banditos3 Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 Moge podpiac sie pod temat i poprosic o analize kodow? Logi wykonane na AJM z wlaczonym zaplonem, bez zapalania motoru. VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 019 AN Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1301 Coding: 00002 Shop #: WSC 63251 4 Faults Found: 16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal P0322 - 35-00 - - 17564 - Manifold Pressure Sensor (G71): Open/Short to Ground P1156 - 35-10 - - - Intermittent 17569 - Manifold Temp Sensor (G72): Open or Short to Plus P1161 - 35-00 - - 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus P1256 - 35-00 - - Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 3B0 614 111 Component: ABS/ASR 5.3 FRONT D00 Coding: 00012 Shop #: WSC 06435 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 820 043 M Component: A4 KLIMAAUTOMAT D58 Coding: 00044 Shop #: WSC 63251 No fault code found. Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 920 980 J Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D12 Coding: 00440 Shop #: WSC 10001 XXXXXXXXXXXXXXXXX AUZ7Z0Y1646232 No fault code found. Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: Bitte Adress Component: e 17 eingeben No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error ocurred Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 862 257 E Component: CV-Pump, Alarm, RC D17 Coding: 15178 Shop #: WSC 63251 11 Faults Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - 01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side 35-00 - - 01372 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Passenger Side or Rear 35-00 - - 01374 - Alarm triggered by Terminal 15 35-00 - - 01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring 35-00 - - 01369 - Alarm triggered by Hood Switch 35-00 - - 01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch 35-00 - - 00991 - Interior Lights 28-00 - Short to B+ 00955 - Key 1 09-00 - Adaptation Limit Surpassed 00956 - Key 2 09-00 - Adaptation Limit Surpassed 01134 - Alarm Horn (H12) 76-10 - Terminal 30 missing - Intermittent Address 45 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 951 173 Component: Innenraumueberw. D03 Coding: 00102 Shop #: WSC 63251 6 Faults Found: 01403 - Glass-Break Sensors: Rear 36-10 - Open Circuit - Intermittent 01380 - Alarm triggered by Anti-Theft Sensor: Rear Left 35-00 - - 01381 - Alarm triggered by Anti-Theft Sensor: Rear Right 35-00 - - 01382 - Alarm triggered by Anti-Theft Sensor: Front Left 35-00 - - 01383 - Alarm triggered by Anti-Theft Sensor: Front Right 35-00 - - 01384 - Alarm triggered by Glass Breakage Sensor 35-00 - - Address 56 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 035 186 E Component: Radio 0001 Coding: 00201 Shop #: WSC 63251 No fault code found. End ------------------------------------------------------- Dzieki AVE
banditos3 Opublikowano 28 Listopada 2011 Autor Opublikowano 28 Listopada 2011 Znalazlem na forum informacje ze ten blad zawsze jest wyswietlany przy nie uruchomionym motorze. Mysle ze ma to sens. Kolo rozrzadu nie kreci sie, wiec nie moze wyslac zadnego impulsu czujnikowi. Czy sie myle?
przemik Opublikowano 29 Listopada 2011 Opublikowano 29 Listopada 2011 Wydzieliłem wątek bo się bałagan robi...
banditos3 Opublikowano 29 Listopada 2011 Autor Opublikowano 29 Listopada 2011 Dzieki za wydzielenie watku i za informacje;) Co teraz? Kasowac bledy, sprawdzic polaczenia wszystkich wywalonych czujnikow i skarowac jeszcze raz?
lukjar7 Opublikowano 29 Listopada 2011 Opublikowano 29 Listopada 2011 blad od halla pojawial sie zawsze w starych sterownikach od benzyn, nie dotyczy to diesli spradz kabelkologie od halla a jak jest ok, wymien czujnik
Sztomel Opublikowano 30 Listopada 2011 Opublikowano 30 Listopada 2011 Błędy w sterowniku silnika wskazują na to, że ktoś odpinał wtyczki od czujników i jeśli błędy nie dają się skasować to pewnie wtyczki wiszą luźno z G71/72 i G62 a G28 albo uszkodzony albo wisi sobie na wiązce w komorze silnika wykręcony z bloku albo kuna zrobiła sobie trochę miejsca na legowisko wygryzając wiązki.
banditos3 Opublikowano 30 Listopada 2011 Autor Opublikowano 30 Listopada 2011 Silnik nie odpala. Niektore czujniki byly faktycznie rozlanczane przy wymianie uszczelki pod glowica. Bledow jeszcze nie kasowalem.
