcze wynienie ten czujnik może on pokazuje zaniżone wartośći już nie wiem sam co robić Masz jakieś naprawdę kosmiczne problemy
Maxito Opublikowano 10 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2011 co zrobisz taka karma jak coś mi sie uda ustalić się podzielę ze spostrzeżeniamy
ROBERT Opublikowano 10 Grudnia 2011 Opublikowano 10 Grudnia 2011 termostat wymieniony , bez "dodatku" ???
tomek20stencel5 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Właśnie, może teraz termostat zablokował ten element króćca którego nie znalazłeś?
Maxito Opublikowano 11 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2011 ten kawałek już znalazłem w termostacie, przecież pisałem
tomek20stencel5 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Albo ja nie umiem czytać albo Tobie się coś myli, bo pisałeś, że były urwane 2 zaczepy, a znalazłeś 1, więc jak ten drugi krążył jeszcze w obiegu to mógł go znowu zablokować.
Maxito Opublikowano 12 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2011 czym się różni czujnik temp z aso a kupiony w sklepie z częściami ??? poza ceną jest jakis inny
tomek20stencel5 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Nie ori lubią czasem świrować, ale ja mam jakiś zamiennik za który dałem 43zł z oringiem i śmiga ok
ROBERT Opublikowano 12 Grudnia 2011 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Czujnik kup ORI , kupowanie zamiennika to loteria
benoos Opublikowano 13 Grudnia 2011 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Czujnik kup ORI , kupowanie zamiennika to loteria Popieram sam masz dobry przykład z termostatem, wydasz więcej w ASO, ale jakby było coś nie tak, to nie dość, że dostaniesz nowy, to może Ci jeszcze wymienią. Nie warto tracić nerwów i pieniędzy na zamienniki
Maxito Opublikowano 15 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2011 Panowie awaria usunięta :> :> :> czujnik temp pokazywał bzdury RÓŻNICA W ODCZYTACH OK 5ST gdzie sprawdzałem u kuzyna w takim samym silniku(1.9) różnica pomiędzy silnikiem a licznikiem wynosiła niecały stopień u mnie aż 5st. Dziś wymieniłem na ori i teraz wskazówka stoi jak wryta!!!!! POTWIERDZAM KUPUJCIE TYLKO W ASO ORYGINALNE TERMOSTATY I CZUJNIKI teraz już wiem że podróbki za 30 pln są gówno warte. Zaoszczędzisz na początku ale prędzej czy czy później i tak trzeba kupić ori jeśli chce się mieć spokój. U mnie w sumie wyszła wymiana jakieś 500 pln czujnik zamiennik 30 pln, ori 90 , temosaty jeden 30 ori 116 + paliwo na testy 200 pln. A mogłem zaoszczędzić, wyszło jak wyszło. Ehhhhhhhhh Nauczka na przyszłość i dla potomnych TERMOSTAT I CZUJNIK TYLKO ORI!!!!!!!!!!
pstan Opublikowano 18 Grudnia 2011 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Panowie pozwolę sobie odświeżyć temat i mam pytanie dotyczące B6stki 1.8t również wymieniłem czujnik temperatury jakieś 2misiące temu prawdopodobnie nie ori i też zaobserwowałem że wskazówka nie zawsze stoi na równych 90C lecz potrafi się opuścić o szerokość wskazówki i teraz czy ma to jakieś negatywne skutki? wymienić na ori ? dodam że nigdy nie było sytuacji typu że spadła jeszcze niżej. Dzięki za odpowiedź.
benoos Opublikowano 18 Grudnia 2011 Opublikowano 18 Grudnia 2011 najlepiej sprawdź VAGiem jaką temp. pokazuje, może czujnik jest OK, a termostat niedomaga
pstan Opublikowano 18 Grudnia 2011 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Termostat również został wymieniony w tym samym czasie ponieważ wywalał błędy i zakupiłem nowy w ASO koszt 370zł Czujnik temp wymieniłem z powodu problemów z odpalaniem powyżej powyżej 10 stopni auto odpalało za drugim razem (za pierwszym można było kręcić pół minuty i nic za drugim natomiast od strzała) teraz jak jest temperatura poniżej 10 stopni też od strzała ale jak już postoi np na jakimś parkingu podziemnym gdzie temperatura jest powyżej tych nieszczęsnych 10stopni to znowu za drugim i za hu*** nie wiem od czego tak ma i jak to rozwiązać
Maxito Opublikowano 19 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2011 Termostat również został wymieniony w tym samym czasie ponieważ wywalał błędy i zakupiłem nowy w ASO koszt 370zł Czujnik temp wymieniłem z powodu problemów z odpalaniem powyżej powyżej 10 stopni auto odpalało za drugim razem (za pierwszym można było kręcić pół minuty i nic za drugim natomiast od strzała) teraz jak jest temperatura poniżej 10 stopni też od strzała ale jak już postoi np na jakimś parkingu podziemnym gdzie temperatura jest powyżej tych nieszczęsnych 10stopni to znowu za drugim i za hu*** nie wiem od czego tak ma i jak to rozwiązać Ja bym zainwestowała w nowy czujnik, jeśli kupiłeś nie w Aso i dałeś 30pln to możesz go wypieprzyć. Wiem bo sam tak zrobiłem i pokazywał głupoty miałem podobne objawy wskazówka opadała poniżej 90st wymieniłem na ori z ASO i stoi dęba. Sprawdź sam- powodzenia. Termostat zostaw w spokoju tutaj wszyscy twierdzą że jak już temperatura spada to termostat do wymiany jak tak wymieniłem trzy termostaty !!! A problem tkwił w czujniku
pstan Opublikowano 19 Grudnia 2011 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Dzięki za odpowiedz , Termostatu nie będę ruszać natomiast czujnik zostanie wymieniony, jeszcze pytanie czy te odchylenie o 2mm wskazówki ma jakieś negatywne skutki?
Maxito Opublikowano 19 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2011 w moim przypadku miało ciepło zamiasta do kabiny szło na silnik który miał temp 90 więc mógł się przegrzać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się