mariomad Opublikowano 25 Listopada 2011 Opublikowano 25 Listopada 2011 silnik 1,9 tdi 90 KM szarpie oraz dymi ,po podłączenia VAG błąd 550 regulacja początku wtrysku jeżeli ktoś miał podobny problem prosił bym o porade
Sztomel Opublikowano 26 Listopada 2011 Opublikowano 26 Listopada 2011 Zrób zatem przy użyciu tego vaga log statyczny grypy 000 w trybie Basic Settings (na rozgrzanym silniku do temperatury roboczej - okolice 90*C) a następnie log dynamiczny grupy 000 i 004 (w zakresie od 1500 do 4200 na 3 biegu, w czasie logu w ww. zakresie obrotów pedał gazu ma być wciśnięty do oporu w podłogę). Problemów takich jest sporo ale nie wszystkie są identyczne - przyczyny mogą być różne : uszkodzony elektrozawór N108 w pompie wtryskowej, źle wyregulowany kąt wtrysku, powietrze w paliwie itd. Wpisz sobie w google hasło "błąd 00550" i czytaj wyświetlone posty.
mariomad Opublikowano 26 Listopada 2011 Autor Opublikowano 26 Listopada 2011 dzięki za porade,ale chciałem jeszcze zapytać czy przyczyna moze byc przytkany filtr paliwa ponieważ po odkręceniu było bardzo dużo brudu musiałem chyba zatankować brudne paliwo , wymieniłem filtr oraz przedmuchałem przewód paliwowy w kierunku do zbiornika i dotankowałem paliwo w innym CPN na razie zrobilem okolo 100 km i nie było szarpania ale to może być przypadek .Auto sprawdzałem VAG 4,7 nie mam doswiadczenia w sprawdzaniu dynamicznym chętnie jeśli mozna o tym bym poczytał ale nie wiem gdzie
Jey_Di Opublikowano 27 Listopada 2011 Opublikowano 27 Listopada 2011 Poczytaj tu : http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się