Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 ANB] ESP, ABS, czerwony wykrzyknik.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Podczas jazdy, gdy dodam gazu zapala mi się czerwony wykrzyknik poprzedzony trzema sygnałami oraz ABS i ESP, w tym samym momencie spadają obroty, wszystko gaśnie i tak jakby na chwilę ze wszystkiego odcięło prąd po czym wszystko wraca do normy. Dodam, że wymieniałem dwa przeguby zewnętrzne LOBRO i jeden czujnik ABSu Bocha z przodu, nowe świece, nowy aku i nowy płyn hamulcowy ATE.

Co to być???????

Opublikowano

Podłączę się.

Niedawno wymiana przegubu= ruszanie czujnika ABS

Podczas hamowania (toczenie się - 5km/h) na nieutwardzonej nawierzchni mignął wykrzyknik.

Czy to zadziałał ABS?

Opublikowano

Podłączę się.

Niedawno wymiana przegubu= ruszanie czujnika ABS

Podczas hamowania (toczenie się - 5km/h) na nieutwardzonej nawierzchni mignął wykrzyknik.

Czy to zadziałał ABS?

Nie potrzebnie ruszałeś czujnik, to nie jest konieczne aby wymienić przegub.

A ten wykrzyknik? Mało płynu hamulcowego, albo słaby aku. O Twojej przypadłości jest wiele na forum.

Nie odbierz mnie źle, ale niepotrzebnie się podpiąłeś, to nie ten wątek... Znajdziesz odpowiedzi na swój problem używając :szukaj: Pozdrawiam. [br]Dopisany: 12 Grudzień 2011, 10:19_________________________________________________

Podczas jazdy, gdy dodam gazu zapala mi się czerwony wykrzyknik poprzedzony trzema sygnałami oraz ABS i ESP, w tym samym momencie spadają obroty, wszystko gaśnie i tak jakby na chwilę ze wszystkiego odcięło prąd po czym wszystko wraca do normy. Dodam, że wymieniałem dwa przeguby zewnętrzne LOBRO i jeden czujnik ABSu Bocha z przodu, nowe świece, nowy aku i nowy płyn hamulcowy ATE.

Co to być???????

Wie ktoś coś???[br]Dopisany: 12 Grudzień 2011, 10:21_________________________________________________Nikt nic nie wie???

[br]Dopisany: 13 Grudzień 2011, 16:12_________________________________________________Podobno jest błąd komunikacji i do wymiany lub regeneracji będzie sterownik ABS... [br]Dopisany: 13 Grudzień 2011, 18:23_________________________________________________Dzięki za podpowiedzi. :confused4:

Opublikowano

a co vag na to wszystko?

Opublikowano

Szczerze? To mam zjebanego mechanika, bo nie chciał za dużo powiedzieć i dlatego też szukam kogoś dobrego (założyłem wątek w układzie elektrycznym).

Powiedział mi, że jest błąd komunikacji, ale gdzie, w czym, co i jak to już nie powiedział. Zapewne gdzieś grzebał w układzie hamulcowym, bo palił mi się ABS i ESP + czerwony wykrzyknik. Kodów błędów mi nie podał, bo rzekomo zajęty był - porostu się chu... nie zna. :confused4:

Opublikowano

no to podjedz gdzieś na spota, pogadaj z chłopakami z Wawy i podepną vaga, jak nie masz :wink4:

Opublikowano

Jak masz brak komunikacji ze sterownikiem abs - ów to proste rozwiązanie . Wyciągasz sterownik - rozcinasz obudowę - lutujesz masę - dobrze widoczna bo to są 2 najgrubsze druty stalowe , ja je usuwam i podpinam w inne miejsce - kleisz obudowę silikonem - składasz i masz banana na twarzy .

Krzysiek[br]Dopisany: 20 Grudzień 2011, 23:34_________________________________________________I to jest jedyne słuszne rozwiązanie , bo uratowałem już kilka audiczek w ten sposób od śmierci . W tamtym tygodniu trafiłem a6 z tym objawem . Na stole operacja trwa ok 10-15 minut . Średnio inteligentna małpa dałaby sobie radę :)

Opublikowano

no to podjedz gdzieś na spota, pogadaj z chłopakami z Wawy i podepną vaga, jak nie masz :wink4:

Ok ok, dzięki za radę.

[br]Dopisany: 21 Grudzień 2011, 10:47_________________________________________________

Jak masz brak komunikacji ze sterownikiem abs - ów to proste rozwiązanie . Wyciągasz sterownik - rozcinasz obudowę - lutujesz masę - dobrze widoczna bo to są 2 najgrubsze druty stalowe , ja je usuwam i podpinam w inne miejsce - kleisz obudowę silikonem - składasz i masz banana na twarzy .

Krzysiek[br]Dopisany: 20 Grudzień 2011, 23:34_________________________________________________I to jest jedyne słuszne rozwiązanie , bo uratowałem już kilka audiczek w ten sposób od śmierci . W tamtym tygodniu trafiłem a6 z tym objawem . Na stole operacja trwa ok 10-15 minut . Średnio inteligentna małpa dałaby sobie radę :)

Chodzi Ci o te dwa druciki grubości niby włosa? Co tak wszyscy narzekają, że trudno to zrobić, bo np topią im sie te druciki przy lutownicy? :)[br]Dopisany: 21 Grudzień 2011, 10:50_________________________________________________

bo to są 2 najgrubsze druty stalowe , ja je usuwam i podpinam w inne miejsce

w które miejsce je podpinasz??? można wogóle wymienic te druty na inne np grubsze lub mocniejsze?

Opublikowano

te dwa druty wywalasz . lutujesz w inne miejsce - daj mi fotkę w dobrej rozdzielczości to zaznaczę miejsce . druty ciężko przylutować więc dlatego lutuję w inne miejsce .

krzysiek

Opublikowano

Większego szukaj zdjęcia , żeby było widać wszystkie elementy , bo lutuję od złącza w miejsce po przeciwnej stronie płytki .

Krzysiek

Opublikowano
Podczas jazdy, gdy dodam gazu zapala mi się czerwony wykrzyknik poprzedzony trzema sygnałami oraz ABS i ESP, w tym samym momencie spadają obroty, wszystko gaśnie i tak jakby na chwilę ze wszystkiego odcięło prąd po czym wszystko wraca do normy. Dodam, że wymieniałem dwa przeguby zewnętrzne LOBRO i jeden czujnik ABSu Bocha z przodu, nowe świece, nowy aku i nowy płyn hamulcowy ATE.

Co to być???????

Sprawa rozwiązana: przepalił się przewód przy aku na plusowej klemie - podczas drgań stykał lub nie i to było powodem owej dolegliwości - poprostu odcinało prąd. Dałem nowe klemy i nowe przewody i jest gitarrra. Temat można zamknąć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...