Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Parujące lampy co zrobić? Jak się pozbyć pary? Audi po lifcie 1999r.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Potrzebne bedzie:

-woda destylowana

-smar najlepiej grafitowy

-wazelina

-szmatka

-piekarnik elektryczny

-silikon sanitarny najlepiej czarny

-płyn do szyb

Zaczne od wymontowania lampy a mianowcie gwiazdką T30 odkręcamy dwie śruby znajdujące się nad lampą, jest jeszcze jedna śrubka trzymająca reflektor w okolicach kierunku za lampą, dostać się do niej można przez ten otwór okrągły od góry przy śrubach mocujących błotnik. Zabieramy lampe do domu bądz warsztatu. Odpinamy zaślepki z tyłu lampy i wypinamy kostki z żarówek. Wyciągamy żarówki trzymając za czesci metalowe, wyciągamy postojówke przekrecamy silniczek od regulacji swiateł i wypinamy kable nastepnie lekko pod kontem w kierunku odbłysnika przechlamy silniczek. Powinno wyjść bez problemów. Następnie wziełem wode destylowaną i wlałem przez środkowy otwór nie lać na soczewke ani przez kierunkowskaz. Wody wlewamy około pół szklanik następnie lampe podnosimy na naszą głowę i ruszamy( spoglądając na piasek i brud) aby woda przelatywała z lewej do prawej nastepnie przechylamy lampe tak aby woda była ze strony kierunkowskazu i lekko przechylamy w gore wtedy wyleci ona do tylnej czesci lampy i tak kilka razy nastepnie nalezy wlac resztke wody z obudowy lampy ruszając lampą lewo prawo i tak robiłem trzy razy az nie pozbyłem sie całego brudu ktory był wewnątrz lampy. Potem włożyłem lampe do piekarnika na 150min w temperature około 70stopni (bez termoobiiegu) żeby wszystko odparpwało. Woda destylowana nie pozostawia zacieków. Lampie nic się nie stanie. Po wyjęciu włożyłem szmatke w obudowe by sprawdzic czy jest wszedzie sucho w zakamakach. Silikonem sanitarnym uszczelniamy boki lampy. W tym celu nalezy zdjąć gume która znajduje sie przy uchwytam montażowych do pasa przedniego nie urywamy tej częsci ktora jest przyklejona z boku lampy. Guma jest zaczepiona od wstony swiateł długich od takiej wypustki przy kloszy nastepnie jeszcze 2 z tułu przy zaczepach pasa przedniego. Uszczelniamy lampe miedzy kloszem a obudowa. Wystarczy troche nastepnie silikon popsikalem płynem do szyb i zebrałem palcem nadmiar silikonu. Możemy ak załatać również małe pęknięcia w obudowie. Silikon kupiłem czarny w leroy za 14zł. pod lampą znajduje sie okrągły biały plastki którego wyciągamy i myjemy powinno byc w nim troche błota, natepnie plastik szary z boku lampy wyciagamy i myjemy. ZMontujemy wszystko w odwrotnej kolejnosci czyli gume, silniczek, postojówke i zarówki. Gumy zaslepek przejechałem lekko wazeliną. Uszczelke od kierunkowskazu również. montujemy do samochodu. Ja pojechałem na regulacje lamp zapłaciłem 10zł. Po powrocie wziełem smar grafitowy może byc rownież wazelina choć ją po miesiącu woda może wypłukć i posmarowałem pokrętła od regulacji lamp i umyłem dokładnie klosze.

Pozdrawiam. Dawid

Do tego wszystkiego zrobiłem jeszcze polerke kloszy efekt jest super i nareszcie nastała jasność.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...