august Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Cześć, chciałbym sie zorientować jakie mam możliwości. Obecnie mam 1.6 adp z 95. Auto lubię, dobrze mi sie nim jeździ, ale trochę sie wyeksloatowało. Postanowiłem je wyremontować, założyć gaz i zostawić je sobie na następne kilka lat. Przed założeniem gazu chce wyremontować silnik. Niestety mam wyciek miedzy nim a skrzynią plus kilka innych nieszczelności. Koszty remontu mogą być wyższe niż kupienie nowej jednostki. Teraz pytanie: czy muszę wymienić na ADP, czy istnieje inny 1.6 który da się zamontować bez problemów, a będzie nowszy? Nie chcę większej pojemności, bo to mi wystarcza. Czy przy takim przeszczepie można dołożyć klimę. Dzięki za pomoc.
Samuray-X Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Klimę można założyć bez większego problemu, oprócz pewnego nakładu pracy oczywiście. Swapa na inny model ciut odradzam bo to sa sporo większe pieniądze niż normalna przekładka. Poza tym prawie zawsze występują potem problemy bo jednak coś zostało od starego motoru a jednak nie pasuje.
august Opublikowano 1 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2011 No właśnie. Tyle, że ADP jest stary, produkowany do '96. A taki ARM byłby 6 lat młodszy. Oczywiście to wszystko tylko teoria i pewnie jest tak jak mówisz. Nie ma co przesadzać, ale zawsze dobrze się zorientować w temacie.
august Opublikowano 9 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2011 Dzięki, ale musiałbym zmienić wszystko oprócz szyb i karoserii. Chcę zostać przy tanim i dobrym 1.6. Będę polował na dobre, gołe ADP lub jakieś ALZ z osprzętem (i klimą). W drugim przypadku pewnie warto kupic poliftowego Anglika. Będę kombinował.[br]Dopisany: 04 Grudzień 2011, 20:16_________________________________________________Po wstępnej diagnozie okazało się, że olej leci spod pokrywy zaworów, misy olejowej i przy rozrządzie. Z tyłu na szczęście nie. Zmierzyłem ciśnienie sprężania, wyszło po 15bar na każdym cylindrze. Postanowiłem wyremontować ten silnik. Powinno się udać.
tomek20stencel5 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Pff to tu nic do remontowania nie ma, wymienić tylko uszczelki i śmiga.
august Opublikowano 9 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2011 Nie, no trochę jest, ale faktycznie przed umyciem silnika wyglądało gorzej, bo olej był wszędzie.
bogdansky Opublikowano 10 Grudnia 2011 Opublikowano 10 Grudnia 2011 ale jak ma po 15 atm. ciśnienia na każdym cylindrze to jeszcze spokojnie pochodzi, nie ma co zmieniać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się