Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFB] Proszę O pomoc w Analize Logow


BizoOn

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Przejrzałem już wszystkie możliwe tematy i dalej nie mogę znaleźć odpowiedzi ...

Mianowicie posiadam Audi A4 2.5 TDI 150

Problem wygląda następująco, na vag'u wywala mi błąd 550

Auto nie kopci, nie faluje na obrotach, silnik pracuję równo,

ale nie ma mocy na 5,6 biegu.. A 3,4 ciągną ale nie do końca

Ale gdy jadę na 4 wbijam 5 dochodzi do 2200 obrotów i koniec ale jak

puszcze gaz wcisnę sprzęgło, obroty spadną do 1 i ponownie dodam gazu dalej na 5

wtedy ciągnie do końca i tak samo jest z 4 i 6

W czym może tkwić problem ?? Bo wydaję mi się że gdyby pompa była padnięta to już wcale nie

ciągnąłby...

Udało mi się zrobić coś takiego

scaled.php?server=502&filename=xxxjvx.jpg&res=medium

004wh.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrob logi statyczne, 000, 001

logi bassic setinngs - 004.

Początek i dawka są regulowane poprzez sterownik , zależy czy masz wbudowany sterownik z pompą czy osobny. tam leży przyczyna zazwyczaj. Musisz sprawdzić sygnał z czujnika obrotu w pompie na jego podstawie sterownik określa położenie wałka pompy i przestawiacza wtrysku.

Czy ost. nikt nic nie robil przy rozrządzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd był robiony jakieś 40 tyś temu. Zaraz zrobię 000 i 001[br]Dopisany: 12 Grudzień 2011, 16:17_________________________________________________001

001vjt.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi wykonane na zimnym silniku... czyli zle.

Rozgrzej na maxa motor i zaloguj VAG iem

Statyczne - 000,001,004,007,013,014 i 018

Statyczne w trybie Basic Settings - 000, 004

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że on się nie chce za ch** zagrzać, termostat jest raczej padnięty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to juz wiesz od czego masz zacząć robote przy aucie. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to juz wiesz od czego masz zacząć robote przy aucie. :)

zdajesz sobie sprawe gdzie tam jest termostat ? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdajesz sobie sprawe gdzie tam jest termostat

Tzn. ze dostep trudny... hmm no to niech nie wymienia - w sumie 60* jak na TDi wystarczy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zasłoń cała chłodnice i sie przejedz do zlogowania powinno wystarczyc

ale i tak trzeba rozbierac cały przód :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdajesz sobie sprawe gdzie tam jest termostat

Tzn. ze dostep trudny... hmm no to niech nie wymienia - w sumie 60* jak na TDi wystarczy...

Fakt dostęp trudny, ale trzeba to zrobić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdajesz sobie sprawe gdzie tam jest termostat

Tzn. ze dostep trudny... hmm no to niech nie wymienia - w sumie 60* jak na TDi wystarczy...

Fakt dostęp trudny, ale trzeba to zrobić

Ja jak miałem 2,5 to po 1szym rozpięciu pasa do alternatora nie dałem się już, za drugim razem wymieniłem wszystko z rozrządem, hydraulikę ect... i 5 rok jeździ (a teraz u nast. klubowicza) bez rozpinek ;)

To taka moja mała rada, przeanalizuj sobie że np. alternator w którym będziesz musiał zrobić szczotki (taka ich pięta achillesowa), spotka Cię taka sama przyjemność co teraz po termostacie z tym, że przy wymianie termostatu normalnie rozpinasz/zdejmujesz pasek rozrządu którego nie powinno się po raz drugi zakładać (sztuka każe wymienić)...a zeby normalnie go zmienić/ zregenerować alternator trzeba zdjąć pas przedni, o płukaniu ukł. chlodzenia w V6 też bym nie zapominał sred. co 4lata.

Następna sprawa jeżeli znajdziesz mechanika* o drobnych dłoniach ;), który potrafi wymienić termo bez rozpinania to da się zrobić, nie ma sensu sciągać rozrządu - 2 osoby spokojnie poradzą sobie z wymianą bez rozpinania pasków ...

*mechanika, który jest w okolicy i zna 2,5, a nie twierdzi że zna, lub znajdziesz w "polecanych"

temat wałkowany od X lat.

http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=91194 czytać !

pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za szeroką odpowiedz.. Sprawa termostatu nie jest mi obca w 2.5 i tak jak mówisz przydałoby się również zając rozrządem tym bardziej że jest już jego pora.. Jednak problem tkwi w dziwnym zachowaniu auta, braku mocy itp..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykonywanie logów przy tej temperaturze mija się z celem... naprawde nie da sie dogrzac tego auta bardziej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Max Temp jaką udało mi się uzyskać to około 75 ;/[br]Dopisany: 13 Grudzień 2011, 19:03_________________________________________________Witam Ponownie

Uporałem się z Termostatem ...

Zagrzałem auto i ponownie zrobiłem logi

scaled.php?server=12&filename=001002004.jpg&res=medium

scaled.php?server=833&filename=004013014.jpg&res=medium

Po wymianie termostatu, autko ma jakby mniej mocy, pomijając to że dalej mocy nie ma wcale na większych obrotach i 5 6 biegu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapłon jest w kosmosie... do regulacji...

Coś więcej możesz powiedzieć czy tylko o zapłonie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyreguluj zapłon i zrob

Statyczne - 000,001,003,004,007,013,014 i 018

Statyczne BS - 000,003,004,011

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...