patryk10015 Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 Tak jak w temacie ostatnio sprawdzalem płyn we wspomaganiu i jest barwy pomarańczowej podchodzacej pod rdzawą co z tym zrobić do wymiany? bo z tego co wiem to istnieją tylko płyny czerwone i takie przezroczyste podchodzące pod zielony(orginalne) a mam niski stan i nie wiem co teraz dolać czy wymienić
wrclaguna Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 Masz wszystko w normie jak masz niski stan to wystarczy dolac tego ORI zielonego .
novwy Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 wymienić nie zaszkodzi bo jak nie wymieniałeś jeszcze to tylko na dobre może wyjść, z tego co się orientuję to powinien oryginalnie być zielony
Dev Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 wymiana na nowy, do tego radze umyc zbiorniczek benzyna ekstrakcyjną tutaj masz link do płynu: http://allegro.pl/oryginalny-g004000m2-vw-audi-plyn-do-wspomagania-i1958090139.html litr wystarczy
patryk10015 Opublikowano 29 Listopada 2011 Autor Opublikowano 29 Listopada 2011 zielonego to chyba nie należy dolewać jak ten jest pomarańczowy. Tez myslalem nad wymiana wiec jednak wymienie
Dev Opublikowano 29 Listopada 2011 Opublikowano 29 Listopada 2011 jest pomaranczowy bo juz jest wypracowany i wymaga wymiany na nowy co trzeba robic co 2 lata
A-rek Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 skoro płyn jest już rdzawy to za niedługo będziesz miał przekładnie do wymiany/regeneracji. rdza pochodzi napewno z wrzerów które są na ślimaku w maglu, a skoro są już wrzery to będą i przecieki
Dev Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 :polew: :polew: :polew: tyle w temacie, sorry Kolego ale klania sie tutaj znajomosc konstrukcji maglownicy radze ja zglebic aby w przyszlosci uniknac pisania podobnych glupot
patryk10015 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2011 ja jestem świeżak w tych sprawach bo dopiero co prawko mam rok i samochod rowniez cały czas się uczę[br]Dopisany: 03 Grudzień 2011, 13:53_________________________________________________no wiec plyn wymienilem na febi bo nie bylo mozliwosci dostania orginalu i dobrze zrobilem bo poprzedni jak wypuscilem to syf był a co do maglownicy to jest wporządku.
marzec39 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Mam dziwny luz na kole kierownicy jadac na wprost poruszajac kierownica w lewo w prawo delikatnie wyczuwam luz i auto nie reaguje na w starym seacie jest inaczej jest bardziej czuly na lekkie ruszenie kolem kierownicy nie wiem mam to auto od niedawna moze to tak ma byc prosze o pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się