freeman99 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Witam serdecznie, Mam następujący problem w a4 1.6: Auto na co dzień jeździ na gazie stag 4. Odpalanie odbywa się na benzynie. Pojawił się problem z odpalaniem po dłuższym postoju. Po analizie układu okazało się, że pompa paliwa nie pompuje po przekręceniu kluczyka. Sprawdzony został przekaźnik który jest sprawny, za pomocą vaga możemy uruchomić pompę w trybie testowym i e tym przypadku do przekaźnika idzie prąd sterujący. Czy ze stacyjki powinien iść sygnał do komputera który steruje pracą pompy? Czy posiada ktoś schemat tego układu elektrycznego lub zna zasadę jego pracy??
ranyjulek Opublikowano 13 Grudnia 2011 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Co prawda nie jestem biegły w temacie elektryki, ale wydaje mi się, że w każdym aucie, po przekręceniu kluczyka, ze stacyjki powinien iść prąd, który na moment uruchomi pompę paliwa. Może wystarczy zmienić tylko kostkę stacyjki?
freeman99 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2011 Ciekawy pomysł, dodam tylko, że auto na benzynie jak i na gazie jeździ bez problemu, jedyny problem to odpalanie po dłuższym postoju i brak pracy pompki pom przekręceniu stacyjki za każdym razem;/ może ktoś już spotkał się z takim przypadkiem??
Goofer Opublikowano 15 Grudnia 2011 Opublikowano 15 Grudnia 2011 W naszych b5 pompka paliwa zaczyna dopiero chodzić jak kręcimy rozrusznikiem, każdy to potwierdzi. Niestety nie jest tak jak piszesz, po zapłonie pompka nie pracuje. W moim przypadku kiedy ciężko palił pompka podawała zbyt niskie ciśnienie, powinno być 4 bary, także w pierwszej kolejności pompka. Prąd możesz sprawdzić w bagażniku, odpinasz kostkę pod podłogą bagaznika, jedna osoba kręci rozrusznikiem, druga siedzi z miernikiem przy kostce.
denveco Opublikowano 16 Grudnia 2011 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Ja mam dokladnie ten sam problem, auto zgaslo na srodku skrzyzowania a wygladalo to tak jak by mu brakowalo paliwa. I za cholere nie chce odpalic (bo go nie dostaje). Za kazdym razem przy przekrecaniu kluczyka w pozycje zaplon slychac bylo prace pompki przez okolo 3 sekundy (tak jakby podawala paliwo do przewodow ktore np sie cofnelo czesciowo do baku) po czym przestala pracowac, wtedy krecilem rozrusznikiem i popka dalej byla slyszalna w mniejszym stopniu. Teraz po przekreceniu stacyjki w pozycji zaplon slychac przekaznik ale nie slychac pracy pompki. Bezpiecznik jest caly ale mimo wszystko profilaktycznie wymienilem na nowy i dalej nic. Kolega wyzej napisal ze jedna osoba kreci a druga miernikiem sprawdza napiecie w bagazniku. no ok to wtedy pokaze nam czy podaje nam prad do pompki. A ja bym chcial tez sprawdzic dzialanie pompki i jak mam to zrobic by miec 100% pewnosci ze ona zyje czy tez juz wyciagnela kopyta?? Dzwoniac do sklepu by zorientowac sie o dostepnosci i kosztach pompki powiedzialem o swojej przypadlosci. Gosc mowil ze moze byc cos nie tak jakims czujnikiem polozeniana walu czy cos takiego. Nie wiem tylko co to ma wspolnego z praca pompki przy zaplonie auta.
MATIUS Opublikowano 16 Grudnia 2011 Opublikowano 16 Grudnia 2011 mi jak padała pompka to zorbiłem taki test jedna osoba kręci ty odpinasz np węża przy filtrze i patrzysz czy daje paliwo.... powinno sikać aż miło... jęśli nie będzie leciało to uderzaj w dolną część zbiornika paliwa... szczotki będą dosawać rezoanans... i może załapią .... ja tak zrobiłem i udało mi się odpalić auto a potem przełączyło się na gaz... jak byłem w trasie Padła pompa.... starą wyjołem i na krutko pod aku i też nie podawała jak ją nawałałem sróbokrętem to coś tam psikało... Po wymianie Na nową bosch 200zł Hula aż miło
freeman99 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2011 Hmm to już sam nie wiem czy powinno podawać paliwo podczas przekręcenia zapłonu czy nie;/ Jeśli chodzi o błędy to odczytałem błąd czujnika Halla, ale nie wydaje mi się żeby on miał wpływ na opisaną przeze mnie przypadłość. Czy za pomocą vaga sprawdzę ciśnienie paliwa z jakim podaje pompa?? Dzisiaj przeanalizuje wszystkie grupy i może coś z tego uda się wywnioskować mądrego.
zbylo22 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Kolego jesli pompa ci nie pompuje z momentem krecenia rozrusznikiem to cos z nią jest nie tak lub z jej zasilaniem..........pompa zaczyna pracowac z chwila rozruchu silnika....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się