Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVF] Czysta seria :)


seba1-2

Rekomendowane odpowiedzi

są drgania i nawet opisywałem to w jakimś wątku, jednomas to jednomas trzeba nauczyć się z nim współpracować bo jak żonka wsiada za stery to żadnego biegu nie może normalnie wrzucić, to znaczy czuć żabkę, ja tam ruszanie opanowałem drgania podczas jazdy są znikome, a podczas gaszenia czuć że silnik troszkę zatelepie :hi:

powiedz wiec jak ruszasz zeby Ci autem nie rzucalo, bo ja to czasami dostaje takiej padaczki ze boje sie ze sie silnik doslownie urwie od budy :wallbash: mysle nad wlozeniem calego dwumasa i sprzegla z awx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mysle nad wlozeniem calego dwumasa i sprzegla z awx

dwumas w AWX jest taki sam jak w AFN z tego co wiem :wink4:

różni się tylko tarcza i docisk, nie wiem jak jest z łożyskiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mysle nad wlozeniem calego dwumasa i sprzegla z awx

dwumas w AWX jest taki sam jak w AFN z tego co wiem :wink4:

różni się tylko tarcza i docisk, nie wiem jak jest z łożyskiem...

wiem, ale mam na "stanie" afnowskie i awx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ulep gotwy do strojenia z tym że mam jeszcze końcówki wtryskiwaczy do założenia ale chyba zrobię strojenie na tych gratach a ewentualnie jak będzie mało to wrzucę końcówki

po jeździe próbnej powiem tyle ma laga z dołu ale potem to ciągnie jak szalone a to jeszcze przed strojeniem... :kox:

aha dudi ja mam napinacz na rozrządzie sprężynowy więc zobaczymy jak będzie zachowywał się przy strojeniu

co do sprzęgła to mi przy ruszaniu zbytnio nie szarpie, a jeśli chodzi o jego wytrzymałość to będziemy widzieć po strojeniu, jeśli nie wydoli to się go wzmocni :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ulep gotwy do strojenia z tym że mam jeszcze końcówki wtryskiwaczy do założenia ale chyba zrobię strojenie na tych gratach a ewentualnie jak będzie mało to wrzucę końcówki

po jeździe próbnej powiem tyle ma laga z dołu ale potem to ciągnie jak szalone a to jeszcze przed strojeniem... :kox:

aha dudi ja mam napinacz na rozrządzie sprężynowy więc zobaczymy jak będzie zachowywał się przy strojeniu

co do sprzęgła to mi przy ruszaniu zbytnio nie szarpie, a jeśli chodzi o jego wytrzymałość to będziemy widzieć po strojeniu, jeśli nie wydoli to się go wzmocni :gwizdanie:

w jakie wartości celujesz? :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na tym setupie bedzie

- turbo CAHA

- przelot 2.5"

- końcówki wtrysków

- FMIC

także może pęknie :wink4:

pęknie, pęknie :good:

pięknie, pięknie :naughty:

to potem obowiązkowo, na Brzeskiego spota wpadaj :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na tym setupie bedzie

- turbo CAHA

- przelot 2.5"

- końcówki wtrysków

- FMIC

także może pęknie :wink4:

A co tam za koncowki wtryskow chcesz wymieniac :mysli: masz pompki AL czy cos innego :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dudi cos takiego

+ końcówki wtryskiwaczy Fratelli Bosio PP1043

podobno max ich wydajności wystarczy do wykrzesania około 250hp a ja mam pompowtryski bodajże AX

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dudi cos takiego

+ końcówki wtryskiwaczy Fratelli Bosio PP1043

podobno max ich wydajności wystarczy do wykrzesania około 250hp a ja mam pompowtryski bodajże AX

Liczysz na 250KM :cool1: ,powiem ci ze rozmawialem ostatnio z Rogalem na temat tych koncowek i powiedzial ze lepiej zainwestowac w nowe koncowki do AL-ek . A kiedy masz jakies strojenie , :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piotrek no w sumie u ciebie to ładnie słychać ale zastanawiam się nad jednym końcowym

dudi jak pisałem, ja liczę na max 200 bo chce tym autem jeszcze trochę pojeździć a jak wyjdzie to się okaże

co do strojenia to na razie auto nie ogarnięte więc z nikim się nie umawiałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak Cię objadę tylko tam przyjadę do Ciebie do mieściny :decayed::wink4:

Jedziesz po bandzie ładnie :good:[br]Dopisany: 12 Styczeń 2011, 16:47_________________________________________________

foto są nowe tylko akurat na nich lamp jeszcze nie było :tongue4:

zdjcie0320s.jpg

:sex:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Irku jest tam przejście z kolektora do turbiny, wygląda ono w ten sposób że na kolektor oraz na turbinę są wycięte dwie blachy o grubości 12mm, każda ma wzór odpowiedni danemu wyjściu, potem zostały wspawane szpilki do przykręcenia kolektora oraz turbiny, następnie po umiejscowieniu turbiny zostało to połapane dwie blachy do siebie, całość została zdemontowana, dociąłem brakujące przestrzenie z blachy i wyspawałem na zewnątrz i od środka, środek został wyszlifowany na gładko kamieniem

i chyba tyle [br]Dopisany: 06 Styczeń 2011, 17:00_________________________________________________kryzy.jpg

[br]Dopisany: 06 Styczeń 2011, 17:16_________________________________________________tak to mnie więcej wygląda patrząc od przodu

przejciewidokzprzodu.png

a tak patrząc mniej więcej od góry

widokzrry.png

Takiej przekladki jak w tym projekcie nie dalo sie zastosowac?

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=212459&page=5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panie Marcin nie da rady tak zrobić bo u mnie opierała by się już o podłużnice, jedynie taka opcja jak napisał jaro4444 z frezować kawałek wyjścia kolektora wydechowego i wspawać pod odpowiednim kątem wytoczoną flansze[br]Dopisany: 16 Styczeń 2011, 20:10_________________________________________________nowe fotosy w pierwszym poście do oceny :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...