PiterA4 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Opublikowano 3 Grudnia 2011 koledzy ja mam pytanie bo dzis wymienilem w swoim afn termostat zakupiony w aso wraz z oringiem i odpowietrzylem autko i co sie okazuje:po przegonieniu autka temperatura na wskazniku stoi pionowo 90 na kanale 49-do 98...Na kanale 51-trzyma 90.....ale czuje ze waz od termostatu jest duzo chlodniejszy niz ten gorny chyba nie puszcza??? jakie jest wasze zdanie?prosze o pomoc [mod]Czy trudno wybrać z pola wyboru prefix jak zakładałeś wątek zamiast samemu coś kombinować - poprawiłem[/mod]
goldi Opublikowano 3 Grudnia 2011 Opublikowano 3 Grudnia 2011 rzadko sie zdarza żeby oryginalny termostat był wadliwy kanał 51 jak się nie mylę to jest temperatura oleju.Sprawdz po ilu kilometrach osiąga temperaturę 90 stopni przy włączonym ogrzewaniu tak na 21-23 stopnie jeśli około 7-10 kilometrów to jest ok
PiterA4 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2011 Nie macaj węży a swojego moge?? [br]Dopisany: 03 Grudzień 2011, 19:51_________________________________________________powiem tak w miescie trzyma 98 97 jak wyjade na trase i mu deptam to trzyma w granicach 95-97 dolny waz jest letni...
DeeJay_Kill Opublikowano 3 Grudnia 2011 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Kolego, wszystko powinno być w porządku (zakładam, że nie zamieniłeś stronami termostatu). Wskazanie temperatury może być lekko zawyżone (czujnik), natomiast diesel ogólnie emituje mniej ciepła od benzyny i dlatego nie puszcza dużego obiegu, gdy jeździsz normalnie:)
daras17 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Witam. Ja dzisiaj również wymieniłem termostat(silnik AJM ) i tak jak u ciebie temp podobne Wąż górny mam gorący po uzyskaniu temp około 90 stopni ale letni zaczął się robić przy temp 88(temp otwarcia termostatu 87 stopni) , dolny również chłodny.Myślę że jak termostat zaczyna się otwierać to płyn po prostu w niskich temperaturach zdąży się ochłodzić przez chłodnicę na tyle że wraca do silnika chłodny,dodam że u mnie jeden wentylator jest napędzany paskiem cały czas.Chłodnica jest w audi dość duża i daje radę Ważne że trzyma ci 90stopni :>
PiterA4 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2011 wlasnie i tego mi bylo trzeba :> pojechalem go przegonic i na piatym biegu trzymalem 3800obr jakby cos bylo nie tak toby sie zagotowal tak sadze :wink4:a trzyma temperature wiec na moje oko jest oki [br]Dopisany: 03 Grudzień 2011, 21:16_________________________________________________jeszcze raz dziekuje koledzy :notworthy: :>[br]Dopisany: 03 Grudzień 2011, 21:18_________________________________________________ Kolego, wszystko powinno być w porządku (zakładam, że nie zamieniłeś stronami termostatu). Wskazanie temperatury może być lekko zawyżone (czujnik), natomiast diesel ogólnie emituje mniej ciepła od benzyny i dlatego nie puszcza dużego obiegu, gdy jeździsz normalnie:) dokladnie zalorzylem tak jak na forum byla mowa;) to moj pierwszy diesel i wole zapytac niz jezdzic z zepsutym ukladem chlodzenia i go zajechac ;(
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się