perepeczek 0 Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Witam. W autku pojawia się ciągle błąd 550, nie przyspiesza tak jak trzeba, powyżej 3 tys czuć przerywanie. Kąt wtrysku ustawiony prawidłowo (ok 51), wężyki posprawdzane, test zaworu 108 zrobiony (silnik zmienia pracę podczas testu wykonawczego, jestem raczkujący w tym temacie, możliwe, że jest jakaś inna procedura). Wydaje mi się, że spalanie też się znacznie zwiększyło (zmieniłem miejsce zaopatrzenia w paliwko, więc do końca nie mogę stwierdzić czy paliwo nie było jakieś dziwne). Wklejam linki z logami dynamicznymi. W miarę możliwości proszę o jakieś podpowiedzi. Pozdrawiam. Marcin. Log (0 - 001) Log (1 - 003) Log (2 - 004) Log (3 - 008) Log (4 - 010) Log (5 - 013) Log (6 - 011) Log (7 - 000) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anderllh 0 Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 regulacja dynamicznego kąta umarła. zaworek N108 do czyszczenia/wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzmen 1 Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 zaworek N108 do czyszczenia wymiany. Filtr paliwa dawno wymieniany?- do sprawdzenia pompka zasilająca w pompie wtryskowej - nie wytwarza ciśnienia wewnętrznego , -się kończy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perepeczek 0 Opublikowano 29 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Filtr nie mam pojęcia kiedy był wymieniany, właśnie zamówiłem dzisiaj. Zacznę od najprostszej rzeczy, czyli filtra. Zastanawiam się tylko czy filtr paliwa może mieć tak drastyczny wpływ na regulację kąta wtrysku i fatalne przyspieszenie w całym zakresie obrotów?? Poza tym w vagu wg testu elementów wykonawczych przy n108 zmienia się praca silnika, teoretycznie działa. Zobaczę co się będzie działa po wymianie filtra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Może mieć.... zacznij od najprostszych rzeczy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukjar7 0 Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 dodam jeszcze ze to typowy log wariujacego wtr ster to trzeba tez wziac pod uwage Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 kabelkologia od N108 i wtrysku sterujacego do sprawdzenia ... to na poczatek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perepeczek 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Najprostsze rozwiązanie było wyjściem z sytuacji. Wymieniony filtr paliwa i autko nie do poznania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się