Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Odp: [B5 AJM] Prośba o diagnozę


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Moge podpiac sie pod temat i poprosic o analize kodow?

Logi wykonane na AJM z wlaczonym zaplonem, bez zapalania motoru.

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 8D - Audi A4 B5

Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 019 AN

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1301

Coding: 00002

Shop #: WSC 63251

4 Faults Found:

16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal

P0322 - 35-00 - -

17564 - Manifold Pressure Sensor (G71): Open/Short to Ground

P1156 - 35-10 - - - Intermittent

17569 - Manifold Temp Sensor (G72): Open or Short to Plus

P1161 - 35-00 - -

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-00 - -

Readiness: N/A

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 3B0 614 111

Component: ABS/ASR 5.3 FRONT D00

Coding: 00012

Shop #: WSC 06435

No fault code found.

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 820 043 M

Component: A4 KLIMAAUTOMAT D58

Coding: 00044

Shop #: WSC 63251

No fault code found.

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 920 980 J

Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D12

Coding: 00440

Shop #: WSC 10001

XXXXXXXXXXXXXXXXX AUZ7Z0Y1646232

No fault code found.

Address 25 -------------------------------------------------------

Controller: Bitte Adress

Component: e 17 eingeben

No Faults Found

or DTCs not supported by controller

or a communication error ocurred

Address 35 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 862 257 E

Component: CV-Pump, Alarm, RC D17

Coding: 15178

Shop #: WSC 63251

11 Faults Found:

01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)

35-00 - -

01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side

35-00 - -

01372 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Passenger Side or Rear

35-00 - -

01374 - Alarm triggered by Terminal 15

35-00 - -

01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring

35-00 - -

01369 - Alarm triggered by Hood Switch

35-00 - -

01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch

35-00 - -

00991 - Interior Lights

28-00 - Short to B+

00955 - Key 1

09-00 - Adaptation Limit Surpassed

00956 - Key 2

09-00 - Adaptation Limit Surpassed

01134 - Alarm Horn (H12)

76-10 - Terminal 30 missing - Intermittent

Address 45 -------------------------------------------------------

Controller: 4B0 951 173

Component: Innenraumueberw. D03

Coding: 00102

Shop #: WSC 63251

6 Faults Found:

01403 - Glass-Break Sensors: Rear

36-10 - Open Circuit - Intermittent

01380 - Alarm triggered by Anti-Theft Sensor: Rear Left

35-00 - -

01381 - Alarm triggered by Anti-Theft Sensor: Rear Right

35-00 - -

01382 - Alarm triggered by Anti-Theft Sensor: Front Left

35-00 - -

01383 - Alarm triggered by Anti-Theft Sensor: Front Right

35-00 - -

01384 - Alarm triggered by Glass Breakage Sensor

35-00 - -

Address 56 -------------------------------------------------------

Controller: 4B0 035 186 E

Component: Radio 0001

Coding: 00201

Shop #: WSC 63251

No fault code found.

End -------------------------------------------------------

Dzieki

AVE

Opublikowano

16706 temu nie odpala

Opublikowano

Znalazlem na forum informacje ze ten blad zawsze jest wyswietlany przy nie uruchomionym motorze.

Mysle ze ma to sens.

Kolo rozrzadu nie kreci sie, wiec nie moze wyslac zadnego impulsu czujnikowi.

Czy sie myle?

Opublikowano

mylisz sie

Opublikowano

Wydzieliłem wątek bo się bałagan robi...

Opublikowano

Dzieki za wydzielenie watku i za informacje;)

Co teraz?

Kasowac bledy, sprawdzic polaczenia wszystkich wywalonych czujnikow i skarowac jeszcze raz?

Opublikowano

blad od halla pojawial sie zawsze w starych sterownikach od benzyn, nie dotyczy to diesli

spradz kabelkologie od halla a jak jest ok, wymien czujnik

Opublikowano

auto wogole odpala ?

