hubusw Opublikowano 25 Października 2006 Opublikowano 25 Października 2006 Kupiłem z miesiąc tem a4 2,8 30v quattro , na poczatku wszystko ok. byłem z nim na kompie powymieniałem rozrząd filtry świece itd. Od 2 tyg. raz na jakiś czas kiedy odpalam zapala traci obroty gaśnie i już poźniej nie mogę go wogóle zpalaić. po dłuzszym kreceniu tak z 12 razy powoli dusząc sie zapali i przez pare dni wszystko wporzatku i z jakiś czas znów tylko za kazdym razem coraz ciężej zaplić. Zrobiłem analize spalin to co ma pięcio krotnie większe. Byłem w jedym warsztacie ale mi zbytnio nie pomogli. Jak myślicie? czy najpierw jechać do serwisu zdiagnozować przyczyne i wybrać się do innego warsztatu naprawić taniej ??
adadur Opublikowano 26 Października 2006 Opublikowano 26 Października 2006 Sama analiza spalin malo pamaga (zle spalanie to odrazu smrodkiem z rury się objawia). Koniecznie podepnij pod VAGa może nie w ASO (drogo!) ale w dobrym warsztacie spewnością mają (tylko uważaj bo z cena to różnie bywa), albo poszukaj kogoś z trójmiejsciego klubu Audi to za jakies piwko ci zdiagnozuje auto. Swoją droga fajny silniczek i napęd!!! ciekawe jak to jezdzi?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się