Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Szyba przednia w aucie Audi A4


Narwana

Rekomendowane odpowiedzi

narzucę małą poprawkę koleżanko:) ten obieg to gdzie to zobaczyć bo jak mówicie to sie tak troszkę nie orientuje:)

albo od środka za schowkiem przy nogach pasażera albo pod maska jak wyjmiesz filtr kabinowy to zobaczysz te klapę. Powinna się poruszać przy przełaczaniu na obieg wewnetrzny i zewnetrzny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj sorki mój błąd :embarrassed::decayed: a co do temaciku to nie są to żadne obiegi zamkkniete ani filtr kabinowy tylko bankowo to bedzie nieszczelność miałem to wiem jak to wyglada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj sorki mój błąd :embarrassed::decayed: a co do temaciku to nie są to żadne obiegi zamkkniete ani filtr kabinowy tylko bankowo to bedzie nieszczelność miałem to wiem jak to wyglada

tak i zawsze jest ta sama przyczyna :bag:

Jakby tak było to mechanicy by nie mieli co robic :doh1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj sorki mój błąd :embarrassed::decayed: a co do temaciku to nie są to żadne obiegi zamkkniete ani filtr kabinowy tylko bankowo to bedzie nieszczelność miałem to wiem jak to wyglada

tak i zawsze jest ta sama przyczyna :bag:

Jakby tak było to mechanicy by nie mieli co robic :doh1:

zobacz filtr kabinowy wymieniony, filtr kabinowy wymieniny, wilgoci w aucie nie ma jest sprawdzane na bieżąco obieg zamkniety odpada bo jestem przekonany że przez to raczej szyby nie zamarzają to powiedz mi kolego co moze być jak nie to o czym ja mówie?? :mysli::rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo jestem przekonany że przez to raczej szyby nie zamarzają

A skąd takie przekonanie? Zauwaz że jeśli jest włączony bieg zamkniety lub zablokowana klapa to niema dopływu powietrza i cały czas jest międlone to ze środka powietrze przesycone parą a jak para się osadza to i zamarza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj sorki mój błąd :embarrassed::decayed: a co do temaciku to nie są to żadne obiegi zamkkniete ani filtr kabinowy tylko bankowo to bedzie nieszczelność miałem to wiem jak to wyglada

tak i zawsze jest ta sama przyczyna :bag:

Jakby tak było to mechanicy by nie mieli co robic :doh1:

zobacz filtr kabinowy wymieniony, filtr kabinowy wymieniny, wilgoci w aucie nie ma jest sprawdzane na bieżąco obieg zamkniety odpada bo jestem przekonany że przez to raczej szyby nie zamarzają to powiedz mi kolego co moze być jak nie to o czym ja mówie?? :mysli::rolleyes:

Rozumiem, że według Ciebie przy źle wklejonej szybie czołowej tylko sobie szybki będą parować i żadnej wody jak sobie trochę pocieknie do kabiny aucie nie będzie?

Koleżanka musi swoje auto najpierw porządnie wygrzać i wysuszyć i obserwować czy dalej jest problem, a nie od razu zakładać że źle wklejona jest szyba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj sorki mój błąd :embarrassed::decayed: a co do temaciku to nie są to żadne obiegi zamkkniete ani filtr kabinowy tylko bankowo to bedzie nieszczelność miałem to wiem jak to wyglada

tak i zawsze jest ta sama przyczyna :bag:

Jakby tak było to mechanicy by nie mieli co robic :doh1:

zobacz filtr kabinowy wymieniony, filtr kabinowy wymieniny, wilgoci w aucie nie ma jest sprawdzane na bieżąco obieg zamkniety odpada bo jestem przekonany że przez to raczej szyby nie zamarzają to powiedz mi kolego co moze być jak nie to o czym ja mówie?? :mysli::rolleyes:

Rozumiem, że według Ciebie przy źle wklejonej szybie czołowej tylko sobie szybki będą parować i żadnej wody jak sobie trochę pocieknie do kabiny aucie nie będzie?

Koleżanka musi swoje auto najpierw porządnie wygrzać i wysuszyć i obserwować czy dalej jest problem, a nie od razu zakładać że źle wklejona jest szyba.

:good:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niech będzie nie wiem nie znam sie ze wsi jestem hehehe :good: mówie po prostu jak ja miałem :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też przerabiałem kiedyś fuszerkę przy wymianei szyby czołowej i cudów nie ma, jeżeli przedostaje się do kabiny woda to na pewno prędzej czy później da się wyczuć w dywanach i auto w momencie kiedy wnętrze się nagrzeje zaczyna strasznie parować, ale Koleżanka pisze że ma sucho.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie coś tu jest nie tak z tą suchotą chyba gdzieś musi być ta wilgoć :thumbdown: kolezanko przeleć sobie calutkie autko dokładnie sprawdzając

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w A4 nie mam tego problemu ale w passacie b5 fl miałem wymienianą szybę i bardzo często mam zamarzniętą od wewnątrz ale tylko przednią , zlokalizowałem również że uszczelka od mocowania obudowy komputera popuszcza wodę do kabiny i możliwe że to też może być powodem , woda jest na dywaniku tak więc osadza się to wszystko na szybie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...