Opublikowano

Błędy w sterowniku silnika wskazują na to, że ktoś odpinał wtyczki od czujników i jeśli błędy nie dają się skasować to pewnie wtyczki wiszą luźno z G71/72 i G62 a G28 albo uszkodzony albo wisi sobie na wiązce w komorze silnika wykręcony z bloku albo kuna zrobiła sobie trochę miejsca na legowisko wygryzając wiązki.

Opublikowano

A no to podstawą jest je skasować zanim zamieści się temat bo trzeba najpierw zobaczyć czy się dadzą skasować wszystkie czy któreś zostaną a jeśli zostaną to które i wtedy pisać prośbę o pomoc a wcześniej jeszcze użyć wyszukiwarki google wpisując interesujący kod błędu i czytać co należy w takim przypadku sprawdzić.

Opublikowano

Przyjme 200 :gwizdanie: za swa niefrasobliwosc i brak wiedzy :kox:

Bledy dalo sie bez problemu skasowac. Nic nie wraca, niestety auta nadal nie moge odpalic;(

PS. Motor zapala na samostarcie pryskanym bezposrednio w dolot.

Wydaje mi sie ze problem tkwi w zasilaniu paliwa.

Wtryski sprawdzone i wymyte w profesjonalnym warsztacie.

Ustawione wg schematu:

Dla nowego typu wtyczki:

Cylinder Wymiar „a“

1. 333,0 ± 0,8 mm

2. 245,0 ± 0,8 mm

3. 153,6 ± 0,8 mm

4. 65,6 ± 0,8 mm

Wykrecone o 225

Organoleptycznie sprawdzono pompe paliwa (ta w baku) tzn podlaczylem bezposrednio + pod stopke bezpiecznika nr 28.

Ps2. Jak sprawdzic czy przy odpalaniu listwa wtryskow zasilana jest paliwem?

Opublikowano

Np. zmierzyć ciśnienie paliwa na pompie tandem - jest w niej specjalne przyłącze do manometru, podać paliwo na pompę tandem z oddzielnego źródła z pominięciem filtra paliwa itd.

Opublikowano

pryskasz i jak odpali to normalnie chodzi na ropie juz ? czy jak zabierzesz samostart to gasnie ?

Opublikowano

do sprawdzenia rozrzad i pompa tandemowa :)[br]Dopisany: 01 Grudzień 2011, 21:25_________________________________________________i sprawdz w logach czy jak krecisz rozrusznikiem czy liczy obroty

Opublikowano

Pytanie;

1. Gdzie wkrecamy manometr zeby sprawdzic pompe tandemowa i jakie cisnienie powinna osiagnac?

2. Gdzie pokaze sie info w VAGu ze komp liczy obroty?

3. Czy moge przeleciec VAGiem silnik podczas gdy motor bedzie chodzil zasilany samostartem?

Pytam bo slyszalem ze nie jest wskazana dlugotrwala praca silnika na samostarcie.

Dzieki za wskazowki.

PS. Rozrzad zalozony tak samo jak przed naprawa- 100% pewnosci bo sam robilem.

Opublikowano

no na samostarcie lepiej by nie chodzil zrob taK;

zaplon on, polacz sie z silnikiek, bloki poom, grupa 01 go i w 1 polu masz obr, patrz na nie i krec rozrusznikiem, zobacz czy liczy obr

Opublikowano

16706 temu nie odpala

Zgadza sie.

Przyskrzynilem kabel od czujnika i dlatego nie bylo sygnalu.

Czujnik wymieniony, autko odpalilo za pierwszym razem.

Zdaje mi sie ze nawet ciszej chodzi -wtryski wykrecone o 225

PS. Sa dwa czujniki - dolny polozenia walu pod filtrem paliwa i Hella w glowicy.

Opublikowano

:good:

Złoża ropy za stodoła teraz moge zyczyc :polew:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...