Sztomel Opublikowano 30 Listopada 2011 Opublikowano 30 Listopada 2011 A no to podstawą jest je skasować zanim zamieści się temat bo trzeba najpierw zobaczyć czy się dadzą skasować wszystkie czy któreś zostaną a jeśli zostaną to które i wtedy pisać prośbę o pomoc a wcześniej jeszcze użyć wyszukiwarki google wpisując interesujący kod błędu i czytać co należy w takim przypadku sprawdzić.
banditos3 Opublikowano 30 Listopada 2011 Autor Opublikowano 30 Listopada 2011 Przyjme 200 :gwizdanie: za swa niefrasobliwosc i brak wiedzy Bledy dalo sie bez problemu skasowac. Nic nie wraca, niestety auta nadal nie moge odpalic;( PS. Motor zapala na samostarcie pryskanym bezposrednio w dolot. Wydaje mi sie ze problem tkwi w zasilaniu paliwa. Wtryski sprawdzone i wymyte w profesjonalnym warsztacie. Ustawione wg schematu: Dla nowego typu wtyczki: Cylinder Wymiar „a“ 1. 333,0 ± 0,8 mm 2. 245,0 ± 0,8 mm 3. 153,6 ± 0,8 mm 4. 65,6 ± 0,8 mm Wykrecone o 225 Organoleptycznie sprawdzono pompe paliwa (ta w baku) tzn podlaczylem bezposrednio + pod stopke bezpiecznika nr 28. Ps2. Jak sprawdzic czy przy odpalaniu listwa wtryskow zasilana jest paliwem?
Sztomel Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Np. zmierzyć ciśnienie paliwa na pompie tandem - jest w niej specjalne przyłącze do manometru, podać paliwo na pompę tandem z oddzielnego źródła z pominięciem filtra paliwa itd.
lukjar7 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 pryskasz i jak odpali to normalnie chodzi na ropie juz ? czy jak zabierzesz samostart to gasnie ?
banditos3 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2011 Dopuki pryskam samostartem - silnik chodzi. Nie pryskam -gasnie;( Bez samostartu, kreci ale nie odpala.
lukjar7 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 do sprawdzenia rozrzad i pompa tandemowa [br]Dopisany: 01 Grudzień 2011, 21:25_________________________________________________i sprawdz w logach czy jak krecisz rozrusznikiem czy liczy obroty
banditos3 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2011 Pytanie; 1. Gdzie wkrecamy manometr zeby sprawdzic pompe tandemowa i jakie cisnienie powinna osiagnac? 2. Gdzie pokaze sie info w VAGu ze komp liczy obroty? 3. Czy moge przeleciec VAGiem silnik podczas gdy motor bedzie chodzil zasilany samostartem? Pytam bo slyszalem ze nie jest wskazana dlugotrwala praca silnika na samostarcie. Dzieki za wskazowki. PS. Rozrzad zalozony tak samo jak przed naprawa- 100% pewnosci bo sam robilem.
lukjar7 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 no na samostarcie lepiej by nie chodzil zrob taK; zaplon on, polacz sie z silnikiek, bloki poom, grupa 01 go i w 1 polu masz obr, patrz na nie i krec rozrusznikiem, zobacz czy liczy obr
banditos3 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2011 16706 temu nie odpala Zgadza sie. Przyskrzynilem kabel od czujnika i dlatego nie bylo sygnalu. Czujnik wymieniony, autko odpalilo za pierwszym razem. Zdaje mi sie ze nawet ciszej chodzi -wtryski wykrecone o 225 PS. Sa dwa czujniki - dolny polozenia walu pod filtrem paliwa i Hella w glowicy.
lukjar7 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Złoża ropy za stodoła teraz moge zyczyc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się