Ksiadz Opublikowano 11 Grudnia 2011 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Witam! Mam zagazowane autko. Było źle ustawione, troszkę mnie oszukiwało na paliwie (PB) i stało się... zgasł mi przed samą stacją, o 6 rano Zalałem mu sporą dawkę benzyny i tyle. Ale od tamtej pory, cały czas teraz bzyczy mi z tyłu, rczej pompa. Przy odpalaniu i przy jeździe już nawet. Czy mogła paść pompa od takiego czegoś? Była wymieniana rok temu, na nową.
grzemo Opublikowano 11 Grudnia 2011 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Jeśli jeżdżąc na lpg było niewiele pb w zbiorniku to pompka mogła się przegrzać. Raczej z tym niewiele się da zrobić, pozostaje wymiana choć czasami potrafi jeszcze długo pochodzić w takim stanie.
Ksiadz Opublikowano 11 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2011 No to niezła lipa. Bo to wycie i brzęczenie jest nieźle denerwujące. Heh. I zaś znowu następne koszta.
virus191 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Niektórzy robią osobne wyłączniki zasilania pompki w kabinie aby przedłużyć jej żywotność, może warto pomyśleć nad czymś takim.
Onkel Opublikowano 11 Grudnia 2011 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Niektórzy robią osobne wyłączniki zasilania pompki w kabinie aby przedłużyć jej żywotność, może warto pomyśleć nad czymś takim. Jest o tym oddzielny temat. Wszystko fajnie ale w sytuacji kiedy brakuje gazu auto gaśnie nawet przy instalacji sekwencyjnej. Więcej dla wtrysków też nie jest to najlepsze rozwiązanie.
grzes1150 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Opublikowano 11 Grudnia 2011 zassało cały syf z dna i teraz to trawi pompa albo przytkało filtr paliwa i pompa ma ciężkie życie :gwizdanie:
Ksiadz Opublikowano 11 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2011 No też właśnie tak myślałem. Jutro rozbiórka pompy i zobaczę co tam siedzi.
grzes1150 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Opublikowano 11 Grudnia 2011 jeszcze filterek paliwa do wymiany
Stolkien Opublikowano 11 Grudnia 2011 Opublikowano 11 Grudnia 2011 odpięcie pompki paliwa poskutkuje spadkiem ciśnienia na listwie wtryskowej benzyny, dalej ECU żeby poprawić mieszankę będzie wydłużał czasy wtrysków co skutecznie uniemożliwi Sterownikowi LPG ustalenie punktu wtrysku I bedzie PUPA Wiem bo przechodziłem przez to
Ksiadz Opublikowano 11 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2011 odpięcie pompki paliwa poskutkuje spadkiem ciśnienia na listwie wtryskowej benzyny, dalej ECU żeby poprawić mieszankę będzie wydłużał czasy wtrysków co skutecznie uniemożliwi Sterownikowi LPG ustalenie punktu wtrysku Czyli co sugerujesz, nie wypinać? Myślałem by wypiąć, przeczyścić i właśnie filtr paliwa do tego. Jak nie pomoże to nowa pompa. Ale jak to ma jeszcze spowodować kolejne problemy z gazem, to masakra
darkle Opublikowano 12 Grudnia 2011 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Dodatkowo, z tego co słyszałem po odcięciu pompki paliwa mogą cierpieć wtryski ponieważ nie są chłodzone przepływającym paliwkiem. Mam auta na gaz od 1999 roku i jeszcze nigdy nie miałem problemów z pompą paliwa. A mój samochód raczej nie spędzał nigdy czasu bezczynnie Podstawa to utrzymywać stan paliwa w zbiorniku, przynajmniej 1/4.
Onkel Opublikowano 12 Grudnia 2011 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Ja miałem tą samą sytuacje z pompą. Raz wyła raz nie. Wymieniłem filtr paliwa i niestety nie pomogło. Po wymianie pompy nastała cisza :>
Ksiadz Opublikowano 12 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2011 Pompa sprawdzona, czysto i działa bez problemu (raczej). Kupiłem filtr paliwa, bo tamten wygląda jakby nie był zmieniany od nowości, ale jeszcze nie zmieniłem bo taka pogoda, że masakra. Dziwne, bo jest jeden przewód (chyba ten co przelewa paliwo z jednej komory do drugiej) i jak się nim ruszy, to tak jakby on przenosił drgania na blachę, albo coś takiego. Bo jak go poruszać to raz się załancza to brzęczenie a raz nie. Chyba, że leci on do filtra i faktycznie, jak on zapchany i porusza się tym przewodem to jest różnica Jutro zmiana filtra
czaki22 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Opublikowano 14 Grudnia 2011 filtr masz z regulatorem ciśnienia 4 przewody paliwowe sa do filtra i z filtra, pompa ma 2, wej wyj, i nie ma zamienników poza chnami który założyłem i wywaliłem, dorwałem uzywaną orginalna
Onkel Opublikowano 14 Grudnia 2011 Opublikowano 14 Grudnia 2011 dorwałem uzywaną orginalna Ja też tak zrobiłem. Musisz szukać na aukcjach.
Ksiadz Opublikowano 17 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2011 Witam! Zmieniłem filtr. Auto się uspokoiło. Filtr nie zmieniony chyba był od nowości. Swoją drogą czy pompa nie powinna się załączyć przy otwieraniu drzwi kierowcy? Bo u mnie chyba tak nie robi.
Onkel Opublikowano 17 Grudnia 2011 Opublikowano 17 Grudnia 2011 W skodzie służbowej z 2010 roku tak jest. Załącza się po otworzeniu drzwi. W b6 dopiero po przekręceniu stacyjki.
Ksiadz Opublikowano 17 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2011 Ciekawe, bo nawet w golfie z 2000 roku było po otworzeniu drzwi, przynajmniej w tym co znajomek miał. Tak samo w dieslu, świece się nagrzewały. Ale skoro w B6 tak jest to cóż, chyba musi
gelus Opublikowano 18 Grudnia 2011 Opublikowano 18 Grudnia 2011 mialem ten sam problem, rok temu siadla mi pompa (mechanik meczyl auto na rezerwie i po msc padla) wymienilem na jakis zamiennik od bmw 750 (wklad sam, udalo mi sie dobrac wlasnie od tego modelu) teraz znow zaczyna mi wyc, wtedy na szybko wzialem obojetnie jakiej firmy potrzebowalem auto na teraz, posiadam a4 b6 3.0 ASN z quattro, orientujecie sie od czego mozna jeszcze spasowac pompke? lub jakiej firmy?
Ksiadz Opublikowano 19 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2011 No dobra, wymiana filterka pomogła, ale przy odpalaniu mam jeszcze ten denerwujący dzwięk. Zamieszczam filmik, możę ktoś coś skojarzy. I wiem, wiem, nie mam tylnej kanapy Nie ma tłumienia, ale nie o to chodzi FILMIK
